1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la A6 C7 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de succesio, 23 Oct 2014.

  1. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Nu se da bara jos, se umbla pe la roata e un locas acolo. Indicat e sa schimbi ambele becuri, in curand se va arde si celalalt. uite aici la a7 se aplica si la a6
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Data roata jos, demontat carenajul ca sa schimbi un bec....... Ajunge mai mult manopera decat costa becul..... :)))))))))))))
    La mine la A6 am o fanta in carenajul rotii, se desface un surub, se scoate capacul si cica e acces la becuri.
     
  3. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Am si eu o curiozitate, daca se arde ledul acela de la luminile permanente, ce se intampla? Se schimba farul?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  5. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Fanta aia e prezenta si la a7 dar te chinui daca nu stii exact cum se scoate.
    Ca si offtopic la fosta masina Renault megane era fix acelasi principiu si la inceput ma chinuiam si eu 2 ore sa schimb un bec, cu roata jos etc. Dupa ceva timp am invatat miscarile si in 30 min era gata.
     
  6. 3towin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0tdi, 2012
    Am verificat , am gasit si eu capacul de vizitare din carenaj.Intr-adevar si eu am avut renault cu acelasi locas de vizitare, daca e acelasi principiu mi se pare in regula.Nu este o operatiune prea dificila.
    Sa ma astept la diferente de culori intre cele doua faruri sau se pastreaza aceeasi culoare la lumina?
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca schimbi doar un bec, aproape sigur vei avea diferenta de culoare. Daca le schimbi pe ambele nu ar trebui sa fie nici o diferenta.
     
  8. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Ca sa schimb farurile mele cu cele de facelift stiti cumva daca este nevoie de alt calculator ?
    La sfarsit vreau sa arare ca cea din prima poza, cu bara s line de facelift
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Tu glumești sau nu ai avut timp sa citești topicul cap-coada...
    Ai toate informațiile pe forum

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    Dany 07 apreciază asta.
  10. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    @quattro2001 - citeste postul colegului CMG, care se cheama "Audi - Simple Styling III". Ai acolo toate detaliile, precum si componentele necesare.
     
    Tavi-T apreciază asta.
  11. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Am citit postul ala din placere de vreo 2 ori si il urmaresc , dar el a pus farurile matrix de nonfacelift cat si cele matrix de facelift , eu vreu pe cele bixenon tocmai pt a fi mai usor de realizat retrofitul

    Cata am mai citit topicul inca o data acum desi il citisem si inaite sa postez si este la fel ca si prima data .
    In el este vorba despre trecerea de la faruri cu halogen la faruri cu xenon eu doresc trecerea de far la xenon nonfacelift la farurile de facelift tot cu xenon pt a putea monta bara sline de facelift
     
    Ultima editare: 21 Oct 2017
  12. Tavi-T 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 combi
    Salut,
    Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Am un Audi A6 C7 163 cp din 2014 fara led sau xenon deci cu halogen si recent mi s-a ars un bec faza scurta (dipped headlight -mesaj din bord). Ce tip de bec este ? Cum ati procedat voi la schimbare:ati apelat la service sau la-ti schimbat voi ? din cate m-am uitat nu prea este spatiu de manevra pentru schimbul becului dar parca mi se pare banal sa merg la service pentru a schimba un bec. :)
     
  13. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, cod motor: CGLC, 2.0 TDI 130kw, 2012
    quattro2001 probabil se poate face, dar n-a facut inca nimeni asa ceva. Si eu as vrea sa fac asta candva. Trebuie sa ai in vedere faruri, controllerul farului si dupa montare, trebuie programat si computerul masinii. Destul de complexa operatia in sine, dar probabil nu e imposibila. Eu m-as uita prima data pe ebay, sa vad daca gasesc farurile si controllerele pentru ele.

    Tavi-T eu am Xenon. Am schimbat personal, nu am fost la service. Se gasesc instructiuni pe net. Ai 2 variante, depinde cat de mult vrei sa te chinui: ori dai roata jos, ori nu o dai jos, si iei de volan maxim intr-o parte, ca sa ai loc sa bagi mana. Ai de desfacut un capac, si dupa aceea cateva suruburi. Search pe google :)
     
  14. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Dany 07 controlerul farului te referi la calculatoarele din far ? Am gasit faruri de facelift xenon echipate la 5000lei perechea .
    Ma gandesc sa nu trebuiasca alt bornetz ca de acolo apar alte chetuieli si nu vreau sa ma mai chinui ca la c6 cu retrofitul la facelift :keule:
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @quattro2001 nu exista matrix decat pe facelift
    Cele de inainte se numesc simplu full led
    Adica asta
    [​IMG]

    Părerea mea este ca nu merita investiția spre xenon facelift doar pt câteva mici detalii...

    Dacă pt niște amărâte de stopuri e nevoie de alt bordnetz (eu am căutat mult pt stopurile cu semnalizări dinamice) spre a face trecerea cu farurile xenon facelift mai mult ca sigur va fi nevoie de el.
    Dar nu neapărat bordnetzul e scump ci asa cum spune colegul Dani calculatorul farurilor (clasic numit centrala igniter șamd) cel montat pe fiecare far in parte plus pt bara probabil trebuie studiata partea de ranforsare cu tragger ul
    Alte grile de proiectoare și mici elemente de plastic de foarte multe ori mai scumpe decât va imaginați
    Am trecut printr-o conversie la A3 în tinerețe spre facelift și privind acum în urma și uitându-mă în portofel va spun sincer ca nu rentează sub nicio forma, eu am pus doar piese noi și originale

    Eu am full led cornering și faza lunga automata pe A6 le Allroad și am făcut trecerea de la fosta masina A6 sedan ce era bixenon doar pt design.

    Știu ca găsiți barile de facelift pe la toate colturile insa studiați întâi problemele ca sa știți exact la ce sa va așteptați

    Colegul Marius @mabalaru are facelift, acum va urma sa își pună bara de s-line și poate va ajuta cu ceva poze sau alte info legate de elementele necesare când o va demonta de pe masina

    Personal eu as face o singura conversie cea făcută de Costi CMG la facelift led Matrix. Sau un minim de xenon și full led pe varianta fără facelift unde este tărâmul explorat de 2 colegi de pe forum @clauuualc și Costi

    In orice caz dacă sunteți determinați și bugetul este unlimited eu va zic ca nimic nu este imposibil totul se rezolva, bani și spor sa fie

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  16. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Daca nu ai xenon clar merita sa treci la el sau la Led, doar ca te sfatuiesc sa stai pe anul tau (adica, non FL pui max Led, daca ai FL pui Matrix).
    Ce a facut Costi CMG este relativ SF dpdv financiar. Multe componente de schimbat, multe calibrari scumpute ... etc.
    Daca ai FL, trecerea la matrix este super easy (faruri complete + computer 55).
    Cat despre poze, voi incerca, dar aveam in plan sa o las la service ca sa o monteze acolo.

    Toate bune
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @quattro2001 nu are facelift , el vrea sa treaca de la xenon spre xenon facelift ...
    Ideea este de alte elemente inafara de faruri cu calculatoarele de far , bara fara , posibil armatura samd

    Nu aducem in discutie cele facute de Costi CMG pentru ca repet daca banii nu sunt o problema si e vorba doar de pasiune atunci GO FOR IT

    @mabalaru ca tot ai adus vorba poate ne luminezi si tu cu Matrix dupa s-line ;)
     
  18. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Pai e simplu, la FL trebuie schimbat botul parca (inclusiv aripile) + bcm1 (difera in functie de lumini ... etc).
    Cat despre matrix, de la non FL la FL se schimba o groaza. Daca vrei iti fac o lista dar iti spun sigur ca se schimba si SARA (ESP module) + camera parbriz, bcm ... sf din punctul meu de vedere.

    De la FL xenon la matrix treaba e simpla, BCM1 se codeaza corespunzator (SVM) + 55 module (xenon) + faruri complete + cablaj. Daca ai camera HBA in oglinda o vei dezactiva pentru ca HBA se face prin camera de lane.

    Spor
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. Sandurv

    Sandurv 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2015
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0TDI/ 2012 / 177CP , Sedan, CGLC
    Salutare. Am facut retrofit la Audi-ul meu inlocuind farurile halogen cu faruri bixenon cu angel eyes (originale+calculator faruri) non adaptive si am erorile de mai jos care imi apar de fiecare data cand le aprind si nu realizez de la ce sunt. Ati mai intalnit sau, un sfat la ce mai am de facut ca totul sa functioneze corect? Tin sa precizez ca nu mai functioneaza nici pozitia Auto (in momentul care dau pe auto,pe pozitii sau pe faruri,mi se aprind farurile-nerespectandu-se pozitia blocului de lumini). Va multumesc anticipat.
     
  20. Cioltean

    Cioltean 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7 2012 2.0tdi
    Salut
    Astazi mi’au ajuns farurile full led cu calculatoare si bcm
    Iar urmatoarele zile urmeaza sa merg la cineva sa le monteze dar eu am codul de la bcm ( 4h0 907 063G) si zice baiatul ca din cate stie el acest bcm nu este compatibil cu farurile full led.
    Baietii de la dezmembrari de unde le’am cumparat mi’au spus ca si bcm-ul si farurile sunt toate dupa o masina si ca ei sunt siguri ca bcm-ul este pentru full led.
    Poate cineva sa ma ajute sa imi spuna daca bcm-ul este pentru full led sau nu?..ca sa nu incep sa montez pe masina si dupaia sa nu fie bun.
    Multumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta