1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2002
    incearca

    Exista un reglaj care iti ridica tot farul.Nu am xenon,sper sa nu dau un sfat gresit, dar incearca.Farul e prins in partea de sus cu 2 suruburi.Sunt imbusuri-tre sa faci rost de el, nu incerca cu surubelnita, ca belesti suruburile.dupa ce le-ai slabit, ai un surub pozitionat pe axa fatza-spate a masinii.Cel pe care iti arata modificare unghi 1%. Il SLABESTI putin si vezi rezultatul.Nu uita ca ti se ridica si faza lunga in acest fel!!. Apoi strange suruburile imbus la loc.
     
  2. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Eu zic sa nu mai umblati degeaba la reglajele farurilor ! Exista riscul sa fie date '' peste cap'' sau rupte !
    Asta mi sa intamplat mie chiar la reprezentanta, le`au tot reglat ei mari specialisti pana le`au zapacit si acum farurile mele nu mai pot fi reglate.

    La masinile care au reglare automata pe inaltime a farurilor (cum am si eu la a mea) mai exista un senzor bagat in bara si care face toata treaba asta. Posibil sa fie acel senzor dereglat (de la schimbat distributia sau cand a fost bara data jos)

    Eu am fost pana la Bucuresti azi`noapte si am observat ca iar sa dereglat acel senzor, pt ca imi apare si la bord avertizarea aceasta ( un far care lumineaza si doua sageti, una in sus ,iar cealalta in jos ). Nu stiu ce sa mai fac cu farurile ca m`au inebunit :( Deci nu vad nimic, trebuie sa dau faza lunga si tot nu vad mare lucru.
     
  3. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare,
    Iulian Degeaba incerci sa reglezi farul manual pentru ca oricum masina are un "punct zero", un reper initial - d'aia cand pornesti motorul se lasa farurile in jos si apoi se ridica. Poti sa invarti suruburile alea dar vor avea efect numai daca te afli in meniul de reglat faruri (adica pui un tester pe masina si din asta ii spui computerului de bord ca vrei sa reglezi farurile si atunci te lasa). Nu cred ca senzorul se afla in bara, si oricum cred ca sunt mai multi senzori nu numai unu. Acesti senzori isi dau seama cat de inclinata e masina fata-spate si atunci regleaza farul (deci chiar in timpul zguduiturilor mersului prin gropile din asfalt) in asa fel incat sa bata la cca. 50 m in fata masinii. Totul functioneaza ca un giroscop. Am mai vazut asa ceva la tancurile moderne, la care desi sasiul se inclina in toate directiile, teava ramane permanent directionata pe tinta. Asa ca sfatul meu este sa te duci la un service autorizat si sa-i lasi pe aia sa ti le regleze. Mai este o problema cu xenoanele: daca le ridici cu 1 grad mai sus decat ar trebui, nu o sa mai vezi nimic pentru ca bat prea sus, in schimb o sa-i orbesti pe toti cei care-ti vin din fata.

    Si ai grija ca la service sa aibe podeaua perfect plana ca daca masina nu e in acelasi plan cu device-ul de reglat faruri patesti ca f4271. Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2011
  4. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Faruri Bi-Xenon OEM la A4 B6 - probleme diverse si rezolvari

    Salutare. Am un Audi A4 8E din 2004 cu bi-xenon din fabrica. Problema e ca pe faza lunga se aprinde atat becul cu xenon cat si becul suplimentar cu halogen care strica tot aspectul pentru ca se vede galben. As fi dorit sa-l schimb si pe acesta tot cu un bec xenon dar am auzit o gramada de variante.
    Am inteles ca problema ar fi faptul ca xenonul nu se aprinde destul de repede si ca nu voi mai putea da flashuri...sau ceva in genul asta.

    Astept alte pareri. Mutumesc.
     
  5. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai daca e asa inseamna ca nu ai bi-xenon. Bi-xenon inseamna ca si pe faza scurta si pe faza lunga ai numai farul cu xenon.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iun 2011
  6. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Da. Am un semi-bi-xenon. Pe faza scurta se aprinde xenonul iar pe faza lunga se aprinde xenonul mai puternic si becul cu halogen.
     
  7. cosmip

    cosmip 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2007
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 Avant 1.9TDi PD (AJM 8D/B5) 2001
    nu se monteaza pe faza lunga si xenon si halogen:think:
    masina are xenon doar pe faza scurta in cazul tau.
     
  8. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Nici eu nu prea inteleg cum vine asta. :think:
     
    Ultima editare: 11 Ian 2008
  9. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    O sa fac un filmulet cand am timp. Nu stiu cum se numeste exact dotarea de pe masina...xenon plus sau cam asa ceva.

    Nu stiu cum sa fiu mai explicit. Cand aprind faza scurta se aprinde xenonul. Cand aprind faza lunga, acelasi bec xenon care se aprinde pe faza scurta(cel cu lupa), lumineaza acum mult mai puternic dar in acelasi timp se aprinde si becul cu halogen.

    In principiu, daca se face exceptie de farul cu halogen, functioneaza indentic ca un bi-xenon autentic. Adica se aprinde si faza scurta si lunga pe acelasi bec.

    Si lupele sunt diferite. Am atasat 2 poze pentru exemplificare. Prima poza este cu lupa pentru xenon iar eu am ceva in cenul celei de-a doua(unde se observa ca lupa este mai mare)
     
    Ultima editare: 11 Ian 2008
  10. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    e prima data cand aud asta si raman putin... nedumerit.
    ori e xenon (faza scurta) ori e bi-xenon (faza scurta + faza lunga.. becuri diferite) ori nu e. de semi-bi-xenon n-am mai auzit pana acum.

    pune o camera foto undeva jos in fata masinii si fa 2 poze fara sa misti camera. una cu faza scurta si un cu faza lunga. poate ne dumerim si noi
     
  11. nbogdi 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI 140CP, 2007
    Semi-xenon???

    Nu exista asa ceva. Farul de audi a4 8e ( 2001-2004) cat si 8e facelift ( 2005-2007 ) au pe faza scurta si lunga becuri H7 separate , iar pe proiectoare - H11 .Uitandu-te din fata la masina, becurile din exterior ( cele cu lupa din ambele poze ) dinspre semnalizari sunt cele de faza scurta .Tu ai xenon pe scurta si halogene pe lunga . Cand aprinzi si faza lunga , cea scurta nu se stinge intr-adevar si e posibil sa lumineze mai tare ptr. a compensa puterea slaba a halogenelor ( setare de fabrica? ) .Ptr. bi-xenon trebuie sa-ti pui inca un set pe scurta , cu tot tacamul ( drosere fixare sub capota, e.t.c. ) .iti trebuie un electrician bun .Eu am luat masina fara xenon si mi-am montat in Bucuresti 3 seturi aceeasi culoare ( 8000 grade Kelvin ) pe faza lunga , scurta si proiectoare . Arata si lumineaza beton, chiar daca n-am lupa in farurile de faza scurta .Singurul bec bi-xenon este H4 si il gasesti la masinile care nu au decat un singur spatiu de bec ( ex: Logan , Ford, etc ).
     
  12. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Nu mai bagati omul in ceata, are bi-xenon toata ziua. Bi-xenon-ul se vede foarte usor, lupa este mai mare decat la xenon normal si farul are interiorul negru. Faza scurta este xenon iar pentru faza lunga, in interiorul lupei se misca un mecanism astfel incat xenon-ul bate pe faza lunga si in plus de asta se mai aprinde un halogen. Halogenul este acolo pentru flash-uri, in cazul in care ai farurile stinse si vrei sa dai un flash, xenon-ul nu s-ar aprinde instantaneu, ca atare mai e nevoie de un halogen suplimentar.
     
    zippo, Vlad Fru și Valy23misu apreciază asta.
  13. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Merci Ice pentru suport:friends:..asa cum am spus si eu lupa este mai mare decat la farul normal.
    Semi-bi-xenon trebuia sa pun in ghilimele... normal ca nu exista asa ceva, o spusesem ca pe o gluma.

    Acum ca ne-am lamurit, revin la intrebarea initiala: se poate sau nu pune xenon in locul becului cu halogen?

    La faza cu flashurile m-am gandit si eu(ca nu se aprind asa repede) dar modelul mai nou care are bixenon parca nu are halogen(e posibil sa ma insel)...deci teoretic ar trebui sa existe o solutie.
     
    Ultima editare: 12 Ian 2008
  14. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    pe farul bi-xenon de A4 exista oricum un tip de xenon care se aprinde mai repede decat cel normal (D1S fata de D2S). Eu nu stiu sa existe vreun xenon cu aprindere instantanee, zic sa lasi halogenul ala acolo :)
     
  15. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    Pai al audi a4 2006 si 2007 au becu de faza scurta si lunga in acelasi spatiu in spatele unei singure lupe. Cunsoc pe cineva care are A4 si asa are farul si poate sa flash`uri cate vrei. Asa ca merge, normal ca merge, sa pui xenon.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  16. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    vorbim de acelasi lucru, si la B6 e tot in spatele unei singure lupe, de fapt este un singur bec si exista un sistem care se misca in spatele lupei punand becul in pozitia "faza scurta" sau "faza lunga". Incearca sa dai flash cu farurile stinse, o sa vezi ca xenon-ul nu este aprins.
     
  17. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Ba este aprins. Eu am numai xenon, ca unde are premieru halogene eu am lumina de zi, si daca vreau sa dau flash-uri, dau numai cu xenonu'. Si merge foarte bine, pentru ca si xenonu se aprinde instantaneu. Isi schimba numai culoarea dupa cca 1 secunda.
     
  18. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Pai atunci ideea ar fi sa vedem care e diferenta dintre cele 2 tipuri de faruri. De putut se pare ca se poate....acum intrebarea este cum?
     
  19. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Dupa cum a zis si V8TDI, dupa ce se aprinde xenon-ul dureaza o secunda pana "isi schimba culoarea". Acea schimbare de culoare este de fapt aprinderea complete, pana in acel moment becul luminand mai putin. Problema este ca viata unui bec xenon nu se masoara in ore de functionare, ci in numar de aprinderi. Deci daca dai foarte des flash-uri, s-ar putea sa ai ceva probleme cu becul si balastul (curentul de aprindere este mult mai mare decat cel din timpul functionarii normale)... cel putin asa am inteles de la cei care se ocupa cu asa ceva.
     
  20. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    Nu trebuie sa se supere nimeni dar bixenon inseamna ca un singur bec este folosit si pentru faza scurta si pentru lunga. Schimbarea fazei se realizeaza lunga-scurta este realizata in interiorul becului de placuta metalica care se inchide sau deschide (isi modifica unghiul). Problema este ca acea schimbare dureaza mai mult decat la un bec cu inclandescenta si faptic nu poti da flashuri.
    La A4 eu am doua becuri (impreuna cu oglinzile aferente) in acelasi far. Unul pentru faza scurta si celalalt pentru lunga.
    Am inteles ca cel mai bun raport investitie rezultate ar fi sa instalezi xenon pe faza scurta (bec H4 parca, cu temperatura de 6000) si sa lasi halogen pe faza lunga.
     

Distribuie pagina asta