1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. draciezeu

    draciezeu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9TDI,2003
    Becuri o sa cumperi degeaba,tinand cont de "tineretea" masinii poti incepe cu schimbarea lupelor.
    Iar la aburire da farul/farurile jos (daca la ambele este problema asta),si usucale bine,daca la prima ploaie sau prima spalate se aburesc din nou,incepe sa vezi daca aerisirile sunt infundate daca nu,verifica garniturile de etansare la capac(pe unde schimbi becurile) sau de la droser(sub far).
     
  2. AlexandruDah

    AlexandruDah 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2004
    Salutare,
    Aceasta problema o am si eu. Am facut cum s-a spus mai sus adica: am scos farul sa schimb un bec si am pus contactul probabil nu a facut cursa completa si de atunci am eroarea aceasta.
    Ori am eu o problema la un fir ca tot timpul acelasi bec de pozitie dp partea stanga se arde si nu stiu cum sa o rezolv,. Am tot umblat peste tot dar nimeni nu a reusit nimic, ba ca sunt ceasurile de bord (le-am cumparat dar nimic) ba modulul acela din spatele torpedoului (l-am cumparat si pe ala la fel nici un rezultat). Am facut cum a spus colegul de mai sus am scos siguranta nr. 10 si a disparut eroarea. Am pus diagnoza dar nici una nu comunica cu calculatoru de xenon sau cum se numeste. Nu stiu, nu ma pricep prea bine la asta. Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu aceasta problema. Va Multumesc.
     
  3. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Cauta un vag com calumea nu toate chinezăriile și o sa vezi ca se va conecta pe acest modul, apoi ștergi eroarea apărută și merge sigur. Asa am pățit eu am pus contactul cu farul dat jos,și vag com'ul meu nu am putut intra pe acel modul. Am cautat la altcineva un vag com calumea și a mers.
    Chiar dacă te vei conecta și eroare nu va dispărea bănuiesc ca motorașul te'a lăsat sau unul din senzori de la roti.
    Referitor la aburire
    Nu desfaceți sticla de la far, ca o desfaceți degeaba,asta în caz ca masina nu a avut accident în fata iar după accident se intimpla acest fenomen, sticla bu se dezlipește cu una cu doua de pe far.
    Mulțumesc lui Cristi moderator pentru sfaturi și le mai repet odată, verificați garniturile de la capacul din spate și cu atenție sa nu fie crăpat capacul, după asta schimbați oringul de la reglajul farului și tot acolo după aia băgați vaselina din abundenta pe oring și sub capacului care tine tija de plastic pentru reglaj.
    Bafta.
     
  4. stukin

    stukin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    audi a4 b6 18t
    Buna seara ,am si eu o intrebare .Daca shimb balastul xenon original cu unul aftermarket va fi vreo problema? Multumesc
    Mentionez ca nu am avertizare de bec ars in optiunile masini
     
    Ultima editare: 28 Mai 2016
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pica mai repede si iti poate da anumite "senzatii".
    Palpaie becul, luminozitate diferita, chiar si arderea becului xenon. Cel putin pentru chinezariile aflate in comert.
     
  6. stukin

    stukin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    audi a4 b6 18t
    ok multumesc ,am sa incerc originale desi e cam mare investitia pentru ca au picat amandoua .Unul nu se mai aprinde deloc iar celalalt palpaie groaznic
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu neaparat originale Audi. Nu stiu pe B6 ce marca sunt cele originale, pe majoritatea modelelor au fost montate Valeo si Mitsubishi.
     
  8. stukin

    stukin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    audi a4 b6 18t
    Sunt valeo si au mufa cu 6 pini .Nu se prea gasesc.Am gasit pe un peugeot 607 la dezmembrari dar as opta pentru noi fie ele si aftermarket.
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Esti sigur ca sunt arse?
    In general cand palpaie, vinovat este becul, nu balastul.
    Ai in aria publicitate colegi ce vand balast valeo la pret bun.Pe far cu balast in 6 pini poti pune balast in 4 pini, insa trebuie sa schimbi mufa.Invers nu merge(cel cu 6 are cocoasa).

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  10. stukin

    stukin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    audi a4 b6 18t
    Da e ars doar cel din dreapta ,stanga merge dar clipeste .Sunt sigur ca e ars pentru ca le-am schimbat intre ele si asa am constatat ca e ars. Becuri am trei seturi si am tot schimbat la indemnul electricienilor astia de doi lei din Cl .De aceea m-am cam saturat de investit in lumini. Am gasit niste balasturi d2s la 150 de ron buc made in japan. Am sa incerc cu alea.
     
  11. wolfmihai

    wolfmihai 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi 2004
    Din punctul meu de vedere achizitioneaza-ti balast xenon originale, nu stii de ce chinazarie dai si poate te lasa cand iti este lumea mai draga. Care este codul piesei. Poti cere inclusiv o cerere oferta la vanzatoriid e pe site-urile de anunturi, gen pieseauto.ro, olx.ro, okazii.ro. Oricum daca iti iei de pe site-uri de aanunturi, incearca ssa iei de la fime, cu garantie, inclusiv posibilitatea de retur, cu toate ca iti comand originale.
     
  12. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Va salut. Am fost sa schimb becul pe faza scurta dreapta in service si de atunci imi bate farul in sosea ca proiectorul. Se poate deregla farul in halul asta sau mi-a rupt ceva pe la el?Intreb poate a mai pățit cineva la fel.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Vezi daca nu este montat becul invers. Uneori se intampla.
     
  14. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    sa zicem ca nu a fost pus bine,dar si faza lunga bate la fel.Se vede ca tot interiorul la far(oglinda) este lasata mai jos decat farul de pe partea stanga si nici din reglaj nu merge sa-l mai ridic/cobor.Sper sa mearga sa-l regleze...sa nu fie rupt ceva la el
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Becurile nu se deregleaza atunci cand le schimbi, au facut ceva gresit acolo.
     
    kojak13 apreciază asta.
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Poate incercand sa dea jos farul, au umblat la reglajele lui. Atunci se explica de ce bate prin 'pomi'..
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    farul nu l-a dat jos,mai nou se da filtrul de aer cu tot cu debitmetru....trebuie sa-l desfac eu sa ma uit pe acolo daca a rupt ceva inainte sa ma duc să-l reglez.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai simplu e sa incerci sa il reglezi, daca nu merge e clar ca s-a intamplat ceva.
     
    kojak13 apreciază asta.
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Timp si bani irositi aiurea,cum sa mergi in service pt. a schimba 1 bec..cand asta o poti face tu singur in 2 min si ca sa vezi te-ai mai ales si cu pagube.
    Variante pot fi multe,dar trebuie sa ne dai mai multe detalii:farul a fost desfacut de pe masina cand ti-a schimbat becul?a umblat la reglaje?este vb. despre faruri halogen/xenon sau bi xenon?

    In cazul in care farul a fost dat jos de pe masina eu banuiesc ca atunci cand a fost pus inapoi a omis sa il mai prinda si in cele 2 suruburi din spate de aceea bate in pamant.
    Daca a umblat la reglaje(aici ma refer la cele 2 suruburi de reglare) fara sa puna masina pe aparatul de reglaj faruri ...poate sa fie destul de grav si aici ma refer sa fi dat reglajele peste cap si sa le rupa(e nevoie de far nou)..sper sa nu fi facut asta ca e bun de plata.

    Sa monteze becul invers...ar fi chiar comic..becul ala are un locas special si nu il poti monta invers decat daca esti "Dorel".

    Sfatul meu:da farul jos,desfaci capacul din spate si verifica ce a facut ala pe acolo si ce bec a pus si cum,monteaza farul pe masina si asigura-te ca este prins in toate cele 4 suruburi,aliniaza-l bine cu
    bara/capota si revino cu info.

    Bafta

    L.E. se pare ca am scris in acelasi timp si nu aveam cum sa vad ce a spus.
    A umblat la reglajele farului..aici ma refer la cele 2 suruburi de plastic pentru reglaj sus/jos si dr/stg?
     
    Ultima editare: 22 Iun 2016
    enevictor25 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. A zis ca farul nu a fost dat jos de pe masina
    2. Are halogen, daca avea xenon nu mai exista butonul de reglaj manual in interiorul masinii
     

Distribuie pagina asta