1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Metoda asta nu merge la xenoane. Sfatul meu e sa te duci la un service specializat, deoarece la farurile cu xenon o deviere de 1 grad in sus sau in jos inseamna deja mult si poti fie sa orbesti circulatia din sens invers, fie sa vezi doar primii 5 m din fata masinii. Mai ales ca iti trebuie oricum un vagcom deoarece computerul de bord trebuie sa memoreze pozitia farului/farurilor dupa reglare.
     
  2. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    daca imediat dupa ce-ai pornit motorul aprinzi si farurile, le vezi ducandu-se in jos si dup-aia inapoi in sus?
     
  3. miahi3 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4
    Da!
    Se misca pe verticala!

    Problema insa am rezolvat- la un service cu un nene care se pricepe!
    Tot el mi-a explicat ca farul din dreapta nu mai lumineaza cum ar trebui sa o faca si nici nu e prins cum trebuie!

    Se pare ca a fost prins in suruburi la repezeala de catre cei care au schimbat distributia (reprezentanta Audi).

    Un motiv in plus sa nu calc pe la reprezentanta!
     
  4. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    salutare. aveti idee daca instalatia de salare faruri cu xenon din fabrica , este incalzita ? (lichidul acela )
     
  5. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    nu, nu este.
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  6. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    aha... e un pachet separat sau ?
     
  7. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    nu este asa ceva... numai la duzele de la parbriz se incalzesc (daca ai pachetul de iarna)
     
  8. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    cum pot constata daca am pachetul de iarna. Cum se activeaza incalzirea lichidului de spalare a parbrizului ? (daca masina este dotata cu pachetul de iarna ) ?
     
  9. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    sper sa nu zic prostii, dar daca ai pachetul de iarna ar trebui sa ai scaune incalzite. cat despre activare, nu trebuie sa activezi nimic. Si nu e incalzire in sensul ca ti-l da cald, ci in sensul ca topeste gheata de pe duze.
     
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    :sign_ot:Si iti dai seama usor, daca te uiti la duzele stropitorului de parbriz. Daca pe langa "teava" prin care vine lichidul, mai ai si un fir...sunt incalzite. Daca vine in ele doar teava...nu sunt incalzite.
    Cum spunea si Ice, "incalzirea" se refera la duze nu la lichid. Se incalzesc pentru a nu se forma dop de gheata la duze.

    Da parca era vorba in topic de Xenoane nu de stropitoarele de parbriz...
     
    Ultima editare: 3 Noi 2008
  11. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Probabil se referea si la duzele din bara, adica spalatoarele de faruri.
    Daca da, din ce stiam eu acestea nu sunt incalzite chiar daca ai pachetul de iarna.
     
  12. claudiu_mures

    claudiu_mures 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2007
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    A6, C7, 2012, 177 CP, CVT
    Tip Xenon

    Tot vad oferte pe net de Xenoane. H7, H11 etc. Masina mea are xenon de fabrica. Cum stiu ce tip e? Cum se manifesta un xenon ars? Care ar putea fi cauza unor variatii de lumina la unul dintre xenoane (dispare incet lumina si pe urma se aprinde la maxim - din 2 in 2 min)? Multumesc.
     
  13. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    H7, H11, etc sunt codificarile pentru becuri normale cu halogen nu pentru Xenon. Ce vezi tu sunt kituri aftermarket de Xenon facute sa mearga la faruri cu becuri H7, H4, etc. Xenon-ul OEM are alte codificari...D1S, D2S, D1R, D2R, etc...la tine din ce stiu este D2S sau D1S (scrie pe soclul becului).

    Un Xenon "ars" se stinge. Daca la tine se stinge si se aprinde la intervale regulate, poate fi mai degraba o problema cu balastul. Poti incerca sa inversezi becurile de la cele 2 faruri si sa vezi daca face la fel sau problema se muta la celalalt far. As vezi daca e de la bec sau de la balast. Mai poate fi ceva si de la calculatorul ce controleaza Xenonul, sa nu dea o eroare si sa il stinga/aprinda functie de asta. Ai facut o diagnoza pe modulul de Xenon? Da vre-o eroare?
     
  14. octav_man

    octav_man 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 4F 2,0 TDI 140 CP; A4 2000 1,6i LPG
    din vag com

    cel mai bine se regleza cele cu auto leveling din vag com. ai acolo posibilitatea de a le ridica sau cobora dupa cat de mult vrei tu.
    de la suruburile de reglare de langa far e bine sa reglezi doar modalitatea de imbinare a luminii farurilor, adica sa faci sa bata mai in exterior sau interior sau sa dai pe cel de pe dreapta mai sus putin decat pe stanga, ca la noi sunt multi prosti care stau pe drumuri fara sa fie macar semnalizati !!! :gun2:
     
  15. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Faza scurta cam chioara ...

    A4 B6 / 2002 / 1.9 / 131 cp

    Am faruri cu xenon pe faza scurta din fabrica ( cu reglaj automat ). Sunt cam nemultumit de performanta pe faza scurta. Noaptea in afara orasului nu vad mai nimic, sunt nevoit sa merg atat cat imi permite traficul cu faza lunga sau risc sa dau in tot felul de "obstacole" :D . Nu pot sa le ridic mai mult din masina pentru ca reglajul il face masina automat. Sa fie ele "duse"? Am inteles ca se pot regla manual sa le ridic mai mult ( de la faruri propriu-zis ) insa nu prea stiu care e treaba pe sub capota. Nu am avut probleme cu ele ( in afara de cate un licarit celebru la farul stanga observabil daca sunt la semafor si vad farurile reflectate in masina din fata - insa rar ).

    Are cineva vro sugestie ?
     
  16. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  17. serjjj

    serjjj 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    roman-neamt
    Masina:
    Audi A4
    Faza scurta xenon fabricatie

    si eu am aceeasi problema: nu sunt multumit de faza de intalnire. Mentionez ca e xenon din fabricatie si reglaj automat. Am incercat sa le si ridic si tot degeaba. Un electrician mai priceput mi-a explicat ca astea din fabricatie (xenoanele) sunt proaste la vizibilitate fata de kiturile care poti sa le instalezi (poate zice si el ca sa faca vanzare ca vinde si instaleaza kituri) sau poate are dreptate un coleg de-al nostru de aici de pe forum care zicea ca in Germania la cum sunt marcajele poate nici nu e nevoie sa bata asa de tare pe faza de intalnie.
    Vreau sa mai mentionez ca de faza lunga sunt super multumit si nu e xenon. Hai la mai multi km si bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  18. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Am reusit sa le reglez ... m-a ajutat Johnny de aici. Laptopul meu si VAG COMul lui. Se regleaza exclusiv din software, deci nu e nevoie sa ridici capota pentru vrun reglaj "on the field". Nu mai retin exact meniul unde intrii insa stiu ca pentru A4 B6 berlina e setata valoarea de 60, dupa care intr-o foaie cu instructiuni se spune sa scazi din 5 in 5 pana ajungi la o valoare care iti convine. Eu le-am pus la 20 :D Sper sa nu primesc telefoane de la Aeroporturi :P Reglajul se face noaptea cu masina pusa cu fata la un perete. Sincer sa fiu, nici mie nu prea imi place lumina farurilor OEM. Adica acum sunt reglate si bat destul de sus insa lumina lor nu e prea puternica. Banuiesc ca asa ar trebui sa fie toate, e vrun standard ceva. Intr-adevar farurile aftermarket au o lumina mai puternica, sunt cate unii care pur si simplu te capiaza cand vin din fata. Se vede clar ca nu sunt de fabrica pentru ca toti "smekerii" isi iau xenoane cat mai albastre sau mov ( cele de fabrica fiind relativ mai calde - asemanatoare cu halogenele normale ). Sunt relativ multumit de cum "bat" acum, fiind totusi o imbunatarie destul de evidenta fata de cum erau din fabrica.

    Am un prieten cu o Vectra 2008, la el xenoanele sunt mai puternice, au temperatura de culoare mai rece. Ale mele sunt mai chioare nitel insa oricum acum vad mult mai departe ca initial asa ca bafta tuturor la relgat. Chiar nu se pot folosii cu reglajul initial.
     
  19. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Problema inlocuire instalatie xenon originala

    Salut,

    Problema mea suna in felul urmator... Am un Audi A4 8E din 2004 cu xenon din fabrica. Am foarte mari probleme cu instalatia originala in sensul ca se vede incredibil de prost(atat de prost incat ma mai intreaba prientenii de ce nu pornesc farurile noaptea cand ele sunt pornite). Initial am crezut ca sunt becurile de vina si le-am schimbat dar diferentele au fost insa foarte mici asa ca suspectez ca vina fiind a balasturilor.

    Ideea e ca ma batea un gand sa schimb toata instalatia masinii: becuri si balasturi, cu una aftermarket, instalatia originala fiind nejustificat de scumpa. Problema este ca eu pe masina am becuri D1S si toate instalatiile de pe piata au becuri D2S sau D1R. Ce e de facut in conditiile astea?
     
  20. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    salut...se vede prost adica bat foarte jos???...daca este asta poti sa o rezolvi cu vag comul si sa le ridici cat vrei tu de sus
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2010

Distribuie pagina asta