1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    M-am întors de la service unde am fost sa le reglez. S-au asigurat ca becul halogen h7 este pus bine dupa care s-au apucat de reglat. Surpriza degeaba învârti de reglaje ca nu se întâmpla nimic cu farul.Motorasul electric se aude cand merge dar farul rămâne la fel. Concluzie finala far nou....M-am saturat de toti inaptii din service-uri care rup orice clema de prindere ca merge si cu soricei si multe altele. Mereu zic sa-mi fac singur eu ce pot si sa nu mai apelez la toti "ciocănarii".Acum voi ce părere aveti alt far sau poate a sărit ceva de pe acolo?

    Farul nu a fost dat jos,nu s-a umblat la reglaje ,doar s-a înlocuit becul halogen h7 (faza scurta)cu putina forța ca nu reușea sa-l scoată,suficient cat sa-l strice cred!
     
    Ultima editare: 22 Iun 2016
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Daca într-adevăr reglajul e rupt nu se mai poate face nimic.Din păcate trebuie far nou,dar prima data asigura-te ca acele reglaje chiar sunt rupte.
    Daca nu a umblat la reglaje este practic apropae inposibil sa ti-l fi stricat "Dorel".
    Eu totusi cred ca nu e rupt.

    Bafta
     
    Ultima editare: 22 Iun 2016
  3. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    La B7 oalele in care stau becurile au in partea in care exista suruburile de reglaj cate o sina lunga in forma de U din plastic in care intra si culiseaza cate o biluta de plastic care este in capatul surubului de reglaj.
    La mine am gasit la unul din faruri biluta sarita de pe sina si nu mai mergea reglajul si batea in plopi.
    Incearca sa dai farul jos de pe masina, sa desfaci capacele de la far si sa te uiti bine la sistemul de reglaj - poate nu au reusit sa-l rupa si doar au smuls bila de pe sina.
     
    enevictor25 apreciază asta.
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Maine dau farul jos si încerc sa desfac cam tot ce pot pe la el.Unde mai exact se găsește șina in forma de U ?Se poate vedea daca dau capacul de protecție sau trebuie sa scot lupa ?Legat de reglaje ce se rupe (uzează)roata dințata?Nu stiu mecanismul de funcționare ,dar bănuiesc ca acea roata dințata e legată la o tija melcata care culisează pe profilul in forma de U....de stricat mai rau nu am ce,poate reușesc sa-l fac.revin maine cu un raspuns poate si poze
     
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Reglajul=1 pinion(roata dințata) care se vede deasupra farului + 1 tija care are la capătul de jos niste dinti care angrenează alta roata dințata si acționează mecanismul de reglaj.
    Ai 2 astfel de reglaje pe fiecare far:unul pentru jos/sus si unul pt. Stg/dr.
    Maine daca vrei o sa încarc o poza sa vezi cum arata aceste mecanisme de reglare .
    Bafta
     
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,
    atasat ai pozele.


    Bafta
     
    enevictor25 apreciază asta.
  7. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Ms de poze. Am desfacut farul reglajele sunt bune,nu este nimic rupt. reglajele culiseaza sina nu stiu de ce lumineaza jos. Am strans reglajul la maxim pe inaltime ,dar parca tot oglinda farului este mai jos ca cel din stanga. Astept sa vina seara da vad daca lumineaza in pom...
     
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cand ai facut reglajul, ai observat daca oglinda se misca ? Eu cred ca acele suruburi nu sunt rupte, in schimb au iesit de pe 'piulita'..si tu cand incerci sa le desfaci/strangi, dai in gol...si din acest motiv oglinda nu se ridica / coboara.
     
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Exact ala este motivul,reglajele nu se rup fizic ci doar iasa șurubul din zona unde lucrează si nu isi mai face treaba...problema este ca nu se mai pot repara...sau mai bine zis nu se merita ca trebuie facut farul bucăți(demontat sticla,reflector,platina...etc) munca titanica la care rosti sa faci mai multe pagube si farul nu o sa mai fie ce a fost.
     
    Ultima editare: 23 Iun 2016
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Aceeasi frica o am eu: am faruri noi bi-xenon si nu stiu unde sa ma duc sa le reglez. O sa incerc la reprezentanta, in ideea ca au aparatura ok, desi daca cine 'da la taste' nu se pricepe - tot nimic n-am facut :(

    Colegul are norocul ca are faruri normale, care se gasesc peste tot (chiar si Europa) la preturi decente. Era mai grav daca erau cele cu xenon sau bi-xenon :|
     
  11. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Dani stai linistit ca la bi-xenon se pot schimba lejer:) plus ca e cam foarte greu sa le strici cumva :)
    Sfatul meu este sa ti le reglezi singur,informații ai tot ce iti trebuie aici pe forum.

    Enevictor cand miști de șurubul de reglaj(cred ca cel de langa aripa) ansamblul trebuie sa urce sau sa coboare...daca nu face aceasta mișcare atunci clar este sarit de la locul lui.
    Bafta
     
    Ultima editare: 23 Iun 2016
    waf apreciază asta.
  12. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Le-am probat intr-o parcare la subsol ...ce sa zic e mult mai bine aproape ca cel din stânga numai ca bate aiurea daca am rotit de reglaje eu ,mai sunt vreo 2,3 spire de șurub sa-l mai strâng?Oglinda se misca culisează sus/jos.Am vazut ca farul mai are un șurub sau doua pe orizontala au rol tot de reglaj?ma gandeam sa-l mai deșurubez poate se da mai pe spate farul....cred ca era desfăcut la maxim ...dar nu-mi explic cum s-a intamplat .Ms de ajutor.
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Nu stiu despre ce șuruburi vorbești ....daca pui o poza cu șuruburile respective te pot lămuri.
    Despre cat sa strângi sau sa slăbești șurubul nu as avea cum sa te ajut atata timp cat nu vad cum luminează farul.
     
  14. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Șurubul dintre cele doua Cleme de prindere ,sunt pe telefon si nu pot sa pun poze...daca nu ma intelegeti o sa pun mai tarziu o poza cand ajung acasa .
     
  15. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Am inteles la ce faci referire:șurubul respectiv este tot un șurub de reglare,dar nu te-as sfătui sa umbli la el.Acesta are rolul de a regla farul(ca si poziție ) fata de bara si capota.
    Tu nu acolo trebuie sa umbli ci doar la cele 2 șuruburi despre care ti-am spus mai devreme.
    Bafta
     
  16. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Mai am o rugăminte la voi.Poate cineva cu farurile reglate bine sa-mi spună la o distanța de 2 m fata de perete la ce înălțime bat farurile cu reglajul pe zero.Ma intereseaza sa fac o comparație ca acum reglajul la mine este la maxim ,iar daca la voi bat mai sus eu nu mai am unde sa-l ridic si probabil trebuie sa cumpar alt far.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    enevictor25 deja esti pierdut in ceata. Ai toate explicatiile aici pe topic si aici pe forum cum sa-ti reglezi singur farurile. Ma faceti un efort si cititi topicurile integral pentru ca aia care au scris inainte sa pare ca au facut asta degeaba si (nu te supara ca iti spun) suna a bataie de joc asta. Iti atasez eu acum procedura.
    Mergi la un ITP care are reglofar in dotare obligatorie, ii dai 20 lei si iti reglezi farurile. Vezi ca pe far ai niste valori de compensare ceva cu 1 sau nu stiu cat la suta scris pe far, pe sticla sau lateralul farului. Pe reglofar modifici surubul de reglaj al aparatului conform valorii de compensare despre care ti-am spus si asa iti reglezi ambele faze. Ai atasata procedura de reglare mai jos si cum trebuie sa arata fascicolul luminos pentru Europa. Eu personal si multi alti useri am si au repetat faptul, cum se regleaza farurile conform instructiunilor atasate.
     
  18. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu am citit ca nu am avut timp ... este vina mea. De reglat singur nu ma bag sa le fac. Ieri am fost la o statie ITP din Ploiesti si au zis ca nu este bun farul, la mine azi a mers reglat. Intrebam doar informativ sa stiu cu farul ce fac. Oricum informația este bine venită. Merci.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Are cineva idee daca la un balast Valeo 6G se paote conecta un alt bec, mai precis unul chinezesc H1, modificand cablajul gandit pt D1S? Am gasit adaptor pt balast ca cel din poza si as vrea sa il folosesc cu becurile H1, ca sa am balast "de firma" in locul chinezariilor.
    034m_1.jpg
     
  20. Antoniu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1,9 2002
    Buna,
    Am si eu un audi A4 B6 din 2002 si eu am o problema la becuri: am becuri normale nu am xenoane si nu văd noaptea. Tot baiul ăla sa fie cu ridicarea farurilor ? Va rog dacă se poate sa îmi răspundă cineva sa nu mai cheltui bani pe alte becuri sunt la al treilea set, ii multumesc.
     

Distribuie pagina asta