1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Vă salut băieți ! Am o mare rugăminte. Nu mă puteți ajuta cu identificarea pinilor la mufele farurilor? Menționez că am faruri OEM fără xenon și doresc să fac ceva modificări. Mufa este modelul cu 9 pini (lipsește pinul pentru autoleveling). Multumesc.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact, la farurile cu halogen lipseste un pin de autoleveling.
    Asta e tot.
    Sau vrei sa montezi senzorii de autoleveling si calculatorul de xenon si vrei sa stii care pini si pe ce pozitie sunt pentru autoleveling?
     
  3. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am nevoie de configuratia pinilor din mufa farului fără xenon , ca să știu care fire alimentează becul de faza lungă, scurtă, pozitie, comandă motoraș (ptr. a monta anulatoare de eroare) în cazul în care apar ceva erori (doresc să fac modificări la far).
    Mă interesează și trecerea de la halogen la xenon. Da, aș avea nevoie și de acele scheme. Mulțumesc frumos.
     
    Ultima editare: 9 Feb 2017
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In stanga pozei far xenon, in dreapta pozei far halogen:



    1486661590285-1682853007.jpg


    ----------------------------------------------------------------------------


    Sus ai pinout far xenon, jos ai pinout far halogen:



    1486661816953-1105060570.jpg
     
    Absent89 și lowlife apreciază asta.
  5. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Multumesc frumos ovidiutm. Excelent. Simplu și foarte clar. :o:
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cu placere. Sunt scheme facute de mine pe o agenda, cand mi-am montat xenon oe pe masina cu halogen.
     
  7. alain

    alain 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 (B6-2003) S-Line 2.5 TDI(BDH) quattro
    Schimbare becuri xenon.

    După o perioada de lămurire, documentare am schimbat becul xenon (cel de fabrica, ani multi de utilizate) va prezint din experiența mea următoarele concluzii:

    Simptome:
    - palpaire bec (Atenție nu este droserul de vina. Vorba unui mecanic este un inceput de sfârșit);
    - culoare spre mov;
    - la un moment dat se întrerupe becul, nu mai luminează iar pe bord apare eroarea de "bec estompat" si simbolul de bec ars;

    Am luat decizia de a înlocui un bec xenon doar de proba (pentru a fi sigur ca este becul de vina si nu droserul) de la un prieten, tot ca cele de fabrica din dotarea mașinii mele si anume Osram Xenarc D1S (OEM-fiind de pe echiparea de fabrica a unei mașini, având calitatea de bec de rezerva). In concluzie am luat hotărâseră ca trebuie sa schimb ambele becuri (asa este recomandat chiar daca se arde un bec).
    Am cumparat Osram NightBrakerUnlimited, bec de care sunt foarte mulțumit (4300k) lumina buna in oras, asfalt uscat (in sfârșit vad!). Consider ca este o diferența pozitivă fata de cel normal, clasic, standard. Lumina este plăcuta, acceptabila ochiului, spre nuanță de alb.
    Nu stiu daca voi demonta farurile (lupele, sticlele) pentru o curatare prealabila.

    Concluzie:
    Așadar recomand înlocuirea becurilor Xenon pentru o buna vizibilitate.
    Nu am încercat cu alte becuri "replici". Exista diferența la testul cu magnetul, am verificat (exista tutoriale in acest sens).
     
  8. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Salut. Ma puteti ajuta cu un sfat in inlocuirea lupelor bixenon 3" cu bec d1s. Am lupele arse vreau sa le inlocuiesc. Multumesc.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poti cumpara lupele originale pentru farurile tale sau poti monta Hella de pe Tuareg, de 3" - gasesti pe net vanzatori.
     
  10. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Salut Ovidiutm. Problema este ca am fost la magazine de piese auto si nu au gasit lupe originale. Imi poti da un cod de lupe originale? Ms
     
  11. botezandrei.ba 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi awx 130cp 2003 berlina
    Salut,
    Am devenit proprietar al unui A4 B6 si fostul proprietar a montat xenon after market foarte albastru si de nu prea buna calitate. As vrea sa revin la becuri normale, nu sunt de loc adeptul xenonului daca nu are autoreglare. Este cineva in Constanta care ma poate ajuta cu procesul ? Capacele farurilor au fost desfacute si gaurite pentru mufe si s lipite cu silicon. E ceva de munca si nu stiu cat ma pricep eu. Macar un sfat cum se revine la mufa de bec normal. Multumesc.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De obicei nu se taie nimic ca sa pui xenon asa ca va fi usor sa demontezi instalatia. Firele de alimentare ale xenonului intra in locul becului H7.

    Iti vor trebui capace negaurite sau devii inventiv.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2017
  13. botezandrei.ba 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi awx 130cp 2003 berlina
    Am inteles. Multumesc. In weekend ma apuc de treaba.
     
  14. CIELOZAUR

    CIELOZAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Turnu Magurele
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI-AWX, 2002
    Salut! Am nevoie de un sfat in legatura cu trecerea de la faruri cu xenon oem d1s la faruri cu halogen oem, imi va functiona autoleveling-ul corect, o sa am erori prin bord sau chestii de genul asta ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce autoleveling pe halogen ? La halogen ai buton si reglezi tu manual farurile.
     
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    In primul rand ,trecerea de la xenon la halogen este cea mai neinteleapta alegere,dar daca totusi vrei sa faci asta reglajul automat nu o sa functioneze,mufa farului xenon are 10 pini iar cea de halogen 9,da ai ghicit diferenta de 1 pin este pt. autoleveling.
    Reglajul in faci din suruburuile farului si atat,cand o sa ai pasageri sau ceva in portbagaj o sa iti bata in copaci :)

    Daca citesti topicul o sa gasesti multe info.
    Bafta
     
  17. CIELOZAUR

    CIELOZAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Turnu Magurele
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI-AWX, 2002
    Mulțumesc de ajutor! In acest caz o sa raman la xenon. Voiam sa fac aceasta trecere din cauza faptului ca la farul de pe dreapta am ars 3 balasturi in 4 luni de cand am masina si nu ii dau de cap in niciun fel. Am avut un accident cu ea si s-a spart farul din dreapta, am repart masina, am luat far de Anglia, am pus lupa de pe al meu, montat totul pe masina frumos, dupa 3 saptamani se arde balastul, iau balastul de pe farul meu si dupa o luna se arde si celalt si saptamana trecuta s-a ars si al 3 lea. Nu stiu ce sa mai controlez, ce mufe sa mai curat.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    CIELOZAUR ca sa nu iti fie sterse mesajele viitoare, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  19. yyomihai

    yyomihai 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    audi a4 avant 2014, 2.0 tdi, 143 cp. motor cjca
    Salut! aceiași problema am avut-o si eu cu martorul asta in bord. Pana nu demult mi se aprindea si dispărea de la sine, farurile își făceau reglajul automat, însă Acu 2 zile am avut un accident minor si am spart sticla la far si l-am schimbat cu unul nou însă nu original, iar de atunci martorul nu îmi mai dispare si nici farurile nu își mai fac reglajul, le-am setat eu manual si asa rămân. Este posibil sa fie de vina farul after Market sau poate sa fie altceva? Ms!mentionez ca am faruri bi-xenon pe masina
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Farurile aftermarket vin FARA motorase. Daca nu are reglaj, cum sa si-l faca automat?
     

Distribuie pagina asta