1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    si cum se face chestia asta cu ridicatul,ca m-ar interesa si pe mine,k si ale mele bat cam jos???
    adik unde tre sa intru la vagcom??si ce coduri tre sa bag??
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2010
  2. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Se vede prost pentru ca au intensitate foarte mica. Cand le pornesc se vad relativ ok...dar dupa cateva minute scade intensitatea luminii foarte mult.
     
    claudyu80 apreciază asta.
  3. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    iti atasez un document cu mai multe codari....
     
  4. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Si eu am xenon dar este pe invers.Adica cind pornesc atunci lumineaza la intensitate mica pentru 1-2 sec. iar apoi ,treptat, ajung la intensitatea maxima.Este adevarat ca si la mine bateau prea jos dar le-am saltat mai sus cu o surubelnita.Aceasta operatiune am facut-o noaptea cu luminile puse pe un gard drept.Cu mai multe ajustari(mai umblam ,mai puneam farurile pe asfalt)i-am dat de cap.Este mai bine intr-un service dar merge si asa.
    ATENTIE:Daca sunt prea sus si nu se vede "dunga" pe asfalt nici tu nu vezi si ii orbesti si pe ceilalti.Dunga trebuie sa fie la amindoua farurile la acelasi nivel. Nimeni din trafic nu m-a apostrofat dar si eu vad foarte bine acum.Tu poate ai avut masina lovita si nu s-au mai reglat farurile.
     
  5. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Da si la mine fac aceeasi chestie, dupa 1-2 secunde ajung la intensitate maxima(cred ca asa fac toate de altfel), dar apoi scad treptat. Nu este o problema de reglaj, daca pun masina cu fata la un perete imi bat la un nivel corect.
    Inca o chestie... la alte masini cu xenon, daca puneam mana in fata farurilor se simtea cum incalzeste....la astea nimic in schimb.
     
  6. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Salutare.
    In primul rand vreau sa va urez La multi ani si multa sanatate in noul an care a inceput.
    As vrea sa va rog sa ma ajutati intr-o problema. As vrea sa-mi schimb farurile la masina din semnatura. Am far cu halogen si as vrea unul cu bi-xenon. Am gasit la o firma de dezmembrari ambele faruri. Pe ele scrie D1S si nu sunt Valeo (nu scrie marca, am vazut mai multe bucati). Tipul mi-a zis ca el crede ca sunt bi-xenon, insa am zis ca nu le cumpar pana nu aflu si opinia voastra. Ce ar trebui sa scrie pe far ca sa fie bi-xenon ? Farurile se vand fara becuri si balaste (sau cum se numesc releele alea). Ar trebui sa fie si motorasele sau sunt bune si cele de la farurile mele ? La ce ar trebui sa fiu atent inainte sa le cumpar ? In afara de piesele enumerate mai sus, mai am nevoie de ceva sau nu ?
    Orice informatii in plus m-ar ajuta. Astept opiniile voastre.
     
  7. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    salut...este foarte costisitoare aceasta schimbare...ai gasit tu farurile ieftin...da mai trebe sa pui si sistemul de auto-levelin, spalator de faruri,etc...intereseazate intai cat e costul final ca sa nu cumperi farurile degeaba
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2010
  8. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Pai pe langa faruri stiu ca mai am nevoie de balasturi si becuri. Auto-levelingul nu cred ca este absolut necesar, asa cum nu este absolut necesar sistemul de spalare a farurilor. Daca o sa le reglez corect, nu este necesar auto-leveling.
    Ideea este:la ce trebuie sa fiu atent ?
    - farurile se potrivesc ?
    - ce inseamma D1S ?
    - am nevoie si de motorase sau raman cele originale ?
    -samd
     
  9. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    ideea este urmatoarea : pentru modelul B7 exista doar optiunea xenon plus , adica Bi-xenon, sau fara ( halogen ), deci ceea ce ai gasit tu , si daca tu le-ai vazut si se potrivesc inseamna ca sunt bi-xenon, si au bec D1S.

    schimbarea de care vorbesti tu implica foarte multe, de exemplu, farurile xenon, in special Bi-xenon sunt foarte mari in spate ( ma refer in adancime , si s-ar putea sa nu iti intre in compartimentul motor. si functiile de care spuneau colegii cred ca sunt necesare ( autoleveling, sau spalare faruri )

    imagineaza-ti ca tu iti reglezi farurile cum spunea cineva mai sus, dar la astea nu ai optiunea de reglare din interior , si apoi pui 3 persoane pe bancheta din spate , iti dai seama ce efecte are asupra celorlalti participanti la trafic ?
    sunt multe de luat in calcul , mai bine iti pui un xenon after market, si iesi mai bine...... parerea mea...
     
  10. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Hmm.:uhm:... va trebui sa verific daca e asa cum zici, adica daca farurile cu xenon sunt mai mari decat cele cu halogen. Cat despre auto-leveling, daca am sa gasesc, o sa cumpar si acest modul. Merci oricum pentru sfaturi.
     
  11. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
  12. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Merci, mi-a fost de mare ajutor.
     
  13. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Revin cu intrebarea initiala: Se poate schimba sistemul xenon OEM de pe masina cu unul aftermarket?
     
  14. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Eu unu cred ca merge. Exista tot felul de adaptoare de becuri...pana la urma se pune xenon in locul halogenelor, si in afara de asta am gasit pe la diferite firme si becuri cu D. Oricum, parerea mea e sa scrii la catea firme de monteaza si vezi ce raspunsuri iti dau. Eventual iti pot aduce pe comanda tipul tau de bec.
     
  15. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    premieru, stiu pe cineva care a facut ceva de genul asta, a montat un balast chinezesc (de la un Xenon AM), intr-un far cu Xenon OEM. Nu era Audi masina dar sistemul era asemanator (tot grupul VAG). A desfacut balastul AM si a scos circuitul din el (placa si firele), dupa care le-a montat in locul pentru balastul OEM din far. Nu a schimbat insa becul. Problema la masina respectiva era ca se dusese balastul si acesta era scump (ca la noi). Omul se ocupa cu vanzari Xenoane si LED-uri si a facut asta pentru o clienta. A spus ca a muncit mult ca sa le potriveasca dar era mandru ca i-a iesit.

    Daca vrei sa schimbi si becul...aici nu stiu ce sa-ti spun. Nu stiu daca exista adaptoare de la H7 la D1S si tinand cont de cum arata becurile (soclul) si sistemul de prindere, ma cam indoiesc
     
  16. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Salut,

    Multumesc de raspuns. Cred ca schimbarea balastului ar fi cea mai buna solutie, becul fiind schimbat deja, fara imbunatatiri evidente.
    Totusi... Rapier tu spui ca nu se poate pune un balast chinezesc pe un bec original D1S din cauza soclului. Dar eu ma gandesc ca intre balast si bec este un cablu. OK, cablul de la balastul AF nu se potriveste in soclul becului(fiind destinat altui tip de bec : Hx. D2S, etc). Dar prinderea pe balast nu s-ar potrivi? Cu alte cuvinde sa pastrez becul si cablul original si sa montez un balast AF. Am pus o poza penrtu exemplificare.


    Inca o chestie... motivul pentru care nu credeam ca balastul ar fi fost cauza problemei era ca mi se parea putin posibil sa mi se duca ambele balasturi in acelasi timp? E posibil asa ceva?

    PS: Rapier, imi poti da si mie numarul prietenului tau? Pe PM eventual.

    Multumesc,
     
    Ultima editare: 7 Ian 2009
  17. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ai inteles gresit. Poate nu am explicat eu cum trebuie. M-am referit ca nu se poate pune un BEC de Xenon AM (care este cu soclu H7) pe un far de Xenon OEM (care are soclu D1S) La SOCLU si la MODUL CUM ESTE PRINS BECUL m-am referit, nu la legatura cu balastul. Evident ca la cabluri te descurci; desi o sa ai o mare surpriza si acolo...este mai simplu de adaptat cablul OEM de la bec pe balast, decat sa pui balast AM cu cablurile lui si sa il cuplezi la un bec OEM. Daca te uiti la far si modul cum sta becul OEM, o sa vezi ca nu are nici o legatura cu sistemul de prindere de la becul cu halogen H7...este cu totul altceva, becul Xenon OEM are igniter-ul de forma patrata si acesta se infige intr-un suport, etc...nu poti pune un bec cu socul H7 acolo...iar becurile Xenon AM NU au soclu D1S. Asta am vrut sa spun, sper ca acum am fost mai explicit.

    Da, este posibil. La fel de probabil ca si arderea ambelor becuri simultan, dar este teoretic posibil. Poti inversa balasturile de la cele doua faruri si vezi daca e o problema de la balast sau de la bec.

    Ti-am dat PM.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2009
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Instalatia de spalat faruri nu face chiar minuni sa stiti.Eu am xenon din fabrica si nu pot spune ca farurile sunt perfect curate dupa spalare.Arunca un jet cu presiune mare exact in dreptul lupei,dar nu indeparteaza decat noroiul superficial.Trebuie sa speli de mai multe ori pentru efect.O alta chestie este spuma produsa prin spalare,care odata ajunsa pe far se usuca repede(farul este cald)si raman pete,care la fel ca si murdaria pot redirectiona lumina in alta parte decat unde este dorit.Instalatia de auto leveling face minuni in schimb.Nu este de ajuns sa iti reglezi farurile la inceput.Cand ai masina incarcata,farurile bat mai sus(si nu-mi spune ca de fiecare data le vei da mai jos,pentru ca nu te cred ca nu uiti).Un far xenon reglat defectuos face ravagii(si asa lumina data de xenon este suparatoare),deci clar trebuie sa ai mare grija.Plus de asta in manual spune ca farurile se regleaza si in mers(desi nu au viteza de reactie la gropi sau alte denivelari mici),cand urci sau cobori par sa reactioneze eficient.Urasc xenon-ul pus pe faruri fara lupa.Bafta
     
  19. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  20. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    11TUN, merci mult de ajutor. O sa vad ce o sa fac in continuare. Ma gandesc bine, pentru ca o sa ma coste mai mult decat am estimat initial. Asa ca...mai vad. Dar daca ma hotarasc sa schimb farurile, o sa va tin la curent si cu operatiunea, si cu costurile aferente.
     

Distribuie pagina asta