1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista solutie si problema a fost dezbatuta aici pe forum.
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    In cazul meu, cu faruri noi, s-au aburit la inceput de 2-3 ori maxim si asta doar dupa ce se spala masina datorita variatiilor de temperatura. Insa apoi am observant ca aceasta problema a disparut.
     
  3. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut @t_qua77ro,

    asa cum a spus si Cristi nu exista o reteta exacta...din pacate.
    Eu pot sa iti povestesc din experienta proprie cu faruri bixenon noi..la 2 zile dupa ce le-am pus pe masina unul s-a aburit(era toamna), ce am facut eu:
    -demontat far, luat in casa si uscat cu feonul
    -l-am lasat 1-2 ore sa se aeriseasca bine dupa care am montat pe el capac nou, garnitura balast noua
    - kit-ul(capac+garnitura+balast) l-am prins cu suruburi noi...din titan(sa nu crezi ca astea fac minuni pt. aburire:)...le-am folosit ca nu mai ruginesc)
    -pasul final(asa cum s-a tot discutat pe forum..am dat cu vaselina siliconica pe suruburile de reglaj)
    Ce pot sa iti spun este ca din ziua respectiva pana astazi..si au trecut aprox. 3 ani nu am mai vazut far aburit.

    In terorie farurile nu ar avea voie sa se abureasca, pasul final in linia de productie se numeste etanseitate(este destul de clar ca cele care nu sunt etanse nu trec testul)..dar uite ca in practica totusi "transpira".

    Pe langa ce ai facut pana acuma incerca inca 2 chestii:desfa capacul si verifica garnitura capacului, eventual o scoti si o reasezi tu..acelasi lucru poti face si cu garnitura de la balast+ vaselina la suruburi reglaj.
    Daca le ai deja aburite faci ce am spus eu mai sus.

    @waf la tine au disparut ca ti-am dat eu suruburile de titan :)) glumesc

    Bafta
     
    waf apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau se pune Silica Gel - pungulite mici invelite/ambalate in hartia aia speciala cu mici gaurele - in far. Stiu pe cineva care a facut asta si nu mai are probleme cu aburirea
     
    x3mzone și lowlife apreciază asta.
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    bine punctat Cristi, uitasem de asta cu toate ca atunci dupa ce am facut ce am scris mai sus ma pregatisem cu cateva pungulite de Silica Gel in cazul in care prima varianta nu ar fi mers.
    Sunt convins ca dau rezultate deoarce in general componentele electronice ambalate in cutii de carton/plastic vin insotie de cateva astfel de pungulite.
     
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pentru cei cu faruri xenon

    Am probat pe setul meu de faruri noi soclu de bec de pozitie de far cu halogen (W5W) si se potriveste perfect in locasul soclului oem de xenon.

    E oarecum cunoscuta problema cu becurile de pozitie (cel putin la farurile bixenon) care se ard destul de repede.

    E posibil sa functioneze aceasi chestie si pe farurile bixenon.

    Se pot monta becuri de pozitie W5W durabile (ex Osram LED sau Osram UltraLife). Soclul se scoate usor cu o surubelnita mica, dreapta (cel de halogen pus in locas). Cel oem din farul xenon se poate scoate si cu "degetele"..

    @K3nT @F33lings dati de stire si celorlalti cunoscuti.. :)
     
    Ultima editare: 26 Ian 2019
    F33lings apreciază asta.
  8. geanadoru76

    geanadoru76 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2014
    Locație:
    Drăgășani
    Masina:
    audi a4 2,5 tdi 2002
    Buna ziua,
    Am schimbat farurile si nu stiu daca nu cumva unul dintre ele este de la o masina cu volan pe dreapta. Nu mi se pare in regula cum au raza. Codurile la faruri sunt: 8E0941029C stanga si 8E0941004G dreapta. Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand intotdeauna farurile se cumpara acelasi cod obligatoriu adica obligatoriu litera de la sfarsit trebuie sa fie identica si din tot codul (de noua caractere cifre + litere) difera doar ultima cifra, cifra care spune partea pe care este montat. Cifra impara este intotdeauna partea stanga si cifra para intotdeauna partea dreapta. Asa codeaza fabrica audi piesele pentru a fi recunoscute pe ce parte trebuie montate. Tot ce urmeaza dupa codul din 9 (cifre + litere) sunt coduri de culoare sau alte coduri generice pentru identificare.

    Trebuia sa cumperi celalat far cod 8E0941003 G sau 8E0941030 C pentru a avea pereche nu cum ai cumparat tu descompletate ca si cod.

    Ti-am modificat eu mesajul pentru ca sa intelegi ce ti-am explicat acum deoarece mesajul tau era scris aiurea/ambiguu.

    Amandoua farurile sunt pentru masina cu volan pe partea stanga dar ani de fabricatie diferiti si sigur mai difera ceva. Mergi la un reglofar si le reglezi asa cum trebuie.
     
  10. Max82

    Max82 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2018
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A4 1.9 Tdi 2002
    De 5,5 tubulara,am desfacut eu azi
     
  11. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,

    Pentru că nu mai funcționa senzorul de nivel, l.am demontat de pe mașină și am reușit să il desfac.

    Dacă nu etanșează bine mufa de conectare, care are o garnitură, intră apă in el si se corodează cablajul.

    La mine s.a întrerupt cablajul si nu se mai alimenta de pe un pin.[​IMG][​IMG][​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-A530F folosind Tapatalk
     
    Chriss_Deejay și alanb1 apreciază asta.
  12. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Unde sunt sigurantele pe faza scurta?....pe 20 si 21 nu am sigurante...:(
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Trebuie sa ai la pozitia 20 si 21 sigurante.
     
  14. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    DeViAnS, F33lings și Stefan apreciază asta.
  15. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Intrebare intrebatoare - nu am gasit nimic legat de problema.
    Am faruri cu xenon OEM. Una dintre tijele de reglare sus/jos; dreapta/stanga, a 'sarit' din locasul ei. Am desfacut farul, am invartit, rasucit, am pozitionat tija inapoi in locas, pun vcds'u, reglez faru' si dupa cativa km. observ ca bate ceva la far ... balanganea ca un clopot tot ansamblu'/rama cu becuri. Desfac faru, din nou, reglet tija, pun Picatura, 2-3 picaturi... A 2a zi, geamul farului MAT! Nu avea ce sa se scurga pe acolo ptr ca l-am tinut in mana pana s-a uscat lipiciul. Ma gandesc ca ''diluantul'' din lipici a facut o reactie ... O portiune suficient de mare incat sa iti dea impresia ca e condens - permanent!
    Am incercat sa curat cu o carpa cu solutie ... nimic! Azi am incercat sa desfac sticla cu un pistol de aer cald ... N-am reusit nimic! Masticul/siliconul sau ce-o fi, nu se inmoaie deloc.
    Acum intrebarea - farurile fara pregatire xenon din fabrica, cele cu H7 pe faza scurta, H7 faza lunga, dar originale, se pot monta/muta pe ele xenonul original sau trebuie neaparat un far cu xenon+H7?
    Intreb ptr ca ce am gasit SH cu xenon nu arata prea bine geamul, iar cele care sunt mai ok, sunt H7+H7.
    Multumesc anticipat ptr. raspuns!
     
    Heelboy21 apreciază asta.
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Nu se poate ceea ce vrei tu.

    Cauta unul Sh, o sa gasesti...
     
  17. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Ce nu s-ar potrivi?
    Am găsit azi ceva cu xenon la 650+transport, chel.
    La banii ăștia plus o mica diferența, m-aș risca sa cumpăr un set Depo sau Tyc.
    Si toate astea ptr o porcărie de reglaj...
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu cumpara mizeriile alea. Cauta ceva original SH in stare buna sau Hella.
     
    DanuAL apreciază asta.
  19. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Eu am D1S, soclu "patrat".
    Exista și D1S cu soclu rotund?
     
  20. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Nu se potrivesc multe, iti enumar cateva chestii:
    -carcasa farului halogen nu este prevazuta cu gaura pt. balast
    -mufa farului halogen are doar 9 pini, xenon/bi are 10(pinul 10 este pt. autoleveling)
    -etc...

    Aceste lucruri sunt scrise pe forum de mai multe ori, nu are rost sa mai intram in detalii.
    daca ti-a placut sa bricolezi, suporti consecintele :)

    Cumpara ce ti-am spus si asa cum spune si Nucu evita aftermarket.Sunt mii de B6 la dezmembrat, nu imi spune ca nu gasesti ceva in stare buna.

    Ce ai gasit la 650 ron?nou, SH ..OE ?
    Eu unul cu " ocazia "asta as cumpara un set de bixenon, sunt plug&play.

    Nu exista D1S cu soclu rotund, alea sunt D2S.
     
    DanuAL apreciază asta.

Distribuie pagina asta