1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri xenon sau halogen OE la Audi A4 B6 - demontare far - reglare far - schimbare becuri

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de aba19, 16 Aug 2007.

  1. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Intrebare ... la farurile Xenon OEM pot sa schimb doar becurile in sine ? Sa imi pun altele de alta temperatura daca vreau si eventual nitel mai puternice. Face figuri computerul? Autoleveling mai merge ?
     
  2. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Poti sa le schimbi fara sa-ti faci probleme. Le-am schimbat si au acum 7 luni si nu mi-a facut inca nici o fugura.

    Vezi ca becurile tale sunt D1S.
     
  3. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    premieru de cat wati ai pus becurile si caldura luminii de cat e? poate sa puna becuri de 35w si 6000k sau 8000k?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  4. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Am pus becuri de 35W si 6000k. Nu au fost nici un fel de probleme. 8000l nu iti recomand deoarece din cate am inteles iti creeaza probleme de vizibilitate in anumite conditii(de exemplu atunci cand asfaltul este mai inchis la culoare)
     
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    NU se pot schimba DOAR becurile si prin aceasta sa se treaca de la 35W la 55W...nu sunt halogene. Puterea si culoarea de la Xenon este data atat de balast (ridicatorul de tensiune) cat si de becul in sine.

    Pecurile OEM sunt D1S. Acestea sunt concepute pentru instalatii OEM HID de 35W. Nu se gasesc becuri OEM de 55W. De asemenea, temperatura de culoare la becurile OEM este 4300 K. Este posibil sa gasesti becuri chinezesti D1S de alta temperatura (6000 K cum vrei tu) dar nu sunt ca cele OEM.
     
  6. andrey

    andrey 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6
    Recomandare

    De recomandat ar ia sa te ducii la rep..AUDI masininile cu xenon de farica se regleaza dupa niste parametrii asa daca te duci la orce service si spui cati bat prea jos ,se baga toti meseriasii ....si tot nu o sati bata bine ,am avut aceiasi problema ca tine si rezultatu a fost reprezentanata AUDI te orentiezii tu......
     
    Andrei1408 apreciază asta.
  7. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    premieru trebuie sa te contrazic. Eu am becuri de 35 w si 8000 k si se vede super prin lupa. Am fost la reprezentanta si mi le-au reglat si se vede perfect in comparatie cu halogenele din inainte. O sa cautam becuri sa vedem cat sunt. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  8. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    andrey Eu de reglat mi le-am reglat acum 3 saptamani si bat oricum mai sus decat stock :) Lucru care se simte la drum insa parca as vrea unele mai puternice ... Si imi palpaie cel din stanga din cand in cand ... de fapt flicare ... cand stau la semafor in spatele cuiva sau langa un perete il vad cum flicare, cateodata ... uneori merge ok. Sper ca prin schimbarea becurilor sa scap si de problema asta.

    Cam cat ar costa o pereche de becuri D1S ( fie ele chinezarii sau alte tipuri ) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2012
  9. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu vreau sa te descurajez, insa problema cu "flicarit-ul" este data de balast nu de bec de obicei. Toti pe care ii stiu cu aceasta problema au avut balastul defect. Unii inca merg asa pt ca e cam scump unul OEM (vorbeste cu Kostas ca si el are aceasta problema la ambele faruri)
     
  10. RED - 74 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 2,5 TDI
    Probleme spalare faruri Xenon

    Buna,
    Am un Audi A4 din 2003 si are Xenon cu instalatie de spalare faruri.
    Am constatat ca nu functioneaza cind dau de maneta despalare faruri .:readit:, cu scrie la carte.
    Nu stiu ce ar putea sa fie , am inteles ca diuzele sunt incalzite si ies afara din presiunea apei . In rest spalarea parbriz fata si luneta spate functioneaza.:notme:.
    Am sa incerc sa inlocuiesc siguranta pentru incazire diuze din bord.
    Daca a mai patit asa cineva poate sa imi dea un sfat.
    sa Auzim de bine .
     
  11. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Din cate stiam,trebuie sa ai farurile aprinse,dar nu sunt sigur,poate aberez. incearca sa pornesti farurile si sa dai de maneta,daca nu merge nici asa,nush ce sa zic.
     
  12. RED - 74 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 2,5 TDI
    Am incercat si degeaba , am golit un bidon intreg de solutie si tot nu a iesit.:uhm:
     
  13. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Bag-o pe tester,poate iese ceva,altfel nu stiu cum ai putea sa vezi ce are...
     
  14. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ai observat sas scoata vre-un sunet cand tragi de maneta? Dai sprit si ti tras...dupa 2 sec ar trebui sa auzi pe langa zgomotul de la stropitorul de parbriz cum incepe pompa suplimentara pt faruri sa faca zgomot...se aude ceva?
     
  15. RED - 74 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 2,5 TDI
    Sincer nu am observat , dar se poate sa nu functioneze din cauza sigurantei de la bord ,am cumparat-o astazi si o schimb .:uhm:.
    Sunt propietar de A4 de putin timp si acuma ma stradui sa invat masina, Sistemul de stropire il are se poate sa fie puse de ornament acele capacele si sub ele sa nu fie nici o diuza , se poate verifca asta fara sa deteriorezi ceva.:(
     
  16. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Pai din moment ce ai si siguranta pentru asa ceva in tablou,e clar ca nu au cum sa fie de ornament...
     
  17. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Ai observat unde s-a dus solutia daca nu a iesit pe la duzele farurilor ? Verifica furtunele. Poate de acolo.
     
  18. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Spalarea farurilor ar trebui sa porneasca atunci cand tii mai mult de 2 secunde maneta de spalare parbriz ! Spalarea farurilor se recomanda la viteza de pana la 60km/h !
     
  19. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Vezi sa ai si destula solutie de parbriz. La mine cel putin, daca am putin lichid, nu pornesc duzele pentru faruri.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Vezi sa nu piarda pe la furtune pe undeva cum spuneau colegii mai sus.Eu aveam probleme cu spalatoarele de faruri.Imi curgea lichidul pe la roata stanga de undeva de sub bara.Nu puteam sa pun mai mult de 1 litru in borcan,iar cand actionam maneta mai mult de 2 secunde tot lichidul il arunca prin aceeasi zona.Am desfacut contraaripa de plastic de la roata stanga fata si am vazut o mufa desfacuta(exact furtunul care pleca din vas spre spalatoare).Am conectat mufa si acum merg perfect.
     

Distribuie pagina asta