Pt ca multi cred ca punand filtre sport castiga ceva caluti,uitati un link de la americani cu dyno test si rezultanta http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=290373 ;sper ca in acest fel sa va fac sa intelegeti ca performanta nu se castiga cu filtre minune ,ci prin modificari serioase atat software(in prima faza si pt cei mai multi dintre noi) cat si hardware(modificari serioase). .In topicurile urmatore se trateaza problema cum afecteaza filtrele sport pe baza de ulei debitmetrul http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=289896 si http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=282691&highlight=k&n+maf
este adevarat dar nu ai specificat ce fel de fitru ai cumparat KN -PERFORMANCE KIT sau fitrul normal sal inlocuiasca pe cel vechi??
Scuze .Filtrul pe care l-am cumparat este cel de inlocuire pe carcasa originala. Pentru ce ai pus tu in cea de-a doua poza trebuiau facute mai multe modificari, iar impreuna cu schimbarea evacuarii iti mai rezultau si vreo 10-15 cp Tu ai filtru KN?
am auzit si eu despre aceste filtre, si din cate stiu eu acestea se curata, nu se mai inlocuiesc. o chestie care eu inca n-am inteles cum functioneaza e filtrarea mai buna dar in acelasi timp aerul trece mai usor... hmm... oare producatorul a avut in vedere praful infernal care e la noi?
1. Filtrele de genul asta nu prea sunt ok in RO 2. La diesel un astfel de filtru este fix frectie la picior de lemn, motorul are destul aer. Gasesti aici niste fise dyno facute pe un Golf V 1.9TDI 110CP cu si fara filtru. Deci nu cu filtru sport, ci fara niciun fel de filtru. Diferenta intre masuratori este de 0.7CP, care este cel mai probabil datorata micilor erori intre masuratori. Ca atare, parerea mea este sa renunti la acel filtru.
Da, miraculos chiar face chestia asta "filtreaza mai bine si trece aerul mai usor" in special datorita substantei cu care gresat - un ulei special facut pt a retine si cele mai fine impuritati de praf. Daca o sa va uitati pe pagina lor de prezentare au si o imagine macro-fotografie in care se vede efectul acestei solutii. "Schultz" cat ai dat pe el??, si daca ai simtit dupa montaj ceva deosebit referitor la functionarea motorului??
ok, daca filtreaza mai bine, asta ar fi singurul motiv pt. care mi-as lua asa ceva (am diesel). dar cat costa? sa vedem daca merita, sau mai bine schimb mai des filtrele astea normale... si la conditiile de la noi, cat de des va trebui curatat un astfel de filtru? uleiul respectiv care se foloseste pt. curatare cat costa?
sal ..sunt nou pe aici ...si daca tot am vazut ca vorbiti de filtre vreau sa va intreb ce stiti de filtrele din inox ... din cate am inteles nu mai trebuiesc schimbate niciodata , doar spalate din cand in cand .......
Filtrele KN se schimba dar dupa un numar foarte mare de km . Pe langa filtru mai trebuie cumparat si un kit de curatare, iar daca sti ca ai mers intr-un mediu cu foarte mult praf (poate pe drumudi neasfaltate) il cureti mai des. Normal cei de la reprezentanta mi-au zis ca se curata la 10000 km in conditile de la noi din tara. Kitul de curatare are doua sprayuri. Primul este pentru curatarea filtrului, dupa care filtrul se clateste in apa (de la robinet, calduta).Se lasa sa se usuce dar nu langa o sursa de caldura. Cel de-al doilea spray este cel cu ulei special care se pulverizeaza pe toata suprafata filtrului. Mai multe detalii gasesti pe www.knfilters.com .
Uitati ce am gasit scris pe ambalajul kitului de curatare: "Use only k&n formulated air filter oil. K&N air filter oil is a compound of mineral and animal oil blended with special polymers to form a very efficient tack barrier. Ptr. 4AUDI si bogn 80: Filtrul de aer kn m-a costat 250 ron iar kitul de curatare 65 ron la un magazin de piese din Tg-Jiu. In schimb acelasi filtru la reprezenta ma costa 270 ron iar kitul 85ron Am inteles ca preturile mai oscileaza si in functie de euro. Schimbare la motor nu am sesizat nici in bine nici in rau, tocmai de asta am cerut si parerea voastra despre filtru
Shultz, iti recomand sa-l dai jos. 1. economia la bani este cea mai mare prostie, conteaza 100 de RON pe an in plus pt masina personala? eu zic ca nu 2. nu are cum sa-l filtreze mai bine din moment ce lasa mai mult aer sa treaca, are flow marit 3. da lasa, dar o data cu aerul mai mult trece si praful, si o sa te trezesti peste 2 ani ca ai nisip in motor sau depuneri pe turbo aici in Romania nu merita un asemnea filtru. Uite ce-ti recomand eu: Schimba filtrul de hartie, original la fiecare 4 mii de KM. la un schim de ulei trebuie sa schimbam 3 filtre de hartie. motorul va trage foarte bine cu filtrul stock de hartie, cu conditia sa fie mereu curat! multa bafta si mai gandeste-te
am vazut ca nu a raspuns nimeni la intrebare ... si m-am gandit sa mai postez inca 1data .... ce stiti de filtrele din inox ... din cate am inteles nu trebuiesc schimbate niciodata si sunt f bune ...voi ce parere avetzi
perfect de acord, asta incerc si eu sa fac. eu imi schimb singur filtrul. poate nu schimb trei la un schimb de ulei, dar doua sigur schimb. cat despre economia de bani... aceasta nu prea exista. cat de des se curata acel filtru, si cat te tine un kit de curatare? apoi fa un calcul simplu si vezi daca intr-adevar e economie sau nu...
Mihai ce vrei sa spui cu filtrele din Inox? inox unde? carcasa sau in loc de materialul buretos/hartie ?
Recomandari filtre de aer Stie cineva unde pot gasi un filtru de aer k&n pt a4 b6 1.8 t? Am tot cautat pe net si n-am gasit nimic concret. N-as vrea sa dau comanda nu stiu unde si sa imi vina intr-o luna.. Exista oare undeva pe stoc in Bucuresti?
poti incerca pe la service-urile Bosch...Am un prieten care de acolo si-a luat...Chiar daca nu il pe stoc il aduc la comanda si nu dureaza mult...
Filtre de aer sport Salut!Am o mare dilema in domeniul filtrelor de aer.Am vazut pe net o gramada de modele:filtrul conic universal,filtrul sub forma de ciuperca,filtrul in carcasa de carbon...Asi dori sa imi iau unul si nu stiu care e mai avantajos.In sensul sa imi ofere cat mai mare puterea(oricum nu e foarte mare) dar sa nu reduca "durata de viatza a motorului".Eu am un audi cu motor d 1.8S.Am inteles k cel mai bun ar fi un filtru in carcasa de carbon.Multa lume tinde spre cel conic universal care se curatza regulat cu o solutie speciala.C m-atzi sfatui sa aleg?? Va multzumesc anticipat!!