Salut, am si o problema cu un a4 2.0 tdi. La filtru de motorina imi scuipa motorina pe la supapa, am schimbat azi si filtru si supapa si tot imi da motorina pe acolo, aveti idee de la ce ar putea fi? Multumesc frumos.
Exista 2 o-ring-uri mici care vin in cutia cu filtrul de motorina cel nou. Au fost inlocuite cele de pe masina cu astea noi ?. Daca au fost inlocuite si tot curge inseamna ca din nepricepere sau greseala mecanicul a taiat (agatat) acele 2 o-ring-uri si nu mai etanseaza supapa filtrului de motorina. O noapte buna
salutare, acelasi lucru l-am patit si eu.... am pus o-ringurile noi si tot mai lacrimeaza pe la supapa. O alta chestie ciudata e ca mi se pare ca supapa intra mult prea usor in locasul ei.... O rezolvare? colegul de mai sus n-a revenit cu rezolvarea. Multumesc.
Ce rol are supapa de pe filtru de motorina, se poate dezamorsa instalatia din cauza ei? Mentionez ca imi porneste greu daca sta mai mult de 10 ore, se manifesta ca si cum ar avea aer pe instalatie, da rateuri si porneste pana la urma. dupa ce a pornit si o opresc imediat ( dupa 2 secunde) porneste la sfert. Multumesc
Da, se poate. Daca il scoti de pe filtru o sa vezi ca are 2 O-ring-uri. Verifica-le si totodata verifica daca sta bine pe filtru si nu fasaie pe langa el. Mie numai imi statea masina la ralanti din cauza acelei supape.
Adrian ai citit si tu toate topicurile care cuprind cuvintele: dezamorsare instalatia de alimentare cu combustibil ? Iti spun eu ca nu. Citeste si pe viitor nu mai intreba ceva ce s-a mai discutat de zeci de ori pe forum in diverse topicuri. Bafta
Salut. M-am confruntat ieri cu o problema la un mecanic și poate ma lămurește cineva. Am schimbat filtru de motorina și după finalizare am pus contactul de câteva ori sa bage motorina în filtru după care o pornesc. A mers cam 30 sec pana când a început sa o scuture și s-a oprit și nici nu a mai vrut sa pornească.. Mecanicul a petrecut aproape 30min ca să își dea seama ce are. Cauza principala era ca nu primea motorina însă problema venea după ce a verificat furtunele. Cel care baga motorina era pus la supapa și invers... Erau pe dos.. Cum a fost posibil ca mașina sa meargă 12.000km cu furtunele pe dos? Am stat lângă mecanic și el nu a umblat la supapa sa zic ca el a pus greșit. Sper sa ma ințelegi ca nu cunosc toate denumirile tehnice. Va mulțumesc.
Pai el la supapa nu a umblat.. Doar a scos cele 2 furtune și supapa, a înlocuit filtru și atât.. După ce nu a mai pornit a luat fiecare furtun la controlat și cel care baga combustibil direct din pompa era legat la supapa.. Din ce am inteles supapa aia e ceva cu conbustibilul care vine din motor înapoi, e unic sens.. Dacă nu gresesc