1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtru Motorina motor 2.0 TDI la A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adi8181, 6 Mai 2011.

  1. adi8181 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi 2005
    Salut,
    am si o problema cu un a4 2.0 tdi. La filtru de motorina imi scuipa motorina pe la supapa, am schimbat azi si filtru si supapa si tot imi da motorina pe acolo, aveti idee de la ce ar putea fi?

    Multumesc frumos.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista 2 o-ring-uri mici care vin in cutia cu filtrul de motorina cel nou. Au fost inlocuite cele de pe masina cu astea noi ?. Daca au fost inlocuite si tot curge inseamna ca din nepricepere sau greseala mecanicul a taiat (agatat) acele 2 o-ring-uri si nu mai etanseaza supapa filtrului de motorina.

    O noapte buna
     
  3. adi8181 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi 2005
    da, stiu ce zici, nu m-am uitat la ele, am sa ma uit si revin.

    multumesc frumos!
     
  4. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    salutare,

    acelasi lucru l-am patit si eu.... am pus o-ringurile noi si tot mai lacrimeaza pe la supapa.
    O alta chestie ciudata e ca mi se pare ca supapa intra mult prea usor in locasul ei....
    O rezolvare?

    colegul de mai sus n-a revenit cu rezolvarea.

    Multumesc.
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Filtrul ce marca este, de cine este produs?
     
  6. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Filtrul e Mann...
     
  7. Mandrut Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 B7.2.0 TDI BPW
    Ce rol are supapa de pe filtru de motorina, se poate dezamorsa instalatia din cauza ei?
    Mentionez ca imi porneste greu daca sta mai mult de 10 ore, se manifesta ca si cum ar avea aer pe instalatie, da rateuri si porneste pana la urma. dupa ce a pornit si o opresc imediat ( dupa 2 secunde) porneste la sfert. Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se poate. Daca il scoti de pe filtru o sa vezi ca are 2 O-ring-uri. Verifica-le si totodata verifica daca sta bine pe filtru si nu fasaie pe langa el.
    Mie numai imi statea masina la ralanti din cauza acelei supape.
     
    Mandrut Adrian apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian ai citit si tu toate topicurile care cuprind cuvintele: dezamorsare instalatia de alimentare cu combustibil ? Iti spun eu ca nu. Citeste si pe viitor nu mai intreba ceva ce s-a mai discutat de zeci de ori pe forum in diverse topicuri. Bafta
     
  10. Mandrut Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 B7.2.0 TDI BPW
    Ok. Multumesc! :)
     
  11. parfenov razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line 2008
    Salut. M-am confruntat ieri cu o problema la un mecanic și poate ma lămurește cineva. Am schimbat filtru de motorina și după finalizare am pus contactul de câteva ori sa bage motorina în filtru după care o pornesc. A mers cam 30 sec pana când a început sa o scuture și s-a oprit și nici nu a mai vrut sa pornească.. Mecanicul a petrecut aproape 30min ca să își dea seama ce are. Cauza principala era ca nu primea motorina însă problema venea după ce a verificat furtunele. Cel care baga motorina era pus la supapa și invers... Erau pe dos.. Cum a fost posibil ca mașina sa meargă 12.000km cu furtunele pe dos? Am stat lângă mecanic și el nu a umblat la supapa sa zic ca el a pus greșit. Sper sa ma ințelegi ca nu cunosc toate denumirile tehnice. Va mulțumesc.
     
  12. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    posibil sa fi pus filtrul invers, adica la 180 grade si asfel se inverseaza furtunele...
     
  13. parfenov razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line 2008
    Sincer nu a fost asa. Exact cum a fost găsit asa a fost pus.
     
  14. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    el a desfacut surubul care il strange? sau doar a scos siguranta si a inversat supapa?
     
  15. parfenov razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line 2008
    Pai el la supapa nu a umblat.. Doar a scos cele 2 furtune și supapa, a înlocuit filtru și atât.. După ce nu a mai pornit a luat fiecare furtun la controlat și cel care baga combustibil direct din pompa era legat la supapa.. Din ce am inteles supapa aia e ceva cu conbustibilul care vine din motor înapoi, e unic sens.. Dacă nu gresesc
     

Distribuie pagina asta