Salut. Ce pasi sa urmez in vcds sa accesez valorile dpf ului? Multumesc Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk
Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii referitoare la valorile filtrului meu de particule? Motorul era la 835rpm. Trebuia sa mai verific si alte valori? Daca da,o sa fac alta verificare.Multumesc
Salut va rog, o parere despre valorile de mai jos, masina e cea din semnatura 172.000km. Ultimii 300 km rulati 80% in afara, masina nu are nici o problema, intreb doar de curiozitate. Address 01: Engine (03L 906 018 KM) 18:48:02 416 Particle filter; difference pressure 11 hPa 420 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 22.56 l 421 Particle filter; kilometers since last regeneration 302436 m 422 Particle filter; offset for differential press. 2 hPa 423 Particle filter; oil ash volume 0.16 l 424 Particle filter; oil ash volume 64.2 g 425 Particle filter; soot mass calculated 18.02 g 426 Particle filter; soot mass measured 10.65 g 427 Particle filter; time since last regeneration 18416 s
Dragi colegi astazi am masurat valorile pendru DPF la masina A4 allroad B8 125 kw motor caha cu 310.000 km. Cum vi se par ? Nu ma prea pricep . Masina merge foarte bine doar vreau sa stiu cam cata viata mai are DPF-ul si care ar fi valorile maxime de incarcare pentru DPF. Va multumesc frumos .
Salutare Detin un A4 B8.5 allroad cu motor 2.0 TDI CNHA, versiunea cu 2 senzori, ambii au cod: 03L 906 051B. Monitorizez dpf-ul cu aplicatia Vag DPF si cu ajutorul unei diagnoze prin bluetooth. De obicei isi facea regenerare cam la 200 -350 km in functie de km parcursi urban / extraurban. In aplicatia Vag dpf exista o bara de progres care creste odata cu cresterea "Soot mass calc." Imediat dupa regenerare bara este la 24% iar soot mass la 5.24 g iar cand se apropie de urmatoarea regenerare soot mass este la valoarea de 23, 3 iar bara de progres la 100%. Dupa un drum de 700 km Cluj-Constanta, am plecat din Cluj chiar dupa ce a terminat o regenerare, am ajuns in Constanta cu soot 16 si ceva si bara de progres la 79%. Dupa o oprire de 30 min in CT, la urmatoarea pornire, a intrat in regenerare sarind de la 80% la 100% si soot de la 16 si ceva la 23. Mi-a ridicat semne de intrebare si am zis ca mai verific. Problema este ca de atunci face la fel, cand ajunge la 80 sare la 100 si incepe regenerarea, scazand astfel intervalul dintre doua regenerari. Am scanat si nu am erori, martori aprinsi nici asa, masina o detin de la 136.000 km si acum am aproape 155.000, oil ash 0.11 l. Citind acest forum am zis sa verific si eu hPa, nu stiam pana acum valorile normale si am constatat ca in idle am intre 16 si 25 iar in sarcina peste 300. Am zis ca e clar am gasit problema si nu am mai stat pe ganduri, am comandat senzor original (03L 906 051D il inlocuieste pe cel cu B la final) l-am montat, adaptat, resetat si surpriza am aceleasi valori. Nu stiu ce sa mai verific, mi-e groaza de mecanici pt ca daca intreb 10 imi spun 10 lucruri diferite. Am si diagnoza Vag versiunea 15 si OBD eleven. Orice sfat e bine venit. Multumesc!
Salutare colegi, Va rog o parere despre valorile e mai jos, DPF-ul face regenerare foarte des, cam la 50-60 de kilometrii (100% urban) 416 Particle filter; difference pressure 11 hPa 417 Particle filter; differential pressure; dynamic offset 0 hPa 420 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0.75 l 421 Particle filter; kilometers since last regeneration 6004 m 422 Particle filter; offset for differential press. 3 hPa 423 Particle filter; oil ash volume 0.18 l 424 Particle filter; oil ash volume 73.6 g 425 Particle filter; soot mass calculated 4.69 g 426 Particle filter; soot mass measured 11.83 g
In cazul in care n-ai remediat nimic din februarie pana acum, inlocuieste sonda lambda chiar daca nu ai eroare pe ea.
Salut, Oare filtrul meu, la Audi A4 Allroad an 2015, cum vi se pare ca se prezinta ? Masina are 230.000 km