1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. mihai bucur 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi cod motor brd
    Salut,
    Imi poate spune si mie cineva daca o funtionare necorespunzatoare a DPF-ului poate cauza probleme la pornire ? Ca sa explic mai multe: in unele situatii motorul nu porneste pur si simplu. Absolut nici o eroare pe un tester autel maxidiag. Dupa vreo 30-40 de chei imi da o eroare de DPF care dispare aproape instant si pe urma reusesc sa pornesc motorul si asta doar cand motorul este rece (cu temperatura la 90 porneste la sfert de cheie). Mersi.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are absolut nic o legatura pornirea masinii cu DPF-ul. Problema ta este in alta parte. Fa o diagnoza cu VCDS original si mergi la un bun mecanic.
     
    mihai bucur apreciază asta.
  3. mihai bucur 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi cod motor brd
    Mersi Cristi. Cat despre mecanic bun nu stiu, eu stau in Anglia si aici e ca si la noi. In putini poti avea incredere. Pana acum din motivul asta am schimbat un injector, pompa de motorina aia din rezervor si "oil ring " de la injectoare (peste 3000 de lire totul). Cel putin incerc sa elimin eu cauze inainte sa o duc iar la service. Mai caut ... mai citesc. Thank you very nice. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2016
  4. MRN68

    MRN68 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 b7 multitronic bpw 2006
    Am si eu o problema cu aprinderea martorului de regenerare DPF. Cateodata la 4-5.000 km, altadata la 2.500-3.000 km, iar de curand circuland pe distante scurte (10 km) s-a aprinns la 350 km. Ce e mai rau, am impresia ca a crescut cu 2-3 mm nivelul uleiului pe joja de la schimbul de ulei efectuat in urma cu 9000 km.
    Regenerarea se face in aproximativ 5 km in viteza a 4-a sau a 5-a pe manual la 1.600/2.000 turatii. Cat de grava ar fi problema, ce ma sfatuiti ? Merci anticipat.
     
  5. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    "Asa face toate",stai linistit. Se aprinde pentru ca intrerupi de mai multe ori ciclul de regenerare. Regenerarea dureaza FIX 15 min.si nu trebuie sa stai in manual. Stai normal in D,ca tot atat dureaza.
    Iti dai seama ca a inceput regenerarea cand vezi ca sta la minim 1500 de turatii( vorbim de cazul cu multitronic).
    Nici la mine nu scade nivelul de ulei,ba dimpotriva cred..
    Schimba uleiul la 10.000 si cred ca e ok.
    Cati km are masina?
     
  6. MRN68

    MRN68 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2016
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 b7 multitronic bpw 2006
    260.000...ms pt sfat,ultima data s.a stins martorul in 5 min [4 KM]
     
  7. AlexIordy

    AlexIordy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b6 , 1.9 tdi 170cp 2002
    Buna seara ,
    Am un audi A4 B7 2.0 tdi cod BPW. Acum doua saptamani mi s-a aprins filtrul de particule si am decis sa il elimin fizic. Am vorbit cu cineva si a zis ca e bine sa fac asta ca sa scap de probleme pe viitor. Am fost la un service, au dat gaura in filtru (nu a fost dat jos de pe masina, pur si simplu au facut o gaura rotunda) si au scos toata ceramica . Mi s-a zis sa nu merg tare cu masina pana ajung sa mi se faca DPF Off din soft si asa am facut. Am mers 25 km asa pana la alt service, mi s-a facut DPF Off si dupa asta am observat ca masina nu mai trage, nu mai are vlaga si parca are 80 cp . De atunci si pana azi nu a reusit nimeni sa o faca sa functioneze in totalitate. Masina acum trage normal, dar scoate fum extraordinar de mult.
    Aici la service mi s-a spus ca nu trebuia sparta toata ceramica si ca filtrul de particule cu catalizatorul au corp comun si din cauza asta fumega asa de mult. M-au pus sa cumpar filtrul de particule din nou de la ei cu 800 euro si categoric am refuzat. Am nevoie de ajutor sa imi spuneti care ar putea fi problema exacta. Va multumesc
     
  8. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    In locul tau as scoate de tot DPF-ul si l-as inlocui cu un catalizator second hand. Din cate stiu (sper sa nu gresesc), pe catalizator trebuie montata si sonda lambda, cea de pe fostul DPF.
     
  9. luchiano 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI BPW 2006 - 140CP
    pentru toti cei care inca nu au facut DPF OFF (soft+hard) si inca merg cu masina din regenerare in regenerare.
    atasez procedura de regenerare...ca o nota personala, trebuie mers in jur de 10-15 km ,cu turatia pana in 2500rpm...asta din momentul in care se aprinde primul martor..
    daca cumva s-au aprins toti 3, atunci trebuie regenerare fortata, care se poate face cu vcds-ul.
    daca s-a mai pus, asta e...nu strica niciodata :D
     
  10. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    Salut. Audi A4 2007 1.9 85 kw BRB. La 120 000 km am reconditionat turbina pe motiv de mers subturat. Consuma ulei si scotea fum mult- am mers cu ea asa cam 10 000km.
    Recent doar in treapta a 5 a, la 100km/h imi apare martor (spirala) si taie puterea. VAG- overboost turbina. Presiune dubla in DPF dar incarcare 7%. Am facut regenerare fortata VAG- presiune DPF normala, incarcare 5 %. Dupa 200 de km de mers fara probleme aceleasi probleme. Pe VAG- overboost. Presiune normala in turbina (la ralanti), presiune normala in filtru, incarcare 5%, EGR normal
    1 E posibil ca cei doi parametrii -gradul de incarcare si presiunea in DPF sa ii masoare gresit VAG ul?
    2 Daca e infundat si creeaza presiunea mare in turbo de ce nu se intampla si in treptele 1-4?
    Log ul in mers nu a aratat doar ca turbina atinge presiune de 2,4 si rar 2,5
     
  11. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    M-am uitat astăzi la un B7 1.9 BRB fără filtru de particule și nu am văzut vreo sondă lambda montată pe catalizator. Dacă nu mă înșel, tot în acest forum am citi că la înlocuirea filtrului de particule cu catalizator trebuie montată și sonda lambda pe acesta (din acest motiv am și răspuns ceva mai sus). Întrebarea mea este: trebuie sau nu montată sonda lambda pe catalizator?
     
  12. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Am filtrul de particule pe duca si nu stiu ce sa fac,sa cumpar altul aftermarket sau sa-l scot. Ati auzit de firma asta BM Catalysts? A pus cineva pana acum ceva AM? daca da cum se comporta?
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    @bisisica schimba EGT-ul(senzor de presiune diferentiala) si vezi dacă mai face.
    Daca eroarea persista tre sa mergi la cei care ti-au facut turbina. Din cate stiu eu MAF-ul nostru e limitat la 2.5bar,deci turbo a ta ajunge "rar" la valoarea asta, rar iti da si overboost
    @Marius07 nu te sfătuiesc sa iei AM. Fie il dai jos, sau daca vrei sa fii ecologist cumpara unul SH dar OE.
     
  14. Vlad23

    Vlad23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 2.0 tdi 2007
    Salut
    Am o problema cu al meu 2.0 BPW.
    Am anulat DPF și EGR din soft, DPF-ul a fost scos și fizic, și la accelerare, treapta 2 și 3 mai mult, are o mica scăpare câteodată și se aude și un sunet metalic de la motor. Parca pierde pentru o secunda puterea și își revine. Asta se întâmplă la 1800-2000 de turatii de cele mai multe ori. Plus ca nu trage ca înainte, e mult mai leneș. Mai are în timpul mersului un sunet motorul, ca un vuiet continuu, ce se schimba în funcție de turație. Consumul e de 7,5-8 în afară, ceea ce mi se pare foarte exagerat.
    Dacă ma puteți ajuta cu un sfat v-as fii foarte recunoscător.
    Mersi mult, anticipat!
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa te duci la cei care ti-au umblat la motor (fizic ca sa anuleze DPF-ul si cei care ti-a facut soft) si sa vezi ce s-a intamplat. Nu pleci pana nu rezolvi aceste probleme. Se poate sa ai probleme din cauza soft-ului prost facut. Nu esti nici primul si nu vei fi nici ultimul care ai probleme ulterioare din cauza asta. Nu trebuia sa faci asta ci trebuia sa inlocuesti piesele defecte. Cand ti-ai cumparat marca asta de masina se prezuma faptul ca ti-ai asumat niste cheltuieli. Altfel noi nu avem cum sa te ajutam.
     
    mario vrs apreciază asta.
  16. Vlad23

    Vlad23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 2.0 tdi 2007
    Simptomele acestea vin după ce în luna august am rămas de 2 ori cu ea în drum, la distanta de 120 km de casă. Am ajuns sa schimb pe rand, ax cu came, tacheti, garnituri injectoare, colbutori și încă multe altele, și nu mai reușeam sa ajung la capăt cu ea. Am stat fără ea o luna jumătate, am schimbat bloc motor complet, adus din DE pe second. 1000€+ 350 manopera, mai am de la motorul vechi o gramada de piese, ulei și filtre puse de 2 ori, resoftare pentru filtru, EGR l.a anulat tot atunci, a zis ca rămâne deschis mereu și nu o sa mai am probleme cu ea, platforme, manopere, timp și nervi, service.uri...etc.
    Cred ca mi.am prea asumat marca aceasta de mașină și atât cer acum, dupa toate astea, sa meargă normal și în parametrii cat se poate, și sa nu ma mai sece la buzunar și cu consumul.

    Plus ,ce am observat, ca o părere generală, nu prea sunt mecanici sa poată rezolva probleme la motorul acesta, și e din 2007 totuși, nu e ultima generație. Pe unde am fost, toți o dau cotita și ma pun sa schimb piesa cu piesa ca poate poate cine știe, va merge. Dar totuși. Am ajuns sa schimb motor cu totul, și nu am ajuns sa o repar...
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La ce probleme ai tu ca sa stai sa le rezolvi deja te va costa cat o alta masina. Mai ales ca ai zis ca nu stii / cunosti mecanici competenti te sfatuiesc cu cea mai mare responsabilitate sa-ti cumperi o masina care se repara usor si este accesibila la piese si asta nu este marca Audi. Masina ta care o ai acum pana nu pica pe mana cuiva care sa o desfaca din nou complet si sa o refaca asa cum trebuie nu va mai fi masina. La ce probleme ai tu, din descriere, sunt mii de cauze pentru toate problemele care le mentionezi.
    Inainte sa-ti cumperi marca asta trebuie sa te gandesti bine ca daca se strica sa aiba si cine sa ti-o repare. Sunt / exista mecanii foarte competenti dar nu ii cunosti tu, din pacate. Degeaba o sa intrebi aici pe forum pentru ca nu vei primi nici un raspuns concret si punctual pentru ca tu de fapt nu ai o problema ci ai zeci de probleme si toate sunt legate intre ele. Cine ti-a umblat in motor sigur nu a facut ceva bine si de acolo a inceput sa se rostogoleasca bulgarele de zapada. Cand ai ramas cu masina in drum trebuia sa te asiguri foarte bine care este cauza nu sa incepi cu niste reparatii care poate nu s-au dovedit cea mai buna alegere. In fine, sunt multe de scris si te sfatuiesc sa stai cu un caiet alaturi si sa iei notite in urma a ceea ce citesti pe acest forum adica trebuie sa citesti toate topicurile din aria masinii care o ai si nu numai din aria asta. Su
     
  18. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Ca sa nu pleci fara un raspuns. Partea cu egr anulat nu am inteleso niciodata si probabil nu o sa o inteleg. Ai cerut tu asta? Sau ti sa pus softul care l-au gasit aiurea pe net care avea egr-off pe langa dpf-off? Ai schimbat bloc motor complet (baie, pompa, bloc ambielat, chiuloasa, injectie, capac culbutori) sau ai schimbat motorul complet cu anexe inclusiv egr (racitor conducte clapeta) asv si turbo?
    Ti-au facut log in mers pentru pierderea de putere? Raspunde te rog la intrebarile astea si o sa pot sa iti zic pe ce cale sa o iei. Si app, un egr second e sub 100€, nou 200€. De ce sa faci off ca doar se schimba destul de usor.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfa admisia la 2-3 motoare diesel si ai sa vezi de ce opteaza lumea pentru EGR Off, nu neaparat din cauza a 150-200 euro.
     
  20. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Sunetul metalic si suieratul se aud pentru ca ai spart filtrul si acum face rezonanta turbina in el.. Nu-i problema asta..

    Consumul mare si faptul ca nu trage masina,eu zic ca nu-i aliniata cum trebuie distributia.
     

Distribuie pagina asta