1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa un printscreen pe block-uri pentru DPF (67-75), injectoare,avans. Temperatura la 90, EGR sa fie deschis.
     
  2. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    am facut un test actuatori acum si vad ca nu e ok.ma poate ajuta cineva.
    supapa N18-defect functionare
    supapa reglaj presiune turbo N75-intrerupt/scurt la masa
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu citesti topicul dedicat ?
    Problema ta nu are nici o legatura cu DPF-ul.
    Pune erorile exacte si intregi, nu partial.
     
  4. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    problema e ca imi imbacseste dpf-ul extrem de repede. nu mai stiu ce sa-i mai fac...si nici unde sa mai caut o solutie.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Normal ca iti imbacseste DPF-ul daca turbina ta nu functioneaza cum trebuie.
    Citeste topicul dedicat ca s-a mai discutat de X ori despre N75 si problemele acestuia.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Schimba N75. E max 150ron pe Pierburg si se schimba relativ usor.
     
  7. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    ok,o sa incerc si varianta asta ! multumesc pt sfat !
     
  8. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    deci am verificat turbina si este ok. am dus filtrul de particule la verificat si cu toate ca e nou se pare ca nu e bun,nu trece destul aer prin el.intre timp o sa dau si chiuloasa jos sa elimin orice dubiu si sa o echipez cu piese noi. a inlocuit cineva dpf,ce marca recomandati? am gasit o firma la odorhei dar as vrea niste pareri. multumesc!
     
  9. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    salut! foloseste cineva de aici ecuSafe?
    sunt curios daca face bine ce trebuie sa faca? am modificat softul de pe masina dar inca nu am avut curajul sa-l scriu in ecu masinii.
     
  10. bogdan.lex

    bogdan.lex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 140 hp, Multitronic, 2008
    Buna ziua,

    Revin cu problema mea in legatura cu DPF-ul, daca va uitati cateva posturi in urma o sa intelegeti despre ce vorbesc. Asa cum spuneam si atunci, de cand a venit perioada calda (iarna nu am avut nici un fel de problema cu el, DPF-ul facandu-si regenerare cam la 250-300km, mers in oras) a inceput sa isi faca iar regenerari din ce in ce mai des, cam la 40-70km. Nu se aprindea nici un martor in bord, doar ca masina mea fiind Automata incepea sa stea turat si obligat ma forta sa o scot la regenerare (mers in exterior, in manual la 2800-3000rpm) ca sa ii treaca, (cam la 1-2 zile eu faceam ture, facandu-i pe plac :) ). In ultima perioada facandu-mi din ce in ce mai des, m-am hotarat sa rezolv aceasta problema.

    Cum unul nou OEM costa 7100 ron, am luat decizia sa il anulez. Nu am vrut sa il inlocuiesc cu unul AM deoarece nu imi inspira asa multa incredere.

    Dupa 1000km facuti cu DPF OFF, pot spune ca masina merge impecabil (stresul fumului dupa anulare pe care il aveam a disparut). Masina scoate un pic de fum la pornire si cateodata cand o calc tare, dar nu deranjant, scoate ca orice diesel fara DPF, in rest mers normal nu scoate pic de fum (nu scoate vizibil).

    A fost anulat fizic (scoasa ceramica din el) si anulat soft. Soft-ul a fost facut de CompletChip in Iasi.
    Mentionez ca doar DPF OFF s-a facut in soft. Nu s-a umblat la alti parametri (gen EGR OFF sau marire de putere) cu toate ca acum o simt ca e mult mai iute ca inainte.

    Multumesc colegilor audi66 si Sorin87 pentru sugestie si recomand celor care au probleme cu DPF si nu vor sa il inlocuiasca cu unul OEM sa-l dea jos.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2017
    Glemeanu apreciază asta.
  11. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    inca nu am probleme cu el dar in timp sigur ma va supara ca doar in weekend ies cu ea din oras . am masina a de un an si pana acum eu nu stiu daca si-a facut regenerare sau cand isi face ...nu se aprinde nimic la bord .
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    bogdan.lex ai pastrat catalizatorul? la tine este separat miezul dpf-ului de cel al catalizatorului.
    Daca nu ma insel,in carcasa, primul este catalizatorul si apoi DPF.
    energy82 daca e nou dc nu il schimbi pe garantie? ti-as recomanda, daca insisti atat de mult sa il pastrezi, sa cauti unul la dezmembrari(preferabil masini venite din Anglia). Poti, de asemenea, pe cel care il iei din dezmembrari sa il cureti inainte de montare, DOAR CU AER CALD, nu spalat sau alte prostii
     
  13. bogdan.lex

    bogdan.lex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 140 hp, Multitronic, 2008
    Da s-a pastrat. Doar ceramica din DPF a fost eliminata.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cum au facut sa pastreze catalizatorul? Eu zic ca e foarte greu spre imposibil. Am inteles ca fac corp comun dpf si catalizator.
    Plus ca pentru functionarea catalizatorului iti trebuie senzori ceva...ca altfel e cam degeaba.

    Ai vazut cand au demontat si taiat sau doar ti-au spus?
     
  15. bogdan.lex

    bogdan.lex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 140 hp, Multitronic, 2008
    Senzorii au ramas la locul lor. Am un mecanic destul de serios si mia zis cum procedeaza el. Taie DPF-ul scoate ce e de scos. Eu am lasat masina in service si am luat-o a doua zi. Ideea e ca, acum se simte ca merge mult mai bine si am scapat de stresul regenerarilor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    am fost cu el la o firma specializata si mi-a spus ca este o mizerie de filtru provenineta china...teapa adica! filtrul a fost montat de vechiul proprietar in germania in urma cu 2600km,si a costat 780 euro. de garantie nu prea pot sa beneficiez ca e dificil.am decis sa iau unul AM cu garantie si vad dupa cum evolueaza lucrurile! intre timp am facut masina bucati :)))
     
  17. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    salutare colegi! a folosit cineva ecuSafe pentru a modifica softul masinii DPF OFF?
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De ce crezi ca un program free pe net iti da posibilitatea sa faci gratis ceva??
     
  19. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    E free pt ca e cracuit. Am vazut ca e destul de utilizat, face dpf si egr off dar nu am incredere deplina ca nu taie prea mult sau prea putin din soft. De fapt cea mai mare teama a mea este legata de faptul ca ar putea sa-mi blocheze ecu in momentul scrierii. Referitor la aceasta problema, as dori un sfat de la un cunoscator. Daca reusesc sa-l scriu cu succes, vad eu daca face intr-adevar ceea ce zice ca face, deci, astept un sfat/sugestie, aici sau in privat. Multumesc!
    Am editat, atat cat m-am priceput...
     
    Ultima editare: 12 Apr 2017
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum adica ti-am atras atentia in privat (prim mesaje dedicate) de zeci de ori pana acum cand fac public faptul ca:

    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
    Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii.
     

Distribuie pagina asta