1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. costel mihalache

    costel mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 berlina, 2.0 tdi, cod motor BRD, 2007
    Salutare
    Am aprins martorul in bord filtru de particule DPF
    Am incercat sa-i fac regenerare mergand cu ea turata, dar la un moment dat mi s-a aprins martorul spiralat adica bujia incandescenta si nu mai am putere, vlaga.
    In acest sens se mai poate face regenerare daca nu am putere destula
    Precizez ca e pe un audi a4 b7 cod motor BRD.
     
  2. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Asa cum e masina acum nu mai poti. Cauta pe cineva cu VCDS sa-ti scoata ECU din safe mode, apoi te lasa sa accelerezi si....sa speri ca se regenereaza..
     
    costel mihalache apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    costel mihalache apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Costel Mihalache si data viitoare citeste forumul si nu mai pune intrebari care se repeta aiurea si inutil. Multumesc. Sa zici merci ca nu ti-am sters mesajul scris aiurea si inutil.
     
  5. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, am masina din semnatura din ianuarie, pana acum nu si-a facut niciodata regenerare la dpf, precizez ca circul preponderent in oras si fac drumuri scurte, nu era normal sa imi apara in bord ceva legat de regenerare?
    Cu masina nu merg subturat, tevile de esapament in interior sunt negre, fum nu scoate, ceva pareri daca puteti?

    Multumesc frumos


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica cu VCDS valorile din grupurile de masura. Poate sa-si faca regenerare pasiva si fara sa aprinda martori in bord daca sunt intrunite conditiile de regenerare, cum la fel de bine poate sa fie anulat acest filtru de particule.
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Multumesc pt promptitudinea raspunsului, momentan nu dispun de o interfata VCDS, urmeaza sa achizitionez una, cat despre anulat fizic, nu am vazut semne de taiat si sudat la loc a filtrului dpf.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. costel mihalache

    costel mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 berlina, 2.0 tdi, cod motor BRD, 2007
    Am dus masina in service
    Diagnosticul a fost ca e spart intercooler-ul .
     
  9. adrian fekete

    adrian fekete 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2017
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4 bpw 2.0
    Salut,
    Am si eu o intrebare: am avut filtru de particule dar l-am eliminat si scoate putin fum la accelerari bruste si la porniri si as vrea sa rezolv aceasta problema a fumului. Multumesc.
     
  10. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Am facut si eu DPF Off si in necunostinta cauza a fost eliminat si catalizatorul, care putea fi salvat/pastrat, deci pe traseul de evacuare a ramas doar carcasa DPF si toba finala. Rezultatul: fum la greu cand mai gri cand mai albastrui, nori de fum dupa mine. Demontat si spalat traseul turbo-intercooler-galerie admisie,egr, niciun rezultat. Dupa alte investigatii am constatat ca filtrul epurator este partial infundat, am inlocuit capacul culbutori si dupa cativa kilometri a aparut rezultatul: zero fum. Am facut soft dpf off si surpriza: zero fum (sporadic la pornire si doar la pornire cu motorul rece, un mic puf de fum, deci se poate cu evacuarea goala si fara fum.
     
    adrian fekete, Aurel_92 și Glemeanu apreciază asta.
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    adrian fekete nu ai cum sa rezolvi problema fumului decat punand un DPF nou la loc. Daca cei care ti-au facut DPF off fizic ti-au eliminat si catalizatorul o sa ai fum tot timpul. DPF-ul avea rolul si de retinere a fumului.
     
    adrian fekete și Glemeanu apreciază asta.
  12. adrian fekete

    adrian fekete 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2017
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4 bpw 2.0
    Salut.am fost la service sa mi curete EGR ul care era plin si nici nu functioneaza trebuie sa montez unul nou si am comandat si un catalizator universal si sper ca problema fumului voi rezolva partial daca nu incerc sa schimb si pe filtrul epurator .
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Nu era mai ieftin si mai simplu sa cumperi DPF nou? Is ieftine acu'... Vreo 350-400 de euro noi AM. Au mai pus unii catalizator da n-au scapat de fum. Catalizatorul are si ala niste senzori niste treburi.. Nu-l pui asa...la misto..

    Iar aia care au DPF-OFF (adica teava goala de la evacuare pana la toba finala ) si spun ca n-au fum.....nu-i crede. Cand arzi motorina iese fum, ce dracu..
     
  14. gsia123 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 2006
    Salutare
    Am si eu un Audi A4 B7 2006 schimbat distributie,ulei,filtre...Am facut dpf off dupa care nu scotea fum deloc dar dupa 2 saptamani am constatat ca aveam egr infundat.Dupa curatare a aparut fum alb-albastru la greu.Am pus un catalizator dar degeaba....l.am dat jos.Am fost la 3 mecanici si nu am gasit nimic...unul spune ca nu pot face nimic decat sa pun altul Sh, altul ca este de la soft... Cel care mi.a facut DPF off spune ca 100% nu este de la soft.
    Masina a fost verificata si pusa pe 2,3 testare si nu s.a gasit nimic.Nu vreau sa dau iar 150-250 euro pentru soft
     
  15. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Salut!
    Mi s-a aprins atat martorul DPF am luat limp mode si martor motor din cauza DPF-ului (precis el e cauza, pentru ca se tot aprindea in ultimul timp si stingea numai dupa regenerarile făcută de mine la drum lung, 3.500-3.700 rpm cu treapta a 3-a), neputând sa opresc pana acasa adica inca doua sute km,
    Acum i-am facut regenerare fortata din VAG la un service. Posibil sa fi rezolvat problema (pentru cateva luni, un an daca nu merg subturat sau mult in oras) sau va reaparea in cateva zile, neavand voie sa se aprinda la drum lung si mers turat ?
    Se poate sa fie de vina senzorul G 450 sau ceva ce sa fi dat incarcarea asta a filtrului chiar si la drum lung, turat ? Locuiesc in Germania, chiar asa rau in oras nu este iar Autobahn e destul...

    (Precizez ca am schimbat chiar la Audi aici in Germania acum un an Senzorul G450)

    Mulțumesc!
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    3500-3700 RPM pentru 200km? Cine ti-a zis ca asa se face regenarea? Ai cam "rupt" masina....Regenerarea (daca DPF-ul este ok) se face in 20-30km in treapta 3 la 2700-3000RPM.
    Cine ti-a facut regenerarea fortata nu ti-a zis si ce eroare ai avut? Trebuie vazute niste valori ale senzorilor de pe DPF ca sa se vada daca mai e bun sau nu! Citeste cateva pagini mai in spate si gasesti ce trebuie sa verifici.
     
  17. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    IMG_0585.JPG
     
    letkuteb apreciază asta.
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Asta e procedura pentru regenerare, in mers, cu VCDS(un fel de regenerare fortata). Eu ii spuneam de regenerare, in mers, fara VCDS.
     
  19. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Le cam incurci...

    Ce a postat colegul mai sus e ''cum sa ajuti'' masina cand se aprinde semnul cu DPF in bord. Adica sa mergi cu 2000-2500 de ture in treapta 4 sau 5, pana se stinge.

    Cand se aprind si restul de becuri e nevoie de VCDS si codul pentru initiere regenerare.

    De unde le scoateti turatiile astea mari pentru regenerare?
     
    pamfilie2006, Glemeanu și letkuteb apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cand aveam DPF-ul si s-a aprins in bord(incarcare 40%,>3 regenerari nereusite) am mers ~10 km cu a 3-a la 2700 rpm si a ajuns la 2%. Eu am zis ce am probat, acum fiecare face cum vrea.
     

Distribuie pagina asta