1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Bineînțeles ca nu am mers turat 200km, paranteza era doar o specificatie...
    Am mers 15 minute, si ne desfundandu-se, peste cateva ore inca odata 10 minute, la 3.500 rpm aproximativ. Cred ca sub 3.000 rpm e mai greu să atingă temperatura necesara arderii cenusei.

    Eroarea aflata in VCDS era P2002 Partikelfilter, atat. Cel de acolo (nu prea priceput in opinia mea) a spus ca daca era senzorul, ii zicea eroare la senzor. Eu nu sunt sigur ca ii dadea exact G450-ul.
    In fine, el a zis ca daca era senzorul stricat, nu mai putea citi toate valorile pe VCDS ceea ce nu cred ca are logica.
    Specificasem in celalalt mesaj, ca incarcarea era de 62% cand a pus vag si dupa Regenerare fortata a ajuns la un 10%.
    Pot vedea cumva daca senzorul e ok sau nu, si fara VCDS ? (Neavand)

    Intrebarea principala este: eu am mers în ultima perioada numai drumuri lungi, deci mi se pare putin probabil sa se fi infundat atat de rau (60%) daca senzorul functiona...
    Adica, drum lung, nu subturat, senzor ok. De la ce s-ar infunda ?
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica senzorul de presiune diferentiala(parca canalul 73), valoarea pe campul 3 trebuie sa fie cat mai mica(la relanti si 90grade).
    La mine nu dadea eroare, doar ca aveam valoare mare, isi facea regenerari dese si nu aveam putere.
    p.s ai fi surprins sa vezi ca in timpul regenerarii la 2400rpm ai 700 grade in dpf.
    p.s2 si varsta lui (nr de km) poate fi un factor al infundarii.
     
  3. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Deci fara vcds nu pot afla daca e ok senzorul sau nu ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Pentru a pune un G450 nou pe masina, trebuie sa il instalez (sau orice setare) si din vcds sau doar mecanic pe masina, si il recunoaste automat.

    Mulțumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il recunoaste automat. Nu e nevoie de nici o setare cu VCDS sau alta procedura. Il schimbi si gata.
     
    Ionut B apreciază asta.
  7. gsia123 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 2006
    Salutare
    Cred ca am rezolvat problema fumului (mai da putin la plecarea de pe loc).
    Problema a fost de la capacul culbutori si turbina.
    O zi buna
     
  8. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Tardiv, dar imi permit sa te contrazic. Poti elimina fumul cu un CAT retrofit. Testat, probat. Si daca ai rabdare si cunoștiințe poti sa ii faci DPF-OFF, straight pipe, si sa nu dea gram de fum. Repet. Gram de fum. Evident solutia mai simpla este sa ii pui catalizator.
     
    ionutd84 apreciază asta.
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Eu ziceam de o varianta accesibila ca pret....stiam de straight pipe, dar ala costa ceva....si asa ajungi la 300-350€ cu dpf off si catalizator.
     
  10. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Revin cu noutati. Poate folositoare pt cineva. Am fost la Audi...
    Deviza...dpf defekt...deci nu infundat... defekt. Au scris pe constatare (145€)
    Concluzia...dpf nou. 3100€ cu tot cu mana de lucru. Aici in DE.
    Asa ca am luat-o inapoi asa cum am dus-o. Inclusiv limp mode on...deci m-am târât pana acasa.

    Am luat unul nou aftermarket, si maine poimaine il pun sa vedem ce iese.
     
  11. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Pe unde se scoate dpf la Audi A4 B7 2.0 tdi Avant. BRD va rog!
    Pe sus sau pe la planetara in mod normal. Ca nu stie mecanucul si stau aici cu el. Va rog daca stie cineva rapid!
    Mulțumesc!
     
  12. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Eu am desfacut cele 3 suruburi care fixeaza dpf de turbo, am demontat galeria de evacuare si pe cea de admisie.s-a creat loc suficient pentru a scoate dpf. Inainte sa tragi afara dpf, demontezi(desfiletezi)senzorul de temperatura de dupa dpf, de pe teava.
     
  13. Ionut B 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, BRD 2.0 TDI ,2007
    Mersi!
    L-am scos pe la planetara pana la urma, dar filetul de la senzor s-a cam dus. Sa vedem cum iese cu cel nou, si dacamerge si bagat inapoi tot pe la planetara...
     
  14. gsia123 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 2006
    Salutare
    Cred ca am rezolvat problema fumului (mai da putin la plecarea de pe loc).
    Problema a fost de la capacul culbutori si turbina.
    O zi buna
     
  15. Marian Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare colegi! Am si eu cateva intrebari daca ma puteti lamuri, tot am cautat un raspuns pe forum dar nu prea m-am lamurit. Detin un A4 B7 2006 cu DPF iar la liber, cand stau la semafor in oras scoate fum. Mergand cu ea la mecanic, imi zice ca se regenereaza filtrul de particule. Ok, am facut un drum extern de aprox 50 km cu masina turata la 2900 rpm, cand ajung acasa aceleasi simptome. In bord nu am nici un martor aprins, schimb intre 2500-3000 rpm nu mai jos. Ati mai intampinat careva situatia asta? Va multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt zeci de cauze pentru problema ta si s-ar putea sa nici nu aiba legatura fumul cu DPF-ul. Asa ca te asteapta multi bani de cheltuit daca vrei sa remediezi.
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    ce fel de fum: alb, negru, albastru? incearca sa dai expui problema mai in detaliu(eventual log-uri) ca sa primesti un raspuns.
     
  18. Marian Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Fum albastru. Consum de ulei nu are, l-am verificat in fiecare zi. Luni o voi lasa la mecanic. Revin cu noile informatii. Multumesc.
     
  19. Tudoran Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B7 - 2.0Tdi - BPW
    Salutatre tuturor!
    De cateva saptamani sunt posesorul unui AUDI A4 B7 2.0 Tdi - cod motor BPW.
    Pana in prezent totul e bine, nu am de ce sa ma plang. Neamtul a ingrijit-o bine, arata OK pentru aproximativ 290.000 km multumit per ansamblu.
    In alta ordine de idei am inceput sa caut diverse informatii despre acest model si am dat peste acest topic. Curios din fire am facut un scan la modulul filtrului de particule.
    Atasez un printscreen al valorilor inregistreate in VCDS la DPF. Daca aveti amabilitatea de a interpreta datele inregistrate, daca e de bine sau nu. Precizez ca motorul merge bine, cu scoate fum sau sa aiba alte probleme, scanarea cu VCDS nu a dat erori in ceea ce priveste motorul.

    Multumesc anticipat!
     
  20. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salut. Fa poza si pe canalele 70 73 69 parca. Pe unul din ele se vede si gradul de incarcare.
    Din ce se vede, totul e in regula, in momentul scanarii aveai o incarcare de 3.6%, deci filtrul tau se regenereaza fara probleme.
     

Distribuie pagina asta