1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    @Marian Ovidiu, incepe prin a verifica capacul culbutori, daca e infundat sau daca nu mai retine vaporii de ulei.
     
  2. Marian Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salut. Cum am promis, revin cu detalii. S-au schimbat o-ringurile de la injectoare si capacul de culbutori. Pana in momentul de fata nu a mai scos fum, sa speram ca e rezolvata problema. Scuze colegilor, pt off topic, intr-adevar cum spunea si Cristi, fumul nu are legatura cu DPF-ul.

    Multumesc!

    vladi87 Multumesc, de pont. Intr-adevar de acolo a fost problema, capac culbutori infundat.
     
    vladi87 apreciază asta.
  3. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Buna seara.cum as putea afla ce cod motor am si daca are filtru particule?
    ma poate ajuta cineva?exista vreu site sau pot verifica doar la un magazin de piese auto?
    serie caroserie :wauzzz8e77a102950- audi a4 b7, an 2007, 1.9
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cod motor BRB fara filtru de particule, cod PR 7GN .
     
    DVSorin și bigj80 apreciază asta.
  5. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Multumesc mult.
    Am scapat de o grija:)
     
  6. dragos burdea 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 2007
    Salut,
    Si dupa ce ai schimbat senzorul nu ai mai avut regenerari asa dese? Mie la un A6 BRE 2007, nu imi apare eroare, dar la 2-3 zile imi sta turata cam la 1000rpm, si banuiesc ca asta inseamna inceperea regenerarii. Daca o scot la drum intins isi revine dupa 2-3 km. De asemenea daca nu os cot si merg asa in continuare prin oras, dupa vreo 2 zile se aprinde si martorul de DPF.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    verifica nivelul de cenusa, s-ar putea sa fie sfarsitul filtrului.
     
  8. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare! Ma poate ajuta cineva care detine un A4 b7 bpw cu dpf off, cu o poza din grupul 074 vcds? am anulat dpf-ul iar de atunci sonda lambda e 0. din cate am inteles dupa anulare sonda trebuie sa functioneze normal iar nenea care a facut anularea spuna ca NU trebuie sa mai functioneze. Multumesc !
     
  9. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Salutare colegi.Detin un Audi A4 B7 1.9 BRB cu DPF,iar problema ar fi urmatoarea:
    Am schimbat de cateva luni chiuloasa (cu oringuri injectoare noi) si i-am facut si revizie completa.Pana sa ii fac asta,nu simteam cand masina isi face regenerari ale DPF-ului decat ca masina tragea mai tare si isi schimba sunetul cand era la relanti.Acum,cand se regenereaza (cam la 250 km) masina merge in suturi,da in nas,se accelereaza singura cand merg constant.Cand accelerez se comporta normal.Precizez ca masina nu are erori,in afara de momentul cu trepidatiile din momentul regenerarii,masina merge normal.
    A mai patit cineva asa?
     
  10. Capac Toni Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A 4,B7, 2.0 TDI, BPW, 140 CP, 2006
    Salut! Detin un Audi A 4 cod motor BPW si in ultimul timp am din ce in ce mai multe probleme cu filtrul de particule: imi apare destul de des martorul care ma avertizeaza ca DPF este incarcat, asta se intampla si cand merg extraurban , pe autostrada in treapta a 6 a turatia motorului fiind intre 2000-2500 .Ii fac regenerarea in mers in treapta a 4 mergand constant la 2000 ture si dupa 7-8 km dispare martorul.Spuneam ca este deranjant deoarece imi apare la aproximatic 150-200 de km .Credeti ca se mai poate face ceva sau trebuie schimbat sau eliminat?
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica egr,axa came ,tacheti,tubulatura intercooler,injectoare....
     
  12. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    NU cumva sa verifice filtrul de particule care o fi saracul mort la cati km o avea masina...
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inca mai au pretentia ca DPF-ul dupa 12 ani sa fie ca si nou.
    Se plang cei cu masini din 2012-2013, dar el cu 2006.
     
  14. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Am fost azi la service pentru diverse si am descoperit ca am sparta teava mai precis galeria de la filtrul de particule, s-a rupt exact pe langa flansa din motor. Are idee careva daca e ceva material special sau pur si simplu otel ? Ca sa stiu daca trebuie sa caut ceva atelier specializat in sudura sau nu. Sper sa nu fie cazul sa schimb cu tot cu filtru. :)
     
  15. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut colegii. Recent am facut DPF off (soft &fizic) la un A4, B7, BPW. As avea cateva intrebari/nalemuriri:
    - am ramas surprins ca in incinta DPF`ului nu se afla catalizatorul. Este posibil ca ceramica sa tina loc si de catalizator? Pt catalizator nu trebuie sa fie un material/textura diferita?
    - dupa dpf off, la semafor cu geamurile deschise se simte mirosul de noxe. Un catalizator AF ar diminua problema?
    - se aude turbina cand descarca (acel fluierat), este normal?

    Multumesc, seara buna!
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La acest motor catalizatotul este integrat in dpf.
    Fum,miros,zgomot,lag....astea sunt efectele adverse.
    Pune un catalizator de BLB
     
  17. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Merci de raspuns. Catalizatoarele se infunda ca si DPF-urile sau mai greu ?
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Viata lor depinde in exclusivitate de starea motorului
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de cat fum ii tragi in nas catalizatorului, implict de starea motorului, de felul cum conduci si de drumurile pe care le parcurgi adica urbane sau extraurbane.
     
  20. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cat te-a costat toata smecheria de nu ai cumparat dpf nou AM, care costa vreo 350 de euro ?
    Acu ia in calcul si montare catalizator si vezi unde ajungi.
     

Distribuie pagina asta