1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Sudura cu argon

    mario vrs
    Probabil undeva la 200€. Asta daca nu a fost smart si a luat softul crack-uit de pe net
     
  2. romeo01 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4,2.0 tdi.140cp.bpw,A6C6, allroad,3.0 TDI,2009,Tiptronic, CDYB engine
    salut
    dupa verificare pe canal 68 am observat gradul de incarcare de 99 si presiunea diferentiala pe la 7-8.
    mentionez ca masina nu prezenta nici o eroare,regenerarea facandu-se de fiecare data.Am inlocuit dpf cu unul sh(masina cu putini km)
    in prealabil am suflat dpf-ul cu azot (25 bari).pozele sant dupa inlocuire cam la 50km facuti.
    intrebarea mea este pe ce canal trebuie sa intru sa schimb valoare de incarcare,respectiv 99 cat era pe vechiul dpf.
    IMG_0004.JPG IMG_0005.JPG IMG_0008.JPG IMG_0009.JPG
     
  3. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Masa de cenusa se pune conform formulei de calcul, NU se reseteaza decat daca se pune DPF nou. Daca e filtru SH se calculeaza conform km.
     
  5. Bogdan1511 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 diesel , 2007
    Salut,
    A mers cineva mai mult timp cu DPF anulat fizic fara anulare din soft. Ce se poate intampla , ca regenerare nu ar mai trebui sa faca din moment ce ai aceiasi presiune pe senzori
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Poti merge 1-2 mii km ,pana se infunda dppf-ul ,se opreste motorul si nu mai porneste.
    Posibil sa crape si turbina
     
  7. Bogdan1511 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 diesel , 2007
    Ce sa se infunde daca e anulat fizic ? Adica sparta ceramica din el. Intrebarea era daca nu anulezi din soft ce se intampla ci doar spargi ceramica
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posibil sa scoata fum mult la regenararea pasiva,si erori
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Prin spart intelegi ca ai dat gauri in ceramica(implicit carcasa) sau ai scos-o?
     
  10. Gherman Florin Nicolae

    Gherman Florin Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a 4 b7 2.0tdi quattro BRD 170cv
    Buna ziua,
    La masina mea din profil este scos filtrul de particule si recent am schimbat turbina. Mecanicul mi-a spus sa repun filtrul si softul cum a fost din fabrica deoarece o sa imi pice iar turbina. Ce sfat imi dati ? Multumesc
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Sa schimbi mecanicul. I-ai facut un bine turbinei.
     
  12. dannielpintilie 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    pforzheim
    Masina:
    audi a6 c5.2.5tdi 2004
    Buna baieti. Imi cer scuze din start daca fac greseli gramaticale. Am un audi A4 B7 din 2008 motor 2.0 140 cp cod motor BPW. Am cumparat masina din Germania cu motorul defect, era motorul blocat. Am luat masina, am schimbat motorul, blocul si chiulasa.
    Sunt cumparate de la o firma ce reconditioneaza motoare din Germania cu garantie 2 ani.
    Acum am montat tot pe el, functioneaza perfect, trage in parametri. I-am reglat avansul la 0.0.doar ca am o problema ce ma terorizeaza si asta este DPF-ul care nu ma duce mai mult de 2-3 sute de km. Mentionez ca locuiesc in Germania si merg zilnic cu 180 km/h pe autobahn. Senzorul de presiune de pe DPF e nou iar DPF-ul a fost curatat chimic. Chestia continua, parcurg 200-300 km egal unde autobanda sau oras DPF apare din nou in bord si in 10 minute de talpa dispare.
    Intrebarea mea este: care este durata lui de viata, cand este mort complet ? Atata timp cat regenereaza pana la 0% eu cred ca e functional.
    Am mai acuzat putinul ulei din intercooler dar zilele astea am sa curat perfect toata instalatia. Dati-mi o solutie. Informati-ma. O fi din turbina sau injectie ? Mai mentionez ca DPF si turbina au 245.000 km. Astept pareri de la cunoscatori. Imi cer inca odata scuze daca m-am repetat si pentru greseli. Va multumesc anticipat.
     
  13. Gherman Florin Nicolae

    Gherman Florin Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a 4 b7 2.0tdi quattro BRD 170cv
    Sorin87
    Multumesc pentru sfat
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @dannielpintilie Posteaza valorile din VCDS, poate pana aici i-a fost "perioada de glorie".
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Atat duce DPF-ul de pe acest motor. A fost prima generatie de DPF si e foarte prost. Oricum ai merge, oricat ar fi incarcarea la 2-300 de km isi face regenerarea.
    Nu ar trebui, totusi,sa se aprinda martorul in bord (el se aprinde cand ai depasit numarul de regenerari esuate sau gradul de incarcare). La cum mergi tu nu ar trebui sa iti apara martorul.
    Asa cum a spus si colegul @audi66 posteaza cateva valori in VCDS (canalele 67,73, 75 - parca si erorile care le-a generat).
    P.s DPF-ul se curata doar cu aer cald. Daca a fost curatat cu substante atunci e f. posibil sa ii fi facut mai mult rau.
     
  16. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Bogdan1511, e posibil sa iei foc! dupa aprox 150 km incepe postinjectia, chiar daca ai pus pe zero cantitatea de cenusa din basic settings. o sa bage motorina pe evacuare si o sa se comporte ca o forja. o sa se albastreasca(din cauza temperaturii)carcasa goala de la dpf si tevile de la egr. carcasa de la filtrul de aer sa inceapa sa se coaca/arda. o sa dea limp mode si poate o sa-ti faca varza turbina.
    bafta!
     
  17. Neluțu Bărbosa 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi a4 b7 bpw
    Care ar fi cauza acestor erori din poza ? DPF-ul este nou.

    IMG_20180619_171710.jpg
    IMG_20180619_171724.jpg
    IMG_20180619_171734.jpg
     
  18. Daniel miticus 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4b7 2.0 tdi 2006
    Salut,
    Sunt posesor a unui audi a4 b7 multitronic 2.0 tdi 140 hp. Ieri am anulat DPF iar dupa, a inceput sa scoata fum cu miros de ulei. Azi am dat o privire pe la furtune si am observat ca pe furtunul de la carter intra ulei. O rezolvare ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intorci la cei care ti-au facut "lucrarea" le dai cheile si le spui sa rezolve problema. Inainte de a va apuca sa faceti ceva la masina cititi, va documentati, va informati, iar cititi si pe urma faceti ce trebuie in perfecta cunostinta de cauza chiar daca o documentare de felul asta dureaza si luni de zile.
     
  20. DVSorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Miercurea ciuc
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0, 2005
    Salut, cum pot afla daca masina are filtru de particule dpf? Am Audi A4 B7, 2.0 TDI, cod motor BLB.
    Multumesc mult!
     

Distribuie pagina asta