1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai cumva soft de putere?
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Orice ar avea, dacă are fum mult,e făcut greșit. Orice mașina, chiar și fără catalizator, nu trebuie sa fie locomotivă.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  3. Gherman Florin Nicolae

    Gherman Florin Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a 4 b7 2.0tdi quattro BRD 170cv
    Din cate stiu eu nu are cai in plus
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ok! Defineste ,mai concrect, ce inseama pentru tine: "sa mai reduc fumul care imi iese"?
    Cu dpf off si fara catalizator sa nu te astepti sa fie curat in spatele tau. Poate ai uzura la turbina/injectoare care genereaza fum. Acest fum era preluat de DPF inainte.
     
  5. Jors Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2018
    Locație:
    Târgu mures
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2007
    Salutare colegi.Sa încep cu începutul.. În august am achiziționat un a 4 b7 2.0 bpw automat.. După ce am scos numere roșii la masina și am început sa circul cu ea am observat sa era afumat spatele mașinii dar nu i-am dat prea mare importanta(greșeala mea) pana sa ajung la R. A. R am schimbat ulei filtre distribuție și plăcute frână. Ajung la R. A. R și sunt respins pe motivul ca noxele sunt ieșite din specificație. Am pus masina pe canal și m-am uitat la filtrul de particule și vad pe el o sudura. Era sparta ceramica din el și scos din soft. Bun.. Iau un filtru din dezmembrări și îl montez pe masina și s-a schimbat softul pentru DPF. Am făcut cu masina aproximativ 60 km la spusele tipului care a făcut softul pentru a-și face regenerarea. După cei 60 km s-a aprins și spirala și check.. A doua zi merg la cineva cu o interfața Vcds și aflam ca este încărcat 100.6%.Bun..mergem sa facem regenerare în mers cu laptopul pus pe masina sa monitorizam procesul. Temperatura în filtru oscila între 180-300 grade asta la 2500 ture cu motorul cald și doar câteodată sarea la 600-700 grade pentru câteva secunde.. Mașina era pe pilot automat. Cel mai mult a reușit sa faca regenerare pana la 41%(las o poza mai jos cu valorile ce le citea pe Vcds) .Am dat jos filtrul și l-am dus la curățat(cel de acolo a făcut și un test de fum iar opacitatea era 0.08) după care am fost la R. A. R și am trecut. După 15 km după ce am făcut R. A. R ghinionul a fost sa se aprindă din nou filtrul in bord asa ca am iesit cu masina afara din oraș pentru regenerare dar nu și-a făcut.. Am văzut de doua ori în oglinda ca începe sa scoată fum alb dar doar câteva secunde după care nu mai scotea (am mers 80 km și nu s-a stins becul de la filtru) Poate fi vorba de vreun senzor care sa citească ceva valori greșite? Turbo a fost dat jos și verificat pe banc când am dat jos filtrul de particule. Va mulțumesc
     
    Ultima editare: 10 Noi 2018
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Senzorul de presiune diferentiala l-ai luat nou sau pe cel din dezmembrari?
     
  7. Jors Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2018
    Locație:
    Târgu mures
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2007
    Nu am schimbat senzorul.. Dar ideea e ca de când l-am dus la spalat pana s-a aprins becul de la filtru am circulat 150 km combinat.. Deci foarte repede. Zici ca din cauza de la senzorul de presiune diferențiala sa nu își facă regenerare?
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Mare greseala ai facut ca l-ai spalat:(. DPF-ul se curata doar cu aer cald, pentru ca asa se regenereaza, nu cu "solutii " minune.
    Incearca cu un alt senzor si modifica valoarea cenusii (tu ai 0, valoarea asta e pentru DPF nou) - e o formula descrisa in topic.
     
  9. Jors Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2018
    Locație:
    Târgu mures
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2007
    Tipul care se ocupa cu asa ceva face sute de dpf uri pe luna și nimeni nu a avut probleme. Senzorul trebuie adaptat? Prima data as lua unul de pe o masina care știu ca e bun înainte sa dau banii pe unul nou și sa nu fie de acolo.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu trebuie adaptat.
     
  11. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Salutare,poate sa mi spuna si mie cineva va rog, la un motor cod BPW cam la cati km isi face in medie regenerarea un filtru de particule?am reusit sa observ in oras ca isi face regenerare cam pe la 300- 350km, e putin?cred ca la mers in exterior se face si mai rar. Multumesc anticipat!
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este foarte bine! Sunt multi factori care influenteaza asupra distantei, dar 350 Km este cam media generala pentru euro 4-5. La euro 6 este mult mai mic acel interval. :)
     
  13. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Inseamna ca e bine,eu ma cam speriasem credeam ca sunt putini km. In afara am reusit sa observ odata ca era peste 430 dar nu stiu cand a facut regenerarea. Masina nu scoate fum negru deloc, doar ca acum de cand a venit frigul m-a prins ieri o regenerare in oras, m-am pus in miscare si cand am ajuns acasa am observat ca facuse regenerare si era incarcat 0%.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cum spuneam, regenerarea se face in functie de uzura unor componente, viata DPF-ului, etc. In perioada asta este normal sa isi faca regenerari mai frecvente, nu este neaparat o problema.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Colegu, fara suparare, la Euro 5 e cam 1000-1500km, iar la Euro 6 chiar un pic mai mult(pana sa fie scandalul cu emisiile si sa micsoreze intervalul).
    DPF-ul de Audi(Euro 4) a fost, dupa parerea mea, un experiment nereusit.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca in oras ai acele intervale, sigur ceva nu merge!:) Inafara este altceva, dar tot nu ies acele distante... este SF.

    Am avut un euro 4, dar in 50k km cred ca de doua ori am depasit pragul de 1000 km. Acum am un euro 6 si nu am ajuns la 900 km. Ori am/avut masina defecta, ori...
     
    Ultima editare: 16 Noi 2018
    pronet apreciază asta.
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Normal ca nu in oras, drumurile scurte si aglomeratia sunt "fericirea" lui.
    La un B8 citind Distance since last generation am gasit 950xxx m, deci se poate.
    Daca ai Euro 6 cu softul dieselgate e normal sa nu depasesti valoarea aia.
     
  18. PetrutJim 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW Multitronic 2007 - sedan
    Salut colegi,

    Imi poate spune cineva ce reprezinta ultima valoare (-30.60 - deviatie diferenta pres) si daca este in parametri?

    Am curatat filtrul de particule si schimbat senzorul de gaze cu unul nou original.

    Multumesc!
     
  19. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Salut. Intampin o problema la un 1,9 BRB de care nu mai pot scapa. Recent am fost nevoit sa schimb DPF-u pentru ca imi scoate mult fum albastru, ceva mi-l umple de ulei iar la regenerare incepe sa scoata un nor de fum albastru, uneori si alb.
    Turbina a fost reconditionata recent, EGR-u este luat nou. In seara asta am facut niste log-uri in mers. Poate ma ajuta cineva cu un sfat. Mentionez ca imi trepideaza pedala de acceleratie si schimbatorul de la 2000 RPM pana pe la 2300 iar consumul la fel de mult , este crescut.
    Si inca un fenomen ciudat: periodic mi se aprinde martorul galben de ulei , in conditiile in care am nivelul maxim pe joja, abia schimbat
    Logs

    https://docdro.id/KYz6M8N
    https://docdro.id/WzcI9n0
    https://docdro.id/DOFDusr

    Si mai am un filmulet de pe loc, accelerand . E normal sa faca asa ?

     
    Ultima editare: 11 Dec 2018
  20. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Am fix acelasi motor, se umplea DPF-ul in veselie, tubina reconditionata de vreo 4-5ori (in viata mea nu mai fac o asemenea carpeala ordinara). Nu vreau sa-ti stric ziua dar la mine solutia a fost motorul desfacut/refacut, nu mai mananca ulei nu mai scoate fum.

    Iar in privinta senzorului de ulei iti recomand sa il schimbi, acelasi lucru facea si la mine si el a fost vinovatul.
     

Distribuie pagina asta