1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    Mi s-a aprins martorul "check engine", iar un urmai unei diagnoze vag com a rezultat urmatoarea eroare, Senzorul 1 presiune evacuare, am sters eroarea insa dupa cativa km a aparut la loc, stiu ca este o eroare des intalnita....as vrea sa stiu care sunt riscurile sau dezavantajele daca merg in continuare cu ea asa, precizez ca masina se comporta ca si innainte...nu am probleme cu ea. Si o metoda de rezolvare daca stie cineva....se inlocuie sau se curata senzorul, este un procedeu complex, trebuie demontat ceva?


    Tuesday,27,July,2010,11:06:31:33768
    VCDS Version: Release 10.6.0
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN
    Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9748
    Software Coding: 0000072
    Work Shop Code: WSC 34789 142 02268
    VCID: 79F236C549B1
    1 Fault Found:

    001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal
    P0471 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 151136 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 1071 /min
    Speed: 0.0 km/h
    (no units): -20.40
    (no units): -35.70
    Mass Flow: 12.80 g/s
    Temperature: 78.0°C
    Temperature: 30.6°C


    Readiness: 1 1 0 0 0
     
  2. nykky severin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2009
    Locație:
    tr severin
    Masina:
    A6 2,5tdi
    nimik mai simplu !
    ai localizat senzorul g450?
    daca da ii scoti mufa si faci inca o scanare daca iti arata acelasi cod de eroare trebuie sa schimbi senzorul care te costa 240 ron(cazul la tiguan)si apoi teebuie sa faci cu vag com o curatare a catalizatorului daca nu stii nici o problema scoti masina la plimbare undeva unde poti sa mergi constant peste 2500 de ture si viteza a 3 a si regenerarea se face singura dupa ceva km
     
  3. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    nu am pus-o pe rampa inca, din cate am cautat la nr 2 din poza ar fi senzorul, dar nu stiu care mai exact....cel in care se introduce mufa (cel prins cu 2 suruburi) ?
    pai daca ii scoti mufa nu iti da eroare obligatoriu?
    o sa ii scot mufa de acolo o curat putin , poate nu mai face contact bine...si daca da eroarea in continuare il schimb.
    cred ca trebuie dat scutul jos!
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Noi 2011
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Deconectarea mufei duce la eroare Obligatoriu.in cel mai bun caz se deconecteaza mufa si se curata.
    Referitor la catalizator,cred ca te refereai la filtrul de particule.Acesta se regenereaza in 2 moduri : 1 mergi cu masina pe autostrada(aici difera parerile,unii spun in treapta 3 la 2500 ture,altii in trepta 4 la 2500 ture,eu stiam de treapta 3),sau 2 cu vag com-ul.Cu vag com-ul se regenereaza in momentul in care nivelul de incarcare este prea mare pentru o regenerare in mers.Atentie insa pentru ca filtrul rezista la un numar limintat de regenerari cu vag com-ul,dupa se inlocuieste.Recomand motorina buna(premium) si scos masina din oras cat mai des(odata pe luna minim),iar in oras talpa pana la minim 2500 ture cu motorul cald.
     
  5. pictorasu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, 2.00 TDI, 2006
    salut ! sper ca subscriu bine la post! am si eu o eroare pe martorul "check enginee". in urma testului efectuat de rigoare mesajul aparut este urmatorul:
    "
    005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3: Short to Plus
    P145D - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 84620 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 12.39 V
    Temperature: 27.0°C
    Temperature: 108.0°C
    Temperature: 132.0°C
    Temperature: 300.0°C"

    as vrea si eu sa ma indrume cineva spre ceea ce trebuie facut pentru a scapa de acest martor si daca e vreo problema care sa ma impiedice sa folosesc masina?
     
    Nelumarcut apreciază asta.
  6. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    stie cineva unde este situat Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)?
     
  7. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    l-am schimbat ...m-a costat 180 ron, se afla in partea stanga cum deschizi capota in dreptul filtrului de polen aproximativ. Insa nu mi s-a stins inca martorul de la bord....probabil ca trebuie resetat cu vag comul sau mai trebuie mers putin cu ea.
     
  8. pacolino

    pacolino 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI
    mi s-a stins pana la urma si martoru'......raspund tot eu ca aici nu raspunde nimeni...toti intreaba
     
  9. raduflorinblaga 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    DEVA
    Masina:
    Audi A6 2000 2009
    salut ,ai aflat totusi pozitia senzorului pina la urma ,poate imi explici mai exact si mie unde e
     
  10. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Am si eu aceeasi problema. Dupa ce l-ai schimbat sa mai aprins becul la bord?
     
  11. alexxxyo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 2.0 b7 170 cai
    Salut. Si eu am avut mai de mult aceasi problema. Am schimbat senzorul apoi o regenerare a filtrului de particule cu VAG-COM, sa stins becul si nu a mai aparut niciodata!
     
  12. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Pentru cei cu aceasta problema. Senzorul poate fi gasit si pe ebay la £15 in loc de 200 ron la Audi. Second cei drept dar si pretul e aproape gratis...

    Recomand sa fie schimbat rapid. Daca se merge cu masina in eroare performantele scad si consumul creste.
     
  13. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Salutare!

    Mai are cineva "problema" asta? O pun in ghilimele pentru ca nu stiu daca e o problema sau nu. Masina merge in parametrii, Vagul nu scoate nici o eroare, nu scoate fum deloc, consumul este corect pentru stilul si conditiile de trafic.

    Nu conteaza ca e vara iarna, motorul rece sau cald. Cand stau la ralanti in spatele masinii miroase greu si aproape insuportabil. Este un miros de diesel pe care nu l-am mai intalnit pana acum. Am in palmares multe masini diesel insa nici una nu mirosea ca asta.

    Nu stiu daca asa e normal la motorul in cauza cu filtru de particule. Toate filtrele sunt noi iar motorina pun de obicei de la Petrom sau OMV.
     
  14. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Acesta este senzorul?
     
  15. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Da, asa arata. Nu mai stiu codul dar il aflu si revin.
     
  16. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Pai scrie pe el
     
  17. alexxxyo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 2.0 b7 170 cai
    Si eu am obervat aceeasi problema pana acum cu mirosul la relatiu chiar miroase foarte urat, dar pana acum nu am aflat de ce. Tot motorina de la OMV alimentez si eu
     
  18. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Totusi la 140 de cai sau 1.9 nu se simte asa puternic. Pur si simplu miroase a diesel. In cazul meu miroase a noxe. Pesemne ca e ceva de la motorina sau ceva specific acestui motor. In Germania cand am luat-o nu-mi aduc aminte sa-mi fi retinut atentia treaba asta.

    De ex. cand sunt in parcarea subterana la mall si pornesc motorul trebuie sa plec in max 2 minute de pe loc. Altfel se lasa cu 112. :)
     
  19. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Ma refeream la ce am pus la mine
     
  20. cipdavid 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    VW Passat CC 2.0 tdi, 170 cp, 2009
    da, si eu am mirosul asta - e normal dupa spusele reprezentantei!
     

Distribuie pagina asta