1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    BLB-ul nu are dpf
     
  2. DVSorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Locație:
    Miercurea ciuc
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0, 2005
    Multumesc foarte mult!
     
  3. Daniel.Albu

    Daniel.Albu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 140 CP Avant Multitronic 7+1 cod motor BPW, cod cutie HHF
    Salut. In cazul meu am patit acelasi fenomen la semafor, motor inca rece, fum alb ca un nor in spatele masinii de nu mai vedeam nimic in spate. Detin A4 B7 BPW 2006 Automata. Problema : ax cu came uzat. Tacheti uzati si asa mai departe. Am avut un lob rotunjit al axului cu came pe capatul dinspre pompa tandem. Am inlocuit axul cu came, toti tachetii si cuzinetii plus garniturile de la injectoare. De asemenea aveam nivel peste maxim in baia de ulei ( cel mai probabil motorina) deoarece nivelul lichidului de racire e acelasi si nu s-a moduficat) . Mi-au spus ca DPF nu a reusit sa-si faca regenerarea cand a trebuit ( nu avea cum la mersul meu doar urban) si ca de acolo motorina injectata pentru regenerare. Este adevarat ca inainte sa ajung in service mi-a aparut martorul in bord cu DPF apoi dupa o incercare de regenerare a disparut dar nu a fost suficient. Plus ca aveam si trepidatii in pedala de acceleratie cand incercam sa depasesc. Asadar una din cauze poate fi axul cu came uzat daca nu ai lichid de racire in ulei.
     
  4. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Salut,detin un Audi A4 B7 cod motor BPW,am anulat de ceva timp filtru de particule atat fizic cat si din soft dar am ceva probleme cu masina,uneori,nu am reusit sa corelez cu ceva,incepe sa scoata fum alb foarte dens,am reusit sa vad cu vcds ca atunci isi face o regenerare pentru ca dupa ce se opreste din scos fum imi apare si distanta de la ultima regenerare de 0km. Am si o eroare care imi apare pe vcds,o sterg iar dupa 100-150 km apare iar. are cineva idee,trebuie schimbat vreun senzor ceva de incepe sa si faca regenerari desi filtru este scos?multumesc anticipat
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intoarce-te la cel care ti-a facut DPF Off.
     
  6. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Cum ai facut dpf off din soft daca spui ca isi face regeneare? Plus ultima eroare..soft facut pe genunchi. Mai bine inlocuiai dpf-ul decat sa te complici cu solutii de compromis.
     
    claudiuibanez apreciază asta.
  7. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Nu stiu cum s a facut dpf off pentru ca nu l am facut eu..deja am inceput sa ma interesez si as vrea sa cumpar un dpf sa l pun pe masina..m am gandit ca poate senzorul de presiune da ceva valori eronate si poate de asta porneste regenerarile..(eu credeam ca la dpf off doar se pacaleste calculatorul masinii cu niste valori dar in rest sondele merg toate) multumesc oricum pentru sfaturi cred ca cel mai bine este sa iau filtru si sa l montez pe masina.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2018
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Asta e varianta scumpa. Cea ieftina este sa gasesti pe un profesionist sa iti faca softul corect de dpf off.
     
  9. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Da. Ma gandeam totusi sa revin la DPF ca sa fie totul in regula si sa nu am probleme pe viitor. Multumesc oricum
     
  10. eduard_murgila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 c7, 2.8 FSI S-tronic Quattro, 2012
    Revin cu noutati, am luat de la dezmembrari un filtru de particule cu tot cu sondele de pe el si acel senzor de presiune diferentiala,l am montat pe masina si am fost la baiatul care mi a facut initial softul. Dupa vreo 5 minute de umblat la masina mi a zis ca e gata si pot sa plec cu ea. Am facut de atunci vreo 750 km si totul pare in regula,si a facut regenerare, fum nu am mai vazut la masina,nici alb nici negru. Sper ca toate sa fie bune in continuare,mulumesc pentru ajutor.(Totul m a costat 1000 lei, cred ca s a meritat investitia)
     
  11. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Salut. Îmi puteți spune dacă valorile astea sunt normale ? Întâmpin probleme cu martoru DPF și îmi scoate fum albastru-albicios la cald. La fault code nu apare nimic, dar înainte apărea eroare P2002 particle filter low efficiency.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Date insuficiente.
     
  13. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Ce ar trebui sa mai adaug ? de pe ce group?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic integral si nu te-ai edificat de pe ce grupuri trebuie diagnoza ?
     
  15. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Menționez ca am nivelu de ulei peste maxim. Un mecanic s-a trezit sa-mi completeze ca cica aveam prea puțin și mi-a pus 1,5 l de repsol 5w40 , eu aveam 5w 30 castrol. Mașina este 1.9 brb.
     
  16. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Scz pt dublu post. Aveti cum sa va dati seama dacă este înfundat sau defect ? Nu are funingine prea multă, in schimb turbina arată asa și are un pic de joc la ax.
     
    Ultima editare: 27 Sep 2018
  17. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    In primul rand schimba urgent uleiul si pune 5w30.Pentru ca ti-a pus 5w40 si 1,5l si ai peste maxim, e posibil sa fi infundat filtrul de particule.In al doilea rand, fum albastru iti da pentru ca ceva iti mananca ulei(poate fi turbina si iti arunca pe evacuare).Ai regenerari foarte dese ,din ce vad ultima a fost acum 20km si in vreo 5-10km probabil o sa urmeze alta.Daca tot ai dat jos filtrul,eu l-as da la curatat cu aer cald(nu chimic) si as verifica si turbina.
     
    spriteftw16 apreciază asta.
  18. Mariuslee 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A4 2006
    Salut,
    Dacă senzorul DPF este dus şi scot mufa din el poate afecta cu ceva ? Când scot mufa din senzor dispare eroarea din bord. Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba senzorul cu unul nou si original dupa ce faci diagnoza ca sa vezi exact despre ce vorbesti. Ai pus intrebarea intr-un mare fel.
     
  20. Gherman Florin Nicolae

    Gherman Florin Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a 4 b7 2.0tdi quattro BRD 170cv
    Buna seara,
    Am un audi A4 B7 motor 2.0 tdi 170 cp cod BRD si cand am cumparat masina era anulat filtrul de particule iar acum as vrea sa il pun inapoi sau sa iau un catalizator de la motorul BLB ca sa mai reduc fumul care imi iese. A mai facut cineva asa ceva si si daca nu, ce sfat imi dati cu filtrul de particule, sa cumpar nou sau SH ?
     

Distribuie pagina asta