1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai citit forumul ? Cele mai pacatoase injectoare cu un motor nu foarte econom BRD la ce consum te astepti ? Este un consum perfect normal.
     
  2. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Stiu ce am. Ale mele sunt chair OK. Asa am luat masina. Poate au fost schimbate... cine stie ? ca motorul merge chiar frumos.
    Sincer la un 6.3. 6.5 ma astept. Oricum intre 6 si 7, nu intre 7 si 8, ca e diesel, nu e 1.8T. E clar ca si un DPF infudnat nu lasa motorul sa scoata gazele si de acolo consumul mai mare.
     
  3. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Cel vechi nu a mai putut fi curatat asa ca azi am pus DPF-ul nou aftermarket JMJ polonez. (am gasit aici un site al producatorului. https://jmj.com.pl/de) primit de la cei din Odorhei si un senzor de presiune nou Bosch. Am "invatat" masina din VCDS ca are un DPF nou si i-am dat o regenerare. Asa zic ei in instructiuni pe langa o verificare prealabila de: EGR, injectoare, turbo, tubulaturi, intercooler, senzori temperatura DPF si antigel, lambda, MAF, termostat (daca nu urca la 90 nu isi face regenerare). La mine toate OK, nu era cazul. Am mers cam 10 minute la 2300-2500 rpm cu matrorul de DPF aprins si apoi gata.

    Ce am observat eu. Masina trage mult mai bine, de la turatie mai joasa, raspuns mai rapid la pedala si consum mai mic. Inainte 7- 7.2, acum 6.6 mers la 140 pe autostrada.

    O sa vedem cum va trece testul timpului.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O sa treaca testul timpului pentru ca mai sunt colegi/useri aici pe forum carora eu le-am spus sa cumpere acel filtru de la acel producator. Ai facut o alegere foarte buna, mai ales ca ai pastrat elementele initiale ale masinii si nu ai ales sa anulezi DPF asa cum fac (prost dealtfel) multi altii si chiar colegi cu noi pe forum. Bafta
     
  5. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Da. Multumesc. Tocmai m-am intors de la o tura si sunt impresionat de cum merge acum. Zici ca inainte avea 20 de cai morti. Nu sunt adeptul anularii DPF-ului pentru ca nu imi place si nu mi se pare normal sa dau fumul acela negru dupa mine in oras. Aici tine si de respectul pentru ceilalti. In plus, de exemplu iarna langa o masina fara DPF Euro 3 sau cu DPF off nu poti sta sa cureti o zapada ca te ia cu lesin. Iarna trecuta am stat cateva minute langa un Mercedes G300 din 2000 Euro 2 (cred sau sigur) si era sa cad jos.

    Pana la urma e un filtru care e un consumabil ca si cel de aer, ulei, habitaclu sau combustibil. Are o durata de viata mai mare decat cele care le schimbam la un an sau doi, mai sus mentionate, in functie de utilizarea masinii, oras sau autostrada, tine 200.000-250.000 km, pui altul si gata.
     
    Ultima editare: 30 Sep 2019
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  6. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Cat a fost pretul? Nu am gasit informatia pe site!
     
  7. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    1395 de lei fara DPF-ul vechi la schimb. Si cu el la schimb mai putin cu 50 de euro, adica in jur de 1180 cred.
     
  8. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Mulțumesc.. al meu este încă ok dar pentru viitor!
     
  9. Sorinalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2019
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4
    Bună ziua,
    Ce îmi puteți spune despre decarbonizarea DPF-ului la firmele acestea care apar pe net ?Am înțeles că injectează hidrogen îți tureaza masina, exista vreun risc să crape ceva în ea sau la motor, și-a făcut cineva decarbonizare ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca si aia pentru motor. O tampenie. Lasa deoparte toate tampeniile scrise de toti prostii. Se demonteaza PDF si ulterior se curata asta daca mai poate fi curatat.

    Inca ceva: pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara explicatii, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  11. Horatiu Rus 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salutare,
    Dupa cum am spus, revin cu updates pe masura ce apuc sa fac una alta (masina fiind in Satu Mare, eu locuiesc la Cluj).
    Din spusele unora, dupa ce au vazut citirile din measuring blocks, nu pare sa fie DPF Off din soft (va rog sa ma corectati daca gresesc).
    Am dat filtrul jos de pe masina, si nu am vazut sa aiba taieturi/suduri extra, fata de ce era din fabrica. In acelasi timp, nu pare sa fie gaurit fagurele din interior.
    Mecanicul mi-a spus ca dupa ce a dat filtrul jos, a bagat apa prin el, si curgea dintr-o parte in alta fara nici o problema, de aici si concluzia ca e incarcat, dar nu infundat.
    Am trimis ieri filtrul la baietii de la Odorheiu Secuiesc, si astept sa ii faca o constatare si sa ma sune sa vedem ce e de facut mai departe.
    Atasez si 2 poze cu gurile filtrului, sa argumentez ce am zis mai sus, si anume ca nu vad sa fie gauri in el.
    Daca cineva are idei despre fumul de care vorbeam in primul mesaj, il rog sa isi dea cu parerea.
    Multumesc anticipat.
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca noi iti spunem una si tu faci alta ....ne pierdem timpul degeaba.
    Problema e la motor ,NU la dpf
     
  13. Horatiu Rus 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    @EEXCALADE e o posibilitate sa incurci userii?
    Eu nu vad nici un mesaj in care cineva imi spune ca problema ar fi la motor. Daca te referi la mesajul cu scurgeri de ulei, si ele ajung pe filtru, am spus ca problema s-a remediat. Altfel cum iti explici ca doar odata la 1-2 saptamani se intampla asta? Curge ulei doar cand vrea masina? Sau cum?
    Te rog sa dai un Quote la mesajul la care te referi, ca sa stiu si eu despre ce vorbesti.

    In alta ordine de idei, filtrul a fost trimis la Odorhei, s-a intors, baietii au zis ca au reusit cu succes sa il curete, si acum a ajuns la mecanic, urmand sa il monteze, si sa schimbe si tubul flexibil. Daca problema persista, urmeaza sa schimb si senzorul G450 (cel de pe masina e cel de fabrica - nu sunt erori pe el), si sa schimb uleiul. Daca tin bine minte, ultima data cand am fost la service pt inlocuire ax cu came, si altele, cei de acolo au pus 5W40, in loc de 5W30 (alt service fata de unde e masina acum).
    Va tin la curent despre cum evolueaza situatia.
     
  14. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    La Multi Ani tuturor!
    Masina mea A4 B7 1.9 BRB din 2008cu DPF activ.
    Am nevoie de o lamurire, căci am auzit multe pareri si am citit destul de mult dar nu sunt convins. Deși bănuiala mea (in urma investigațiilor cu vcds- este ca isi face regenerare dupa fiecare 230-250km, indiferent cat la suta a încărcat filtrul. Ultima data aveam 220km facuti, 17,8% încărcarea si masina a început regenerare dupa 10km).
    Masina face regenerare fara probleme, totul este ok, fara erori.
    Intrebarea este: acest model isi face regenerarea la fiecare 220-250km? Indiferent de cat este la sută încărcat?!
    Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Are vreo importanta la cati km isi face regenerea ? Cu te te ajuta pe tine asta ? Poate sa isi faca regenerare la fiecare 100 km parcursi sau la fiecare 800 km parcursi. ECU dicteaza asta in functie de zeci de parametrii. Daca filtrul se colmateaza il schimbi si gata. Atat timp cat isi face regenerare este totul ok. Tot puneti intrebari aiure si inutile
     
  16. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Singura relevanta in cazul regenerarilor dese o are uleiul. Acesta se va contamina mult mai repede, cu impact asupra functionarii altor componente. In rest, nici o importanta ref la frecventa procesului de regenerare
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    pronet la motorul PD nu se intampla ce spui tu. De la motoarele CR in sus sunt anumite probleme pe partea asta, din cauza postinjectiei, dar nu este o regula. Bafta.
     
  18. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Intrebarea era pusa pentru a afla cu exactitate cum se comporta acest model/motor/ecu. Pentru ca fiecare isi da cu parerea ca se face ba cand ajunge la 40% ba la un număr de km..ba la nu stiu ce alti parametri.
    Personal, sunt mulțumit ca isi face treaba singură si ca nu am erori.
    In alta ordine de idei, vrea cineva sa achiziționeze acelasi model sau sa opteze pentru alt ceva din grupul vag ce face regenerare la cca 600km.
    Asa incat, intrebarea are o logica, pentru ca e știut ca regenerarile mai dese duc la o teoretică uzura/dilatare/expunere
    Multumesc pentru pareri si astept si altele daca exista
     
  19. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Corect. Mea culpa. Acum am vazut ca era vb de PD.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti cumperi o masina in functie de cum se strica sau daca se strica. Asta inseamna ca nu iti permiti sa o intretii. Discutam si dezbatem aiurea acest subiect. Incheiem aici. Multumesc pentru intelegere.
     
    Siegfriedbrunnen și pronet apreciază asta.

Distribuie pagina asta