1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce rol sa mai aibe daca tu pui capace ? E acelasi lucru daca le anulezi din soft.
     
  2. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Ca o curiozitate ... Un motor Euro5 ce nu mai are fagurele DPF, ce va scoate la testul RAR / noxe?
     
  3. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Daca restul motorului ( injectoare, egr, compresie, etc.. ) este foarte ok, se va incadra la limita la norma euro 5, daca nu este hardware ok... nu se va incadra.
     
    audirs apreciază asta.
  4. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Capacelele nu au fund practic aerul intra la senzor dar nu loveste direct in el creeind diferenta de presiune fata de prima sonda care este in bataia evacuarii gazelor si astfel ar trebui sa se stinga checkul
     
  5. Claudiu 3.0 tdi

    Claudiu 3.0 tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 , b8 , 2010 3.0 tdi quattro
    Salut! in privinta anularii filtrului de particule , vreau sa va intreb si eu daca stie cineva unde ma pot duce cu masina in constanta sa vad de ce scoate mult fum alb spre albastru. Precizez ca anul trecut mi s-a facut anulare de filtru de particule si de atunci a inceput masina sa scoata mult fum exagerat de mult
     
  6. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @Claudiu - de obicei dupa scoaterea filtrului de particule afli ce probleme mai ai cu masina.
    Fulm alb spre albastru stiu ca inseamna ulei ars = verifica turbo/pompa de ulei

    Acel DPF ascunde probleme destul de mult si realizezi mult prea tarziu cand e o problema la motor (asta dupa ce incep sa pice mai toate pe acolo).

    Toate bune
     
  7. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Luati-va alt filtru de particule si ati scapat de toate grijile, fara fum, fara noxe crescute, fara probleme la rar. Daca ti-ai luat audi tedei si nu ai bani sa il intretii, vinde-l. De multe ori problema apare la senzorul de presiune diferentiala.
     
    Bogdan.campean, deeJayOg și molecula apreciază asta.
  8. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    :) @sergiu_88 cine a spus ca nu are bani sa il intretina? Eu personal am scos filtrul de particule in perfecta stare de functionare.
    Acel filtru de particule face mult rau la motor (mai ales cand incepe sa pice). Tu iti dai seama mult prea tarziu ca trebuie inlocuit filtrul de particule si de acolo incepi sa bagi bani si in motor (exact ce a patit si Cladiu 3.0 tdi).

    Nu spune nimeni sa incepi sa poluezi (cazul meu), dar este alegerea mea.
    Nu am ajuns inca la ITP, dar voi merge in ianuarie si vedem exact ce spune "ITP-ist-ul" :D

    Toate bune
     
  9. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    La tine e alta poveste, tu esti pasionat de tunning si ai vrut putere mai mare la motor, filtrul de particulare te incurca mai mult in acest caz. Daca folosesti masina diesel corespunzator si cel putin o data pe an verifici starea filtrului de particule, cu siguranta iti dai seama cand trebuie inlocuit.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cand ti se va bloca vreun injector in timpul regenerarii sa vezi ce te scarpini de vreo 2000-2500€ cautand alt motor.
    Cei ce faceti DPF Off, stati linistiti ca va ies noxele la RAR, fara spaga.
     
  11. molecula 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CAHA Quattro 170hp, 2011
    cum se verifica starea filtrului de particule? in vagcom, din ce am inteles eu, valorile sunt estimate.
     
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Vezi la ce interval face regenerarile si daca scade la 0 sau cat mai aproape de 0.
     
  13. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Mie a cam inceput sa si faca regenerari dese,in sensul ca isi face si la 100 km de mers in oras.Ultima oara pana sa si faca regenerare aveam 450 km de cand nu isi mai facuse (presiunea 7hPa ,19 gr masa masurata si 14 gr masa calculata), am apucat sa ies cu ea in afara pentru ca nu isi mai termina regenerarea si incepuse sa dea fluxul de aer inapoi din turbina (surge effect), am ajuns la masa calculata 9.44 gr,masa masurata 4,42 gr si 4 hPa.Dupa ce am plecat de la service,deci dupa ce isi facuse deja regenerare(aveam vreo 67 km de cand isi facuse ultima regenerare) iar a inceput sa isi faca regenerare.Nu inteleg si nici mecanicul nu isi da seama ce tot are de face atat de des.Nu consuma ulei,injectoarele sunt ok.......
     
  14. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Pai cati km are masina? Oricum cand mergi stric in oras, se depune multa cenusa. Eu am vazut o singura regenerare activa de cand detin masina( o am de 1 an si am luat-o la 130 000 km, acum are 145 000 km) dar eu merg 95% in afara orasului cu ea.
     
  15. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Masina are 230k...200k mers numai extraurban...dupa valorile pe tester filtrul pare in parametrii...nu mi s a aprins niciodata vreo eroare...doar regenerari active
     
  16. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Hai sa intelegem ca este un consumabil acest filtru. Cu mersul prepoderent extraurban ii prelungim durata de viata, atat. Va veni si ziua in care trebuie schimbat.
     
    sergiu_88 apreciază asta.
  17. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Din pacate, ce zice colegul de mai sus e foarte adevarat, deja daca ai aproape 250k km, trebuie sa te gandesti la schimbarea lui in viitorul apropiat, dar atat timp cat nu ai inca becuri aprinse, mergi linistit.
     
  18. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    El inca isi face treaba,de la 19 gr a scazut la 3,dar problema era ca aduna cam multa cenusa intr un timp scurt.Normal ca este un consumabil,dar am vazut masini care abia la 300k au scos filtrul,deci se poate,in functie de unde mergi si cum mergi cu ea.Mai mult de 100 km pe oras pe sapt nu fac...si o data la 2 sapt plec la targoviste in weekend(fac vreo 200 km extraurban).
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Viata unui filtru este definita de multi factori. Umplerea cu cenusa intr-un timp relativ scurt poate depinde de multi factori, nu numai de distanta parcursa. Calitatea uleiului, uzura motor si injectoare, sondele de presiune, calitatea motorinei, ... pot duce la in sfarsit prematur al filtrului.
     
  20. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Filtrul tine mult si bine daca masina este folosita in conditii bune si daca nu exista alte piese defecte care sa genereze fum mai mult decat e normal.
    Uite cum arata filtrul meu care e trecut de 200 mii km:
    regenerare la 1200 km si incarcarea e mica iar la frecat prin oras intra in regenerare cam la 400-500km de aglomeratie crunta
    079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1235101 m
    081 Particle filter; oil ash volume 0.18 l
    082 Particle filter; soot mass calculated 9.95 g
    083 Particle filter; soot mass measured 1.52 g
     

Distribuie pagina asta