1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    La mine valorile sunt:
    Particle filter; kilometers since last regeneration 97560 m
    Particle filter; oil ash volume 0.00 l
    Particle filter; soot mass calculated 9.44 g
    Particle Filter;soot mass measured 3.42 g.
    Asta a fost dupa ce si a facut regenerare,nu si mai facuse de 450 km si avea 19.45g calculated si 13.52g measured.Dar dupa ce am plecat imediat de la service cu valorile de mai sus, ea a inceput sa si faca regenerare la doar 9 gr,asta nu inteleg eu care este problema.Uleiul e schimbat acum 4000 km cu toate filtrele.
     
  2. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Particle filter; oil ash volume 0.00 l e ciudat
     
  3. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Oil ash volume inseamna cat ulei s a consumat de la ultima regenerare.La precedenta regenerare a fost 0.01 L.E normal ca la 1200 km sa ai 0.18 L.Eu la 97 km am avut 0.0 L.si la 450 km am avut 0.01 L.prin valoarea asta vezi cat ulei arzi.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2016
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Oil Ash Volume inseamna cat de infundat este filtrul. El e 0 cand e nou si in timp se tot infunda cu cenusa care nu poate fi arsa si pe masura ce se infunda o sa faca regenerari mai dese.
    https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php
     
  5. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Inseamna ca m am informat gresit...oricum nu am avut niciodata oil ash mai mare de 0.01 L la oricati km si ar fi facut regenerarea.
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pai asta e ciudatenia. Noi avem undeva intre 0.10 si 0.20 dar cica au fost cazuri si de peste 0.60 si masina mergea ok. E ciudat ca la tine e 0 ca la un filtru nou nout. Am dreptate? Ceilalti colegi voi ce parere aveti?
     
  7. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Nu stiu daca este o problema sau nu dar la filtrul meu am verificat azi si nu si-a mai facut regenerare de la 208.000 acum avand 281.600. Are 12 grame valoarea. Nu am erori in bord sau ceva de acest gen, ce parere aveti? Nu este cam mare intervalul de la 208 la 281?

    Va multumesc
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  8. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    nu are cum @Azlat , ceva nu e bine , ori nu citeste interfata cum trebuie , ori poate tu nu mai ai filtru, ori e gaurit, nu are cum sa nu aiba regenerare de peste 70.0000 de km.
    Iar 0 la ash oil volume suna extrem de ciudat, ori nu citeste interfata bine ori cineva a pus acolo 0 sau a resetat valoarea. In mod normal in functie de incarcare sootul e transformat in ash oil la un interval de 9k/10 k mile~12k-15 k de km.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca era gaurit sau numai era prezent fizic pe masina, ii dadea eroare. Pentru asta exista senzor de presiune.
    Daca era scos din soft nu ii mai afisa nimic pe canalele respective.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca este gaurit cum trebuie si unde trebuie, nu da nici o eroare. Crede-ma ca stiu bine asta :)
     
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Daca e gaurit ar trebui sa fie teava de esapament murdara, nu?
     
  12. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Eu inca am filtrul pe masina fiindca e luata de noua...mi e imi varia oil ash in functie de km in care nu isi facea regenerare,0.01-0.08 L.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca te confunzi. Valoarea de la oil ash este fixa, aia nu scade in veci. Poate cantitatea de cenuse (carbon mass) iti scade si se modifica.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  14. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Scanarea de acum 3 zile este cu valoare cea mai mica la gramaj.
     
  15. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Revin cu un update. Ieri am fost la reprezentanta Audi pentru update soft motor din cauza programului dieselgate. Am sperat sa se rezolve problema regenerarilor, dar nu s a rezolvat. In continuare isi face regenerare activa aleatoriu, adica si la 50 grade si la 90, la 30 km, la 100 km. Nu am nici o eroare stocata pe ECU. Nu stiu ce sa-i mai fac.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa faci DPF Off ? Sau ai impresia ca filtrul ala dupa 9 ani mai este ce trebuie ?
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu cred ca are asa importanta varsta filtrului. Motorul de 2.0 este unul pacatos, care nu se incalzeste si care incarca in exces fitrul. In perioada asta este normal sa isi faca regenerari dese, mai ales daca se parcurg distante scurte. Eliminarea lui este o solutie, dar are minusurile lui dupa.
     
  18. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Nedumerirea este ca inca are propietatile de regenerare pentru ca nu mi s-a aprins nici o eroare in bord. El putand sa ajunga de la 18 grame la 5 grame.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu se incarca din ce in ce mai mult odata cu cresterea varstei ? :) Eu zic ca in 9 ani a avut timp destul sa se incarce.
    Poti sa zici ca nu are importanta varsta filtrului cand masina are 10 ani dar a stat 7-8 oprita.
    Evident, daca tine musai sa aibe DPF pe masina, isi poate cumpara si monta unul nou OE sau SH.

    Daca pui in balanta minusurile cu plusurile DPF-ului, cam da cu virgula.
     
  20. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Masina a fost mearsa 90% doar extraurban. Am vazut masina care abia la 300.000 km i s-a aprins eroare de filtru. Problema e ca se infunda repede, nu neapărat ca e incarcat, daca era incarcat nu cred ca mai scadea pana la 4,5 grame dupa regenerare.
     

Distribuie pagina asta