1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca nu ai martorul aprins in bord, nu este asa grav. Pana la eliminare sau inlocuire, poti face o regenerare fortata sau chiar "spalare", daca este necesar.
    Este adevarat ca stationarea in timp, are efect negativ asupra filtrului. Trebuie sa verifici ca senzorii de presiune nu au eroare de calcul si ca isi fac bine treaba.
     
  2. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Nu am nici o eroare pe ECU. EGR-ul l-am curatat saptamana trecuta cu tot cu clapeta. Filtrul dupa scanare avea 8 grame masurat si 4 grame calculat. Update soft motor i-am facut, nici nu stiu la ce sa ma mai uit.
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pai eu vad ca ai 450 km de la ultima regenerare ceea ce e in regula.
     
  4. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Asta am observat si eu. Probabil ca nu si-a facut ciclul complet de regenerare. Pana sa ajunga la 450 km si-a facut o groaza de regenerari active. Ii creste turatia la 1000 ture aleatoriu indiferent de km sau temperatura motorului, isi face si la 30 km si la 100 km.
     
  5. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Am fost la porsche pentru update soft motor din cauza programului dieselgate si am crezut ca poate scap de problema regenerarilor,crezand ca este o problema de soft si nu una mecanica.Nu a fost asa.Dupa ce am plecat de la ei la vreo 10 km am oprit masina undeva.Am pornit o si a plecat iar pe regenerare.Mi se aprinsese mai tarziu si martorii (spira,esp,abs,airbag) si in locul km trip scria DEF.O fi vreo problema din cauza softului?Nu s o fi facut cum trebuie?
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cel mai bine te intorci la ei sa faca o constatare. Daca este din soft, cere sa iti modifice valorile de regenerare.
     
  7. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Am facut deja sesizare si au zis ca ma suna luni pentru ca era deja tarziu vineri.Oricum nu te lasa sa intri inauntru langa masina.Nici nu sti ce ii face.Momentan am facut 60 km de cand am fost la ei fara sa isi mai faca regenerare activa.Ma gandesc sa nu ii fi facut ceva eroare aceea si sa nu isi mai poate face regenerare activa si sa se infunde filtrul.Luni daca nu ma suna ma duc la ei.
     
  8. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Baieti am si eu o intrebare,este adevarat ca daca porneste ventilatorul de la motor se curata filtru de particule?este normal sa porneasca aproape la fiecare 2 zile?
     
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu, nu e normal, la tine cred ca incearca sa faca regenerare si nu termina si problema se va agrava in timp.
    Fa un drum de 10-20 km la 2000-2500 rpm sau mai sus. Important e sa mergi constant la peste 2000 rpm. Nu fa reprize de accelerare ca nu ajuta cu nimic ci mergi constant la turatii medii.
    Revin-o dupa cateva zile sa ne spui daca mai face figuri la 2 zile.
     
  10. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Dar eu opresc motorul si ventilatorul tot merge,pot sa fac o scanare la filtru de particule cu VCDS?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, fa o scanare si vezi ce date sunt stocate. Cand merg ventilatoarele, isi face regenerare.
    Nu, nu este normal sa faca regenerare la fiecare doua zile, asta daca nu ai facut minim 500 Km.
     
  12. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Ok,am sa fac o scanare cu VCDS si postez aici,poate se pricepe cineva si intelege valorile...
     
  13. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Salutare,revin cu scanarea VCDS
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Arata bine, 636 de km de la ultima regenerare.
     
  15. florin1988

    florin1988 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A6 2015 3.0TDI Quattro 218PS
    Pai ieri a pornit iar ventilatorul,am oprit motoru si ventilatorul tot mergea.
     
  16. vlad19 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI ,2009
    Salut prieteni ! Am o problema si as fi recunoscator daca ar putea sa m ajute cineva cu un sfat . acum doua zile am fost in Germania si am achizionat un audi a4 2.0 tdi , 143 ps din 2009 , 214000 km. toate buna si frumoase pana cand am plecat cu ea de acolo . pe autostrada in germania mi s-a aprins prima oare martorul acela cu pompita galbena care din cate am auzite se stinge daca mergi cu ea mai turata..in fine . nu s-a stins , iar dupa vreo 100 km parcursi mi s-a aprins si martorul DPF si ca sa fie treaba completa peste aproximativ inca 100 de km martorul care indica bujia incandescenta , acel arculet care licare . in momentul in care s-a aprins si ala masina nu a mai mers mai mult de 120 km/h . nu am avut de ales si am venit cu ea asa de acolo , aproximativ 1500 km..am vorbit cu cineva la un service , ma duc marti cu ea , dar as vrea sa stiu daca s-a mai intamplat cuiva si cum a rezolvat ? am auzit ca pot fi multe cauze...
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vald19 exact, sunt zeci-sute de cauze/motive pentru problemele mentionate. La diagnoza afli cu exactitate si o sa ai un punct de plecare pentru remediere. Bafta.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, cauze pot fi multe si cum a rezolvat altcineva este irelevant pentru tine deoarece pot fi probleme diferite.
    Martorul care ti s-a aprins se numeste "Check Engine" si nu se va stinge daca mergi turat.
     
  19. vlad19 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI ,2009
    Sper sa nu fie ceva foarte grav si sa scap usor. Pe mine ma macina si faptul ca am mers cu masina 1.500 km asa si ma gandesc ca indiferent ce problema ar fi fost, s-a agravat si mai tare. O sa scriu cum am rezolvat.
     
  20. vlad19 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI ,2009
    Buna seara,
    Am revenit cu problema nerezolvata. Primul pas am fost la mecaniccare a pus testerul si a afisat 3 erori , una putea fi stearsa, celalate doua nu. Sfatul lui: "mergi asa cu ea ca isi da drumul"
    Al doilea mecanic, la fel, tester cu 3 erori una stearsa si am ramas cu urmatoarele:
    P2463 scoot content of diesel particulate filter too high, permanent

    si

    P2454 senzor presiune diferentiala circuit cu semnal scazut.

    Am inlocuit acel senzor mecanicul spunandu-mi ca va putea sa ii faca regenerarea statica.Nu a putut, iar de demontat filtrul sa il curete nu se pricepe. Am cautat pe net, am gasit niste baieti care il pot curata dar nu il pot demonta pe motiv ca la 2.0 tdi, filtrul e langa turbo si se demonteza greu. Nu ma complicam atat si ma duceam la Porsche dar am sunat si ma pot programa abia peste doua saptamani.
     

Distribuie pagina asta