1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salut.se pot citi kilometri reali in filtrul de particule?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  3. Cosmin. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi
    Salutare, mi sa aprins check-ul si mi-a dat următoarele erori a mai intalnit cineva problema??
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu citesti tot topicul asta integral unde gasesti raspuns la problema ta ?
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cosmin, exact ce scrisesem mai sus:
    Senzorul tau de presiune diferentiala este defect! Trebuie scimbat!
     
  6. Cosmin. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi
    Masina nu are simptome merge ca înainte e posibil totuși sa fie senzorul ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tie iti place sa scrii asa aiurea. Daca a aparut la diagnoza eroare pe senzor de ce nu il schimbi ?
     
  8. Cosmin. 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0tdi
    Am masina de 3 luni nu pot sa le stiu pe toate...in fine mulțumesc de păreri o sa schimb senzorul si o sa revin cu rezolvarea!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca noi iti spunem ceva macar fa ce iti spunem fara sa mai scrii nimic ca nu vorbim sa ne aflam in treaba. Vezi ca pe forumul asta nu se scrie nimic aiurea de foarte mult timp si daca ti se spune ceva atunci fa ce ti se spune.
     
  10. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Buna ziua,
    A4 B8 2009, euro 4 +
    De mai bine de o luna, se regenereaza foarte foarte des dpf, in conditiile in care am condus foarte putin in oras si foarte mult in extern la turatii inalte doar ca sa stiu ca se curata dpf.
    Inclusiv ieri pe o distanta de 150 km condus in treapta a3a si a4a la 3000rpm am pornit cu regenerare si am oprit tot cu regenerare a dpf masina.
    Sunt foarte intrigat pentru ca nu am nici un martor in bord. Mentionez ca in urma cu 2 ani am schimbat senzorul dpf.
    O parere va rog, multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu verifici starea lui si eventualele erori cu VCDS-ul ? Senzorul de presiune cam atat tine, 2-3 ani.
     
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    audi66 Masina mea nu a avut schimbat senzorul de presiune, e cel din fabrica, are 6 ani si merge perfect.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti o exceptie dar care nu confirma regula.
     
  14. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Singura eroare pe vcds este suport/tampon motor, care din discutiile cu cei de la service ar fi izvorul problemei cu motorul care sta turat ca si cum ar regenera dpf. Nu am fost la mecanicul meu, ci in alta parte. O parere cineva??
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cat de prost poti sa fii ca mecanic, sa spui ca din cauza tamponului de motor ai regenerari dese ale DPF-ului ? Voi chiar credeti in Mos Craciun.

    Raspunsul ala nu este departe de asta:



    Inca ceva ce ti-am mai spus si este ultima oara cand ma repet referitor la aceasta rugaminte pentru ca altfel mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii:

    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    audi66 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Maimute dresate. :))
    Schimba de urgenta mecanicul ca te pune sa cumperi piese degeaba.
     
  17. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    @Cristi, mecanicul a spus ca acel tampon ar putea cauza trepidatiile care dau senzatia de regenerare a DPF, nu ca ar fi cauza regenerarii, cel putin asa inteleg din ce scrie xxxxxxx .

    @audi66 , omul nu a fost la mecanicul lui, deci inca e in "safe side". Asta nu inseamna ca nu ai dreptate :)

    @xxxxxxx de unde stii ca ai regenerare, ai alta turatie la motor? Trepideaza motorul diferit? Daca doar "trantesti" o parere "discutam discutii".
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Totusi, motorul nu sta mai turat daca ai un tampon dus.
    Turatiile raman aceleasi doar ca exista disconfort, trepidatii.
    Deci tot cretin este mecanicul care a spus asta.
     
    snipe și tommy lee apreciază asta.
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In timpul regenerarii am constatat ca motorul (la 2200-2400 rpm) are un zgomot mai grav ca un vuiet. Prima data cand am contientizat ca DPF este in regenerare am crezut ca doar mi se pare. Ca sa ma confing ca intr-adevar era in regenerare, la primul semafor am urmarit turatia motorului la ralanti, care era in jur de 900-950rpm, putin sub 1000. Am ajuns acasa si am verificat cu VCDS, km de la ultima regenerare si mi s-a confirmat ca DPF isi facuse regenerarea. Cu putina atentie (la zgomotul motorului si turatia la ralanti) se poate observa cand DPF isi face regenerare si pot fi evitate situatiile, de nedorit, cand motorul este oprit si implicit si regenerarea.
     
    AlPacino13 apreciază asta.
  20. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Desi efectuez drumuri pe distante lungi, turatia motorului urca des in aproape 1000 rpm in loc de 900 rpm cat e normal, in mintea mea e clar ca se regenereaza DPF. Dar absurd mi se pare ca am pornit din Cluj si pe o distanta de 150 km, am pornit cu 1000 rpm si am oprit cu 1000 rpm (am verificat asta deseori cand schimbam viteza, asteptam sa cada acul sa vad unde sta). Am cel putin 5.000km facuti pe autostrada si pe extraurban cu turatii constante de 3.000 rpm tocmai ca sa se curete dpf in ultima perioada...
    Am sunat azi la mecanicul meu care a ras si el de constatarea asta...cu toate astea, imi e greu sa cred ca DPF in conditiile in care motorul a fost utilizat la turatii inalte asa mult timp, sa mai aiba probleme la DPF. Eu mizam pe senzorul DPF care sa dea comenzi de regenerare aiurea.
     

Distribuie pagina asta