1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    xxxxxxx Te mai rog inca odata si pentru ultima oara altfel toate mesajele viitoare care le vei scrie vor fi sterse:

    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. Jipa Marius

    Jipa Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 2.0 170cp, CAHA
    Salut, sunt posesorul unui Audi A4 B8 din 2009, iar acum o saptamana am facut schimbul de ulei si filtre la masina si i-am pus pe cei de la service sa imi faca si o diagnoza si mi-a dat urmatoarea eroare :
    20170324_165002-01.jpeg
    Din ce am citit si pe alte forumuri este senzorul de presiune, astept pareri.
    Îmi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, sunt nou pe forum !!
    Mulțumesc !
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017
    rotitza apreciază asta.
  3. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Ai citit corect! Schimba-l! pana nu e prea tarziu....
     
  4. adryan_ss2 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2014
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI , 143 cp, B 8, CAGA, 2009
    Salut colegi! Am un Audi A4, B8, 2.0 TDI, 143 cp, CAGA, an 2009. Ma ajutati va rog cu o interpretare a urmoatoarelor valori? Mentionez ca circul cu masina doar in oras si pe zi fac aproximativ 20 km si incerc pe cat posibil sa mentin turatia intre 2000 si 3000 de ture. Multumesc!

    074 Filtru particule; stare regenerare opritã Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0 00000000
    075 Filtru particule; stare regenerare dinamicã-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0 00000000
    076 Filtru particule; km parcurºi de la ultima regenerare 108782 m
    073 Filtru de particule;diferenþã de presiune 3 hPa
    078 Filtru particule; cantitate cenuºã ulei 0.04 l
    079 Filtru de particule ;volum funingine;valoare calculatã 10.74 g
    080 Filtru particule; volum funingine mãsurat 1.65 g
    155 Flux volumetric_gaze_filtru particule 34.1 m3/h
     
    Ultima editare: 25 Mar 2017
  5. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Valorile par bune!
     
  6. adryan_ss2 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2014
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI , 143 cp, B 8, CAGA, 2009
    Multumesc mult pentru raspuns.
     
  7. Tiboc 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audi A4, 2.0 TDI ,2009,120 CP
    Buna seara,
    Detin un audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009, 120 cp si am martorul CHECK ENGINE aprins. In urma unei vizite la un tester am aflat ca problema este Sonda Lambda (banc 1, senzor 1)
    Intrebarea mea este: trebuie schimbata sonda lambda sau doar acel senzor ?
    Multumesc
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Sonda lambda sau acel senzor (senzorul de oxigen nr 1) este acelasi lucru. Adica ai sonda lambda din amonte (din fata catalizatroului si a DPF) dusa. Trebuie inlocuita. Trebuie sa gasesti un service bun deoarece demontarea sondelor lambda (senzorilor de oxigen) este o operatiune destul de delicata. Uneori implica incalzirea locala a filetului sondei pentru a putea fi desfacuta fara a se rupe sau fara a deteriora filetul. Partea de demontare este cea mai dificila operatiune in cazul inlocuirii sondei lambda nr. 1, din amonte.
     
  9. Steplica

    Steplica 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2017
    Buna ziua, am un a4b8 2011, multitronic 8+1 si dupa ce am facut revizia si au updatat softul observ un comportament ciudat pe care nu l-am mai intalnit pana acum. Odata pe saptamana cam asa, motorul merge turat la minim 1500 ture in D. Cand opresc motorul continua sa mearga ventilatorul sa raceasca agentul termic. Modul asta de mers tine aproximativ 5-6 porniri dupa care merge iar normal. Nu stiu daca e neaparat de la update-urile lor dar ati mai intalnit problema asta? Azi am sa discut cu inginerul care s-a ocupat de masina in service sa vad ce zice si el. Cel mai probabil o sa ma abureasca cu ceva.

    Multumesc
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Isi face regenerare filtrul de particule. Trebuia sa sti lucrul asta deja. Cand vezi ca ai 1500 rpm nu opri motorul. Continua sa circuli cu masina pana isi termina regenerarea.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil sa-si faca regenerare, ar trebui cand vezi asta sa nu opresti motorul sau chiar sa mergi in continuare pe manual, la 2000-2500rpm pana termina procesul.
     
  12. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Filtrul de particule, isi face regenerare, nu e bine sa opresti motorul cand isi da regenerare, mergi cu ea, ca dureaza maxim 5 minute, aceste mici regenerari.
    Am inteles ca motoarele generatie noua, asa isi fac regenerare, destul de des!
    La aceste regenerari, nu ai fum, nu ai esapament murdar, doar se incalzeste filtrul mai mult, pentru a arde depunerile mai bine( cred eu).
     
    Alin Alina apreciază asta.
  13. Steplica

    Steplica 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2017
    Pai sunt 2 neconcordante daca e regenerarea filtrului: dureaza mai mult de 5 minute, am observat pe drumul de la servici-acasa care dureaza aprox15 minute. O opresc in parcare si cand plec spre casa seara tot asa merge. Dupa 2 saptamani se intampla iar asta 2 zile la rand, spre ex aseara am plecat de la servici si am observat asta, azi-dimineata a mers exact la fel. In schimd cand am discutat cu aia de la porsche vest acum o ora si vroiam sa ma duc la ei sa vada, nu a mai facut asa :). Iar inginerul de acolo mi-a zis ca regenerarea ar trebui sa tina motorul la 1100-1200 si nu constant la 1500. Eu nu stiam asta, o am de 2 ani dar nu am observat asta pana acum. Si tocmai am venit de la un drum lung de cateva sute de km. Multumesc oricum de info.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai e simplu, ii spui"inginerului de la porsche"sa se uite in MB sa vada cand si a facut ultima regenerare si cate sunt"ratate", daca in MB totul este ok ai eliminat o cauza(regenerare DPF)si cauti altceva. E greu fara o diagnoza/pune un vdcs pe motor/MB/grup 007 si vezi ce temperaturi iti afiseaza.
     
  15. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Salutare.Am inceput de ceva timp sa am probleme cu regenerarea,in sensul ca isi face regenerare la ~400 km...nu conteaza ca merg in afara sau oras,ea la 400 km isi face regenerare...am fost la porsche de mi a facut update soft motor pentru dieselgate acum vreo 3, 4000 km dar tot asa face.Nu merg cu ea subturat,in afara merg cu ea 80 % din drum constant 2000-2500 ture.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    NU trebuia sa alegi update de soft dieselgate, de acolo e problema cu regenerarile!!
     
  17. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Am ales sa fac update ul pentru ca incepuse de ceva timp cu problema asta si am zis ca poate in felul asta scap de ea,dar n a fost sa fie.
     
  18. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    @DJMRS Cati Km are masina?
     
  19. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    235k...pana la 228k isi facea o data 1000, 2000 km...dupa aceea a inceput problema asta...nu mi s a aprins niciodata vreo eroare,de aceea mi se pare suspect
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Uita te cate regenerari esuate ai, cat e masa de cenusa, care este presiunea diferentiala.
     

Distribuie pagina asta