1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    oil ash volume imi arata 0.00L
    Mass calculated ieri inainte sa si faca regenerare avea 13.49g
    Mass measured 23.45g
    Presiune diferentiala 7hpa.
    Dupa regenerare aveam 0 la mass calculated si 4 gr la measured,presiune 3hpa
     
  2. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    O părere despre aceste valori ale filtrului de particule.Mentionez sunt valorile din timpul regenerării.
    Mulțumesc
     
  3. CosminT

    CosminT 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2011, 2.0 TDI, CAGA, 143hp
    Salutare lume. Astazi mi-a aparut si mie martorul Check Engine in bord la o plimbare prin oras. Am pus VCDS-ul si rezultatul este urmatorul:


    Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb
    Control Module Part Number: 03L 906 022 MK HW: 03L 906 022 B
    Component and/or Version: R4 2.0l TDI H05 9981
    Software Coding: 0104002C02072118
    Work Shop Code: WSC 60140 001 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MK A01016 (AU48)
    ROD: EV_ECM20TDI03L906022C.rod
    VCID: 7AFB988EFD1E7392EE-802E
    2 Faults Found:

    4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [101] - Implausible Signal
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 102536 km
    Date: 2017.05.27
    Time: 18:41:31

    Engine speed: 826.00 /min
    Normed load value: 23.9 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 72 °C
    Intake air temperature: 34 °C
    Ambient air pressure: 960 mbar
    Voltage terminal 30: 13.200 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 826.0 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Vehicle voltage terminal 30: 13200 mV
    Particle filter: difference pressure: -61 hPa
    Particle filter: offset for differential press.: 28 hPa
    Exhaust gas vol.flow particulate filter: 32.0 m³/h
    Intake air temperature: 34.5 °C

    5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2454 00 [175] - Short to GND
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 14
    Mileage: 102536 km
    Date: 2017.05.27
    Time: 18:40:04

    Engine speed: 837.50 /min
    Normed load value: 24.7 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 70 °C
    Intake air temperature: 33 °C
    Ambient air pressure: 960 mbar
    Voltage terminal 30: 14.160 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 837.5 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Vehicle voltage terminal 30: 14160 mV
    Particle filter: difference pressure: 0 hPa
    Particle filter: offset for differential press.: 16 hPa
    Exhaust gas vol.flow particulate filter: 30.2 m³/h
    Intake air temperature: 33.8 °C


    Readiness: 1 1 0 0 1

    Dupa ce m-am documentat pe forum, tind sa cred ca am o problema la senzorul vietii. Prima data am crezut ca e DPF-ul, asa ca am scos-o la o tura extraurban, insa nu s-a "vindecat". In martie s-a facut update la soft pt DIESELGATE. Nu stiu daca treaba asta sa fi contribuit la cauza, dar acum mi-e cam frica sa ies cu ea.
     
  4. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Schimba i senzorul de presiune si nu o sa ai probleme,dar nu mai merge cu ea pana nu il schimbi pentru ca acum nu isi mai face regenerare si infunzi filtrul
     
  5. CosminT

    CosminT 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2011, 2.0 TDI, CAGA, 143hp
    Hmm.. am inteles! Luni la prima ora voi suna la un service pt programare. Multumesc, DJMRS

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
     
  6. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Mi-am facut si eu pt prima data de cand am.masina o diagnoza la filtru de particule. Atasez si o poza. Poate sa imi zica cineva in ce stare e.
    Audi a4b8 2009 143cp. Multumesc
     
  7. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Salutare
    E posibil ca in timpul regenerarii sa scoata si un fum de culoare gri timp de cateva secunde?A4 2009 CAHA 125kw.
    Multumesc.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, teoretic e posibil. In timpul regenerarii au loc arderile depunerilor fizice din filtrul de particule .
     
  9. Alexxxvl01 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 (CAGA)
    Salutare . Referitor la acel senzor de presiune , la fel am patit si eu , check engine aprins pe bord si apoi eroarea cu senzorul . Este posibil ca la unele masini sa isi faca regenerarea , cum a fost si cazul meu. Dimineata cu motorul rece , dupa 100m de mers a inceput regenerarea. P.s. aveti grija cand scoateti senzorul ca se pot rupe acele tevi mici in interiorul furtunaselor din cauza ca senzorul se coace de la caldura si dupaia aveti mai mult de furca . Numai bine si km multi fara probleme
     
  10. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Buna seara. Tocmai am.avut o discuție cu un domn care ar ocupa cu chiptuning. Mi-a recomandat sa renunțat la egr și dpf. L-am întrebat ce ar dăuna mașinii daca as face stage 1 și să păstrez filtru și egr. A întrebat câți km are mașină.
    Ținând cont că mașină are 225.000 km a zis că dpf-ul e dus. Ultima verificare acesta a fost ok, mașină trage bn merge peste viteza maxima constructiva etc. Ați auzit de așa ceva? Adică să fie dus filtru doar că are multi km?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Producatorul spune ca durata medie a unui filtru de particule este de 200.000km +/-, dar asta depinde de exploatare. Te poate duce inca 100.000 cum poate ceda maine.
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  12. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Cauta pe altcineva, e clar cat se pricepe daca ti-a spus ca DPF e dus fara ca macar sa verifice. Sunt masini cu peste 300.000km fara probleme la DPF.
     
    MRR și Bogdan.campean apreciază asta.
  13. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    DPF de la masina mea e in stare excelenta la peste 200 mii km. La condus numai in oras ajung la aprox 500 km intre regenerari iar la drum lung am ajuns la 1300 km. Un filtru uzat se regenereaza din ce in ce mai des. La mine ori l-a schimbat neamtul inainte sa vanda masina dar nu cred, ori limita de 200 mii e o exagerare.
    Nu te mai lua dupa habarnisti, fa o diagnoza si urmareste la cat timp intra regenerarea.
     
    CosminT și Bogdan.campean apreciază asta.
  14. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Poate sa imi zica cineva mai exact in ce stare se afla filtrul meu de particule. Am atasat o poza.
    Multumesc
     
  15. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Dupa parerea mea de amator e foarte bine. sper sa nu ma insel
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pentru a fi mai relevant ar fi trebuit bifat si campul cu nr. de km de la ultima regenerare.
     
  17. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Presiunea diferentiala e ok.
    Ca sa vezi exact gradul de incarcare al DPF'ului, bifezi si ce ti'am incercuit in poza de mai jos.
    20170719_130735.jpg
     
  18. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Un coleg amabil sa ma ajute cu o interpretare va rog.mi se pare sau e ceva suspect la presiunea diferentiala -5
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Incearca si cu alta interfata si vezi ce valori iti arata. Este posibil sa fie defect senzorul de presiune diferentiala si sa trebuiasca inlocuit.
     
  20. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Totusi nu am nici o eroare si vad ca si a facut si regenerare acum 200 de km.o sa incerc cu alta interfata.multumesc
     

Distribuie pagina asta