1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E normala valoarea daca motorul era oprit
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Totusi, sa citesti valorile cu motorul oprit si sa vrei sa ai valori corecte ... :keule:
    Nu prea cred, dar ne va lamuri colegul in cauza. Volumul de cenusa (0,01 L) este foarte mic. Ar fi Ok pentru un DPF nou.
     
  3. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Asa a fost...motorul oprit.multumesc de ajutor.o sa refac scanarea
     
    Bebelu22 apreciază asta.
  4. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salutare. Poate cineva sa imi intrepreteze valorile? Sunt cam nou in domeniul Dpf si pana reusesc sa acumulez mai multe informatii vreau sa stiu cam cum se prezinta
    080 Particle filter; difference pressure 7 hPa
    081 Particle filter; field regeneration lock status 00000000
    082 Particle filter; field regeneration lock status 0
    083 Particle filter; kilometers since last regeneration 462117 m
    084 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 23.65 l
    085 Particle filter; oil ash volume 0.21 l
    086 Particle filter; offset for differential press 0 hPa
    087 Particle filter; soot mass calculated 14.63 g
    088 Particle filter; soot mass measured 4.59 g
    089 Particle filter; time since last regeneration 26201 s
     
    Ultima editare: 30 Iul 2017
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E ok!!
     
    menumorut apreciază asta.
  6. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Va salut! Nu dati cu pietre in mine. ....Merg miercuri sa vad un B8, mi-am luat recent un VCDS 17.3.1, rog pasii de urmat pentru verificat stare filtru de particule...cum ajung sa citesc si eu parametrii de genul celor de 2 posturi mai sus. Multumesc.
     
    Ultima editare: 31 Iul 2017
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alea din fata sunt canalele. Intrii pe ele la engine si citesti parametrii. Daca ai VCDS si nu stii sa-l folosesti mai bine mergi cu cineva care stie ca poate din greseala faci o nefacuta.
     
  8. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Multumesc Cristi! Azi am avut doar un Passat B5 pentru testare interfata VCDS....invat pas cu pas.
     
  9. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Azi mi si s-a intamplat pt a doua oara acelasi fenomen si anume cand am ajuns acasa si am vrut sa bag masina in garaj am vazut ca la relanti masina sta turata la aproape 1000 de ture. Am lasato vreo 15 min pt k am crezut ca isi face regenare. Am tot stat si dupa 15 min am apsat putin acceleratia si a revenit la 900. Acest lucru mi s-a intamplat de 2 ori. Atasez si 2 poze. Ce ar putea fi?Multumesc.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O diagnoza o sa te lamureasca, sau uita te in loud manager (cu vdcs) ce e activat cand turatia e crescuta.
     
  11. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Nu de mult am fost sa fac o diagnoza si nu am avut nici o eroare. Atasez o poza cu valorile filtrului de particule.
     
  12. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    Si-a făcut regenerarea.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Teoretic da!!
    Inainte de a face diagnoza ai intampinat aceiasi problema??
    Daca nu, repeta diagnoza acum.
     
  14. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    O sa fac saptamana asta o diagnoza. Inai te de diagnoza nu mi sa mai intamplat sau cel putin nu am sesizat. Odata pe luna fac 600 km in afara orasului, iar in oras fac maxim 150km lunar. Ce ma pune putin pe ganduri este faptul ca de fiecare data dupa ce am lasato 10-15 minute sa stea turata si am apasat putin acceleratia , a revenit la turatia normala. Ventilatoarele nu le-am auzit sa mearga.
     
  15. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Salutare tuturor. O rugăminte pentru interpretarea valorilor de la filtrul de particule daca se poate. Mulțumesc mult.
    Audi A4 B8 fl. 2.0tdi 143cp. 2013 motor CJCA. 20170807_193810.jpg
     
  16. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Oil ash volume e ok.
    Shoot mass calculated e cam mare pt. 280 km de la ultima regenerare, ai mers numai in oras? La mine nu trece de 15g pt. ca undeva pe la 16g intra regenerarea. Asta dupa mai mult de 450 km de oras sau 1300 km de exterior.
    Shoot mass measured e ok.
     
  17. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Mulțumesc mult, da am mers cam 600 km numai în oraș dar în weekend o sa am vreo 700 km de autostrada. Am să măsor după ce mă întorc să văd dacă a mai scăzut. E normal să aibă puțină funingine pe tipsuri fiindcă am văzut la alte mașini că au tipsurile curate? Încă odată mulțumesc.
     
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu e normal sa fie funigine. Eu nu am tipsuri dar capatul tevii de esapament este perfect curat.
     
  19. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Si la mine la fel, e perfect curat, eu am 154 000 km la bord, reali.
     
  20. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Eu am 215000 km. Care ar putea fi cauza oare? Nu consuma ulei deloc de la schimb la schimb. Este doar puțină funingine dar stiu ca trebuie sa fie curat.
     

Distribuie pagina asta