1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    In general poate fi de la turbina care nu mai merge in parametrii, EGR sau filtru de particule.Sau daca mergi foarte des in oras subturat.
     
  2. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Fiind cutie de viteze automată as zice ca este ultima variantă desi am avut si multe drumuri pe autostradă. Turbina daca nu ar fi în parametrii nu ar trage bine, EGR - ul este relativ nou, 25000km de cand a fost schimbat iar DPF -ul pare destul de ok după parametrii.
     
  3. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Ce ziceti...e OK? Ma astepta in curand o regenerare?
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai abia ai avut una!!
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    romy.b Dacă te uitai mai atent, vedeai ca de la ultima regenerare are 569 km. Deci ... da urmeaza o nouă regenerare, dar nu înteleg de ce-si face probleme colegul crysty7. Din cate-mi dau seama, citirea a fost facuta cu motorul oprit.
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cu siguranta urmeaza o regenerare, la mine incepe undeva pe la 16-17g iar la tine vad ca a ajuns la 19.9g. Iesi la un drum inafara orasului de 10-15km.
     
  7. Laurentiu_pp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift Avant
    Salutare, detin un A4 B8.5 quattro 2.0 177cv CGLC si chiar astazi am experimentat oprirea motorului in momentul regenerarii DPF. Am parcat la birou dupa un drum de 3 km si am observat ca tobele sunt foarte incinse. Dupa aproximativ 1h am avut inca un drum spre casa si in momentul in care am pornit masina regenerarea a continuat ... spun asta deoarece aveam consum pe loc cam 1.2-3 l/h si turatia era mai sus ca de obicei. Relatez toate acestea deoarece am vazut cateva discutii contradictorii ca regenerarea nu se reia.
     
  8. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Ieri am mers 12 Km in treapta 4 cu 2200-2300rpm, nu si-a facut regenerare si vad ca a crescut cantitatea de cenusa, verificare azi. Nu am nicio eroare in bord si nici pe VCDS in privinta filtrului de particule. Am rulat aprox. 600 Km de cand am masina, cam 40%/60% urban si extraurban. Avand in vedere ca masina functioneaza OK, nu cred ca are rost sa-mi fac probleme...o sa-si faca si regenerare mai devreme sau mai tarziu, am sa o monitorizez. Daca nu aveam VCDS poate as fi stat mai "linistit"...dara asa ma roade curizitatea in fiecare zi ce si cum...
    Cum se verifica cu VCDS pentru "regenerare ratata"?
     
    Ultima editare: 16 Aug 2017
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab

    Verifica cu vdcs daca nu ai regenerare ratata.
     
  10. Laurentiu_pp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift Avant
    Din istoricul celorlalte masini avute teoretic este ratata....insa am fost placut surprins ca a reinitiat procedura imediat ce am turat putin mai mult masina. Am dat cutia pe sport.
     
  11. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Revin cu măsurătorile după 700 km de condus pe autostradă. Se pare ca a avut loc regenerarea iar unele valori au scazut deci DPF -ul e ok. Ramane întrebarea, de ce se înegresc tipsurile de la eșapament? Mulțumesc.
    20170807_193810.jpg 20170815_144811.jpg
     
  12. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Se pare ca am trecut cu brio o regenerare, azi am masurat urmatoarele valori, zic eu ca e OK DPF-ul.
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    O parere despre starea DPF in functie de valorile afisate? Masina are 166.000km (2.0 CGLC 177)
     
  14. smadu andy 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2016
    Locație:
    Judeţul Constanta
    Masina:
    a4 b8
    Va salut ! Detin un audi a4 b8 din 2009 cu motor de 2.0 DTI 143 CP .masina merge perfect nu se plafoneaza nu consuma mai mult nu are nici o simtoma ciudata doar ca mi se aprinde in bord martorul spirala si palpaie continu iar dupa 2-3 porniri mia ramas aprins si checku am bagat testeru si imi da urmatoarele erori cele din poze am sters erorile si au revenit inapoi .Precizez ca am schimbat in urma acestei probleme senzorul de gaze si tot asa se aprinde .....
     
  15. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Filtru de particule are mai multi senzori.Tu ai probleme cu senzorul 4 de pe dpf,e chiar deasupra cutiei de viteze.Ca sa-l schimbi se defac suportii care tin cutia,se lasa putin in jos si ai acces la acel senzor de preferat e sa mergi intr-un service.(vorbesc din experienta proprie deoarece am avut si eu acceasi eroare ca si tine si mi s-a schimbat si mie acel senzor).Bafta
    Sa nu circuli asa cu masina deoarece filtru de particule acum nu-si mai face regenerare si risti sa-l infuzi si vei avea alte batai de cap.
     
    Ultima editare: 4 Sep 2017
  16. Pop Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 2010
    Salut!
    Am un mare bai pe masina:
    [​IMG]
    Ideea e ca bani nu am de alt filtru, am fost sfatuit sa il anulez. Acum intrebarea e: cam cat ar costa treaba ?
    Am in bord iconita cu filtrul, motorasul galben si spirala palpaie. Ca eroare imi zice ca e excesiv de infundat. Regenerare fortata din tester nu m-a lasa sa fac pentru ca exista riscul de incendiu. Am incercat pe autostrada fara laptop sa ii fac eu regenerarea dar nu o face. Eroare cu senzorul nu imi da.
     
    Ultima editare: 9 Sep 2017
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    DPF-ul respectiv NU genereaza probleme ,motorul si erorile care nu sunt remediate la timp il infunda
     
  18. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Nu trebuia sa iti iei audi, daca nu ai bani sa il intretii, poate e de la senzorul de presiune diferentiala sau poate chiar e deja batran filtrul de particule.
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    NU exista filtru batran (mai ales la cr ) ,exista doar motor si componente defecte/uzate care infunda dpf-ul

    Se identifica si remediaza problema de la motor ,apoi se regenereaza/curata dpf-ul
     
  20. Pop Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 2010
    Am scris destul de clar mai sus ca nu am alte erori. Nici alte probleme la motor nu sunt. Nu se poate face regenerare nici din tester. Si cu curatatul nu am incredere.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta