1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Trebuie stearsa eroarea :
    "Ca eroare imi zice ca e excesiv de infundat."
     
  2. Pop Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 2010
    Se sterge si apare din nou.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    salut ce valori ar trebui sa am la presiunea diferentiala dpf in timpul mersului? audi a4 b8 2010 cagb?
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valorile pe senzorul de presiune diferentiala variaza in timpul mersului in functie de turatia motorului si de gradul de incarcare al DPF. Ideal ar fi sa ai valori cat mai mici. Cu cat DPF este mai incarcat, cu atat valorile date de senzor sunt mai mari.
     
  5. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    In jur de 4000 rpm 140 si dupa scade. Intreb ca pana acum nu sarea de 10 imi arata -3 hpa + 10 maxim si deodata imi arata + 140
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cum ai facut verificarea cand ai avut -3 hPa ? Cu motorul oprit ?
     
  7. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    Nu, in mers normal. O sa caut poze mai vechi sa iti arat ca nu vorbesc prostii. Am iesit acum cu ea si am avut 220 hPa la viteze mai mari. E ok ?
     
    Ultima editare: 14 Sep 2017
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Diferenta negativa de presiune nu e normala. In cel mai fericit caz presiunea deiferentiala ar putea fi zero in cazul in care presiunea gazelor care intra in DPF este egala cu cea la iesirea din DPF. In mod normal diferenta de presiune trebuie sa fie pozitiva, deoarece presiunea la intrarea in DPF este mai mare decat cea la iesire. Probabil senzorul tau ,,a cedat psihic", sau ai o problema pe furtunasele care intra in el.
     
  9. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro

    asta e pe loc doar am accelerat-o !
     
  10. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Buna ziua
    O parere despre aceste valori la un A4 CAHA.
    -Continut de funingine im filtru de particule 0.22 lt
    -Continut de funingine calculat in filtru de particule 12.99 grame.
    -Continut de funingine in filtru emisii particule 10.15 grame.
    Masina are 257000 si deocamdata nu sa aprins nici un martor.
    Doar ca am observat ca se murdareste antigelul si nu este ulei,cred ca e funingine de la EGR.Masuratorile au fost facute cu Autocom.
    Multumesc
     
  11. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    1 Fault Found:
    5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2454 00 [039] - Short to GND
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 232738 km
    Date: 2017.10.04
    Time: 22:42:14

    salut , sper sa postez bine, din cate am inteles pare a fi un senzor dus. ma ajuta cineva cu un cod pentru masina mea. a4, .2.0 143 Caga, 10.2008, ? si eventual o schema cam unde sar afla aceasta piesa. multumesc
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  13. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    scuze , poate nu mam facut inteles, ma refer codul pentru a schimba piesa respectiva.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce iti trebuie codul ? Este, daca nu ma insel, G450 senzorul de presiune diferentiala. Il ceri la magazin il schimbi si gata.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca s-a referit la codul de producator. Pe OEM codul este 059906051A (059 906 051 A).
     
  16. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut. In urma unei diagnoze pentru DPF facuta la Bosch am valorile astea pe tester. Si teava de esapament e neagra. Motorul merge ciudat ca tot timpul intra regenerarea. Imi lasa nor de fum alb in spate. Poate ma ajuta careva va rog. Multumesc!
     
  17. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    DPF pare terminat din ce vad.
     
  18. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Salut Cristi. Mie nu imi apare eroare in bord, desi am facut o scanare dupa scanare si am eroarea specifica senzorului.
     
  19. petrisor flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2009, 2.0 143 Caga. Lla
    buna, sunt mai incepator, si am reusit sa pun vcds , dar nu stiu daca is ok masurarile. ? Din cate am citit mai sus pare a fi defect si un senzor dar nu intleg daca filtru e in stare buna. valorile is la relanti 2000rpm.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Relanti la 2000 ture??:p
    Valorile sunt ok/printre altele ai avut regenerare acum 500 km!!

    Fa masuratorile cand esti in relanti=750/850 rotatii/minut.
     

Distribuie pagina asta