1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Salut! Daca cineva este binevoitor sa imi spuna si mie cum stau la capitolul acesta. Multumiri in avans. Apropo: i s-a intamplat cuiva ca la scanare direct pe modul sa ii dea eroare senzorul acela de presiune G 450 iar la scanare generala automata sa nu mai apara ? Ce e drept am miscat putin de cablul de la senzor.

    IMG_2344.JPG
     
  2. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Se poate sa creasca consum de la 10% la 12% in oras dupa ce s-a activat regenerarea DPFin mers ? Mentionez ca regenerarea era activata doar din tester.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tie ti se pare mult acel consum ? Mai nene, cat credeti voi ca va consuma la mersul in oras o masina de 1.5 - 1.8 tone, doar 5% ? Da, ai un consum normal pentru masina care o ai si da, e normal sa creasca consumul, cand DPF-ul isi face regenerari.
     
    audi11wst apreciază asta.
  4. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Inainte de a activa regenerare in mers aveam intre 9-10 % si a urcat la 11-12 %

    O sa trec inapoi la regenerare prin tester, circul mult in oras. Sau care ar fi mai ok, din tester sau in mers?
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Lasa dpf-ul in pace ,consumul a crescut odata cu venirea frigului
     
    Alin Alina apreciază asta.
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Las-o cum a venit din fabrica, adica regenerare in mers. Producatorul nu merge pe premisa ca fiecare posesor de Audi are o interfata si face regenerare fortata la DPF. In afara de asta regenerarea ..din tester" este o procedura utilizata cand regenerarea normala (in mers) nu mai poate fi facuta datorita gradului mare de incarcare al DPF si al numarului mare de regenerari esuate/stopate.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  7. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Ok.multumesc pt indrumari.Drumuri bune.
     
  8. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Sincer sunt foarte fragili acesti senzori . Mi-a aparut check engine acum cateva zile am facut regenerare dpf totul ok a disparut astazi pe drum din nou aceeasi erroare am facut diagnoza si surpriza senzorul dpf nu functiona , masina a fost cumparata de la concesionare si a fost deja schimbat acest senzor. Am cumparat altul l-am inlocuit totul e ok . Chestia urata pe care nu o inteleg : cum s-a putut rupe singur piciorusul
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema cauzata de montaj . Senzorul tine peste 100 mii km
     
  10. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Salut,

    Ma puteti ajuta si pe mine va rog cu o interpretare pentru:
    19 hPa Particle filter; difference pressure 080
    00000000 Particle filter; field regeneration lock status 081
    0 Particle filter; field regeneration lock status 082
    4218 m Particle filter; kilometers since last regeneration 083
    0.57 l Particle filter; fuel consumption since last regeneration 084
    0.25 l Particle filter; oil ash volume 085
    13 hPa Particle filter; offset for differential press. 086
    5.40 g Particle filter; soot mass calculated 087
    -4.38 g Particle filter; soot mass measured 088
    1583 s Particle filter; time since last regeneration 089

    masuratorile au fost facute la relanti.
    Mersi
     
  11. adrianabt 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Seat exeo 2.0 TDI 2010
    Salut ! Nu vreau sa deranjez,dar am si eu o intrebare. Am Seat Exeo 2.0 TDI cod motor CAGA , postez aici deoarece acest motor este si pe Audi. Ma poate ajuta cineva cu această eroare?

    Mulțumesc!
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    adrianabt
    Eroarea ta este intermitenta. Sterge eroarea si vezi daca reapare.

    Exhaust gas temperature sensor, bank 1, sensor 3 - conform schemei, este senzorul de temperatura de pe dpf marcat cu rosu, G495.

    1.jpg
    Verifica continuitatea firelor si asigurate ca senzorul respectiv este functional.

    Ai procedura de demontare aici: http://workshop-manuals.com/seat/le...talling_exhaust_gas_temperature_sender?3g495/


    Bafta!
     
  13. adrianabt 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Seat exeo 2.0 TDI 2010
    Mulțumesc!
     
  14. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Aveti mate grije cei cu motoare CAGA, atunci cand DPF nu se mai regenereaza, pentru ca e plin si si-a terminat durata sa de viata, incepe se bage motorina in ulei si astfel nivelul in baia de ulei va creste. Asta am patit eu .
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cand DPF este supraincarcat primesti mesaj de avertizare in bord. Prezenta motorinei in ulei se poate datora si regenerarilor intrerupte repetat.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifici presiunea diferentiala, gradul de incarcare si km de la ultima regenerare, astea iti da starea actuala a DPF-ului.
     
  17. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Mersi am controlat toate astea pare a fi ok singurul lucru enervant e mirosul de noxe pe care il am . Am fost la audi bordeaux au spus ca totul este in regula mi-au dat si un certificat prin care specifica ca masina nu polueaza . Voi reveni cu o poza cu valorile dpf-ului .
     
    gabi coma și Reviver apreciază asta.
  18. Fnt 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    -
    Masina:
    A4 B8,2011 CAGA, 2.0TDI, 143CP
    Desi am rasfoit topicul legat de DPF, vreau sa ma ajutati cu o informatie si scuze de rigoare: sunt posesor prospat de a4 B8, 2.0tdi CR 143, precizez ca vin de pe masina pe benzina aspirat si acolo lucrurile erau mai simple. Astazi la oprirea masinii, ventilatoarele au ramas pornite si se auzeau pocnituri, am inteles ca DPF-ul isi facea regenerarea, ne stiind nu am repornit masina. Ce trebuie sa fac de acum? Trebuie urmarit turatia de la relatii daca este 1000 sau peste sa nu mai opresc pe viitor?Sa merg in afara orasului sa merg la 2500-3000rpm, desi nu am martor aprins in bord? Va multumesc!
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cam asa ceva. In general cand mergi in oras in loc sa mergi subturat, in treapta a 4-a cu 60 km/h la 1700-1800 rpm, mai bine mergi in treapta a treia cu aceeasi viteza dar cu 2200-2300 rpm si DPF iti va fi recunoscator :anbet:. Cand constati ca inainte de oprirea motorului ai turatia la ralanti de 900-950 rpm nu mai opri motorul. Eventual te mai plimbi cu masina si incerci sa mergi intins cu treapta a treia sau a patra la 2300-2400rpm pana termina regenerarea.
     
    marian344 apreciază asta.
  20. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Salutare am valori cam aiurea la filtru de particule poate cineva sa-mi dea o parere ? Am facut testul deoarece miroase tare a noxe , relantiul sta mereu la 850
     

Distribuie pagina asta