1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca e anulat de aprox 10595 km
     
  2. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Presupun ca e anulat DPF-ul pentru ca am verificat iesirile din dpf spre senzori si sunt blocate cu suruburi . Mai pot remedia ceva ? Adica sa ii instalez din nou toate furtunasele alea ?
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sigur. Pui un dpf din dezmembrari cu senzori si un soft nemodificat

    Dar prima data ar trebui cautata cauza pentru care a fost anulat
     
  4. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    am sunat la firma de unde am cumparat masina si mi-au spus ca a fost anulat dpf-ul insa nu stie exact de ce si nu poate da mai multe detalii pentru ca asa a luat masina . El mi-a spus ca nu e nici o problema pentru ca itp-ul a fost trecut pe bune fara spaga . acum nu stiu ce sa zic . Risc sa stric ceva ? Consilierul de acolo mi-a spus ca nu risc nimic prin a rula cu ea asa . astept o parere
     
  5. GabrielGBR 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 b8 CJCB 2012
    Salut!
    Cum ai rezolvat?
     
  6. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Crăciun fericit va doresc.
    O părere vă rog privind valorile atașate.
    Multumesc anticipat. 20171226_150844.jpg
     
    b49wob apreciază asta.
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Abia ai facut 20 de km de la ultima regenerare. Refa dupa minim 200-300 km.
     
  8. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    sandumbogdan@.
    Multumesc pentru raspuns. Ca s-a parcurs o anumita distanta, cat timp a trecut de ultima regenerare si ce cantitate de combustibil a fost consumata, inteleg, mai mult ma interesau pareri pentru celelalte valori, daca sunt cat de cat ok. Masina are 183.200 de kilometri.
    Multumesc inca odata.
     
  9. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Nu ai de ce sa mai refaci colegu, valorile sunt bune , eu am 194k si 0.14 l la oil ash volume, esti inca in parametrii.Sarbatori fericite!
     
    sorinaciu apreciază asta.
  10. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    ilky@. Multumesc frumos pentru raspuns.
     
    ilky apreciază asta.
  11. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Salut Paul,
    Cum iti dai seama ca o regenerare a inceput ? Doar dupa turatia motorului ? La mine mi a aprut mesajul cu filtul azi dar a trebuit sa opresc la munca.:(
    Pot continua cu regenerarea din nou? Este a 3-a oara in ultimile 5 saptamani cand mi s-a aprins. Te rog sa te uiti si unde am postat mai in sus in pagina anterioara, la gradul de incarcare. Mersi anticipat.
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In timpul regenerarii, la mers constant, de ex. in treapta a 3-a sau a4-a cu 2.220-2.400 rpm zgomotul motorului este mai grav iar consumul instant scade de la 5,1-5,3L la 3,1-3,5L. Am discutat si cu alti posesori de B8 si au observat aceleasi simptome. Incearca sa nu mai opresti motorul in timpul regenerarii. Mai mergi cu masina 5-10 minute cu masina, pana termina regenerarea.
     
  13. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    In primul rand mersi ca ai raspuns asa de repede!
    Am remarcat si eu zgomotul motorului, turatia crescuta , ventilatoarele (desi e iarna si apa nu o urcat nici la 70), start/stop dezactivat. La consumul instant nu m-am uitat. Deci nu ar trebui sa imi fac griji pentru “martorul = mesajul aparut: verifica manualul de filtru cu verde ? Ce se intampla daca nu indeplinesc cerintele regenerarii iar mesajul dispare ? Intreb asta ca ultima data cand l-am avut aprins, eram in drum spre autostrada cu a 2-a max a 3-a, iar pana sa ies pe autostrada a disparut, circa 20 minute a durat.
     
  14. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Cam așa sta turația atunci când face regenerare. De obicei regenerarea o face când se încălzește motorul, dar fiind prima oară când a făcut și cu motorul relativ rece am reușit sa fac și o poza.
     
  15. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Exact asa si la mine, doar ca mi-a aparut si mesajul cu filtru. Incepe regenerarea activa ?
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Probabil va trebui sa fortezi o regenerare si sa mergi cu masina pana termina. Dupa regenerare vezi ce valori iti afiseaza pe DPF, VCDS-ul. Regenerarile intrerupte in mod repetat duc la colmatarea rapida a DPF si erorile din bord, in plus putand contamina si uleiul datorita motorinei nearse.
     
    rotitza apreciază asta.
  17. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Revin la problema pe care am avut-o eu la DPF dupa lungi cautari si pareri primite am facut un test direct la reprezentanta AUDI Bordeaux , mai exact vechiul proprietar a facut o gaura in DPF pentru ca era infundat si a scos cele 2 furtunase care se duceau spre senzorul de presiune si asa nu a dat errori . Am intrebat daca risc ceva la motor daca circul asa cu ea insa nu mi-au dat nici un raspuns decat ca e interzis sa circul asa cu ea . Devizul este de 2000 de euro pentru schimbarea DPF-uluu . Intrebarea mea este mai pot circula cu masina asa fiind DPF-ul gaurit ? Va multumesc .
     
  18. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    buna seara,ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca sunt bune aceste valori?
     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Sunt bune. Dupa aprox. 500 de km de la ultima regenerare ai 13g de funigine. De obicei undeva pe la 15-16 incepe regenerarea deci probabil ca o sa ajungi la 600 km intre regenerari. E in regula.
     
  20. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    multumesc mult,m-a speriat cantitatea de cenusa 0,27 litri
     

Distribuie pagina asta