1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Masina are cam 350 000 km ?
     
  2. dany76

    dany76 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 all road 2.0 tdi 190 cp 2016
    260000. Ma gândesc daca ar fi anulat cum mai ami da valorile alea pe tester
     
  3. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Daca e anulat dpf-ul total nu-l mai arata pe vag com , iar daca e scoasa doar ceramica din interior si scoase furtunasele care duc la senzorul de presiune diferentiala vei avea niste valori mari de la ultima regenerare , ca si in cazul meu 12.000 km . La tine pare ca este in parametrii buni , nu-ti fa griji
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu am 248k si 0,19 L, la oil ash volume.
     
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am citit pe alt forum despre alta marca, ca cineva si-a pus un led pe oglinda (nu stiu cum) ca sa-si dea seama ca incepe regenerarea.
    Acum mi-am adus amine ce scrie pe ross-tech si anume: Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
    Credeti ca ne putem da seama ca a pornit regenerarea dupa pornirea incalzirii in oglinzi si luneta? Poate ca o fi asa la alte marci dar la Audi sigur nu porneste incalzirea in scaune deci probabil ca nici cea din oglinda si luneta nu e activata de regenerare.
     
  6. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    La Opel parca am citit ca porneste incalzirea in oglinda odata cu regenerarea. Dupa ce am citit treaba asta am incercat si eu, a inceput regenerarea si tot verificam oglinda, era rece :)
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  7. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Unde trebuie sa verific, pe VCDS, ca sa imi arate cate regenerari esuate am avut ? Multumesc
     
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Salutare. Am inceput sa ma ingrijorez ca filtrul meu nu si-a mai facut regenerare de mult.
    Parametrii de acum sunt:

    075 Particle filter; difference pressure 9 hPa
    076 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000
    077 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 00000000
    078 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 71.66 l
    079 Particle filter; kilometers since last regeneration 807850 m
    080 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
    081 Particle filter; oil ash volume 0.19 l
    082 Particle filter; soot mass calculated 19.42 g
    083 Particle filter; soot mass measured 13.26 g
    084 Particle filter; time since last regeneration 123401 s
    157 Exhaust gas temperature before particulate filter 81.5 °C
    158 Exhaust gas vol.flow particulate filter 27.2 mł/h

    Am masina de 3 ani si ma uit din cand in cand la valorile filtrului. Am 22 de fisiere salvate si cea mai mare valoare la shoot mass calculated am vazut 15 grame. De obicei ma uitam si vedeam 12-13 si apoi in scurt timp inceprea regenerarea. Acum vad ca trecut de 19, am facut 807km numai in oras si regenerarea nu vrea sa inceapa. Am incalzit motorul si la 90 de grade, am fost mai inainte si in afara orasului si am mers 10 km la 3000 rpm si tot nu a inceput regenerarea.
    Sa-mi fac griji? Stiu ca unii se plang ca le face prea des regenerarea dar nici sa nu o mai faca deloc nu e bine ca se infunda.
    Nu am erori, am verificat si pe motor si pe cutia de viteze, am motorina peste jumatate, deci s-ar intruni conditiile pt. regenerare.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca iti cauti probleme acolo unde nu sunt.:) Astepta inca putin ca sigur isi face regenerare curand. Poate ai nimerit un lot bun de motorina sau ai facut schimbul de ulei la motor de curand ? ;)
     
  10. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Uleiul e schimbat in vara anului trecut. Motorina e normala. Dar oricum ar fi, s-au adunat 19 grame. La 24 parca se aprinde avertizarea in bord?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Baga-i una fortata.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu am facut niciodata regenerare fortata. Tu ai facut? In mers sau pe loc?
     
  13. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Se face pe loc din tester. Asa am facut eu la service.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Esti caz fericit, uita te la poze si vezi un DPF care nu a m ai lasat sa treaca gazele prin el si s a oprit in drum fara a mai porni!
    A4/2007/BRE.
     
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pai asta incerc sa evit, sa nu se acumuleze prea mult si sa se infunde.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pe tot diametrul filtrului in fata funinginea"betonata"avea o grosime de 5/7 mm, partea de la jumatate incolo era"alba ca lacrima"dupa cum se vede.

    Cauza colmatarii au fost 2 injectoare cu valori de peste 2(altceva nu am gasit in neregula).
    Culmea e ca avea o regenerare cu 120 km in urma dar un consum de 25 l pt.aceasta distanta(pacat ca nu am poze la valori).
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Mai urmaresc pana in weekend. Daca tot nu face, ma duc la un drum de 100 km. Consumul la mine e ok.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din fericire, eu n-am DPF din fabrica. :)

    P.S Si daca as fi avut ar fi fost dat jos in secunda 2, n-ar fi apucat nici macar o regenerare la mine.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O sa ai la urmatoarea ca nu prea mai exista fara!:):)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista MPPS. :)
     

Distribuie pagina asta