1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Merge si Galetto, da munca de dat jos te termina!:)
     
    gabi_74 apreciază asta.
  2. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Stie cineva unde se afla senzorul 1 BANK 1 evacuare gaz temperatura ? Cod: P054400. Audi A4 b8 TDI, 2009 masina din profil.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  4. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Multumesc.
     
  5. Nikky 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 170cp
    Buna seara. Va aduc si eu in atentie o problema pe care am sesizat-o in urma cu vreo 2 saptamani, respectiv faptul ca la interval de 3-4 zile imi porneste regenerarea filtrului de particule. Mentionez ca in perioada asta am mers numai in oras dar de fiecare data cand am observat ca a pornit regenerarea am lasat motorul pornit pana s-a oprit. Acest lucru s-a intamplat si azi. Am facut o scanare cu VCDS si am constatat faptul ca ultima regenerare a fost acum 671 km... Nu inteleg de ce nu s-a realizat regenerarea azi? La presiune diferentiala am 4hPa, la oil ash am 0.22, soot mass calculated 9.06g iar la soot mass measured -3.84 g. Masina are in prezent 300000 km fiind cumparata in 2016 la 275000km si nu am avut niciodata probleme cu filtru de particule. Valoarea negativa este ok? Atasez si poza cu valorile. Multumesc.
     
  6. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Pentru ca nu ai multa cenusa in DPF , mai mergi 200 km si sigur isi va face .
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Scoate-o la drum ,nu e un motor prietenos cu mersul numai in oras
     
  8. Nikky 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 170cp
    Dar acele regenerari pe care si le tot face la cateva zile nu se pun? De dimineata iarasi a pornit regenerarea (mi-a ramas turometrul undeva pana intr-o 1000). Din pacate nu am avut ce sa ii fac si a trebuit sa o opresc... Mentionez ca asta e prima regenererare pe care o opresc dupa foarte mult timp, mereuam lasat-o pornita pana cand a revenit tutometrul la 800. Maine o sa am posibilitatea sa ies pe autostrada si o sper sa isi faca regenerarea...
     
  9. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Am patit si eu asa, regenerare in doua dimineti consecutive, dar si-a mai facut una "buna" cand am scos masina la drum lung. Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji acum, si eu am patit asta recent, de cand am peste 300.000.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Nikky Ultima regenerare completa a fost in urma cu 671km .
    Restul pot fi nefinalizate sau din alte cauze sta relantiul la 1000 rpm .
    Verifica nivel ulei
     
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ingrijorarea mea ca nu mai facea regenerare s-a rezolvat. Am iesit la drum lung si dupa 20 de km a inceput regerarea si acum totul e in parametri normali.
     
  12. Nikky 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 170cp
    Va multumesc pentru raspunsuri. Am verificat nivelul uleiului din meniu si arata ca este peste jumatate. Ieri am iesit pe autostrada si din cate am vazut azi cu VCDS -ul regenerarea a avut loc. Imi aparea 100 km de la ultima regenerare. Acum sper sa nu mai am probleme. O sa incerc sa ies mai des din oras. Numai bine!
     
  13. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    buna , in cazu asta ce sa fac , pecizez ca in urma cu 300 km am facut aprox 100km pe autostrada. Si nimic. Precizez ca uleiul e aproape de minim.
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poti face o regenerare fortata.
     
  15. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Se poate face VCDS ?
     
  16. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Da , dar e mai periculos. Astepti sa ai temperatura la apa 90 de grade si apoi mergi la 3000 de turatii. Nu cumva ai senzorul diferential cu probleme sau anulat ?
     
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    nu, l-am schimbat de 5.000 km.
     
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pai la tine mai merge. Abia ai 13 grame de shoot mass calculated. La mine abia dupa 14-15 incepe sa se regenereze si am ajuns recent chiar la 20 de incepusem sa ma ingrijorez.
    La drum lung am trecut de 1300 km intre regenerari.
    Eu zic sa stai linistit, urmareste shoot mass calculated si fa-ti griji cand se apropie de 24, valoare la care ar trebui sa se aprinda in bord avertizarea.

    Uite doua exemple de la mine:
    079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1304227 m
    082 Particle filter; soot mass calculated 12.67 g
    083 Particle filter; soot mass measured 2.84 g

    079 Particle filter; kilometers since last regeneration 1353897 m
    082 Particle filter; soot mass calculated 13.86 g
    083 Particle filter; soot mass measured 5.35 g
     
    flawyl31 și Leuca apreciază asta.
  19. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Salut,
    Niste pareri despre valorile la filtru de particule pentru un CAHA 2009 cu 260.000 Km. Multumesc

    20180224_120635.jpg 20180224_120551.jpg 20180224_120635.jpg 20180224_120625.jpg 20180224_120617.jpg 20180224_120607.jpg 20180224_120559.jpg 20180224_120551.jpg 20180224_120543.jpg 20180224_120536.jpg
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valorile sunt bune, normale pentru vechimea DPF. Regenerarea a fost facuta in urma cu aproape 30 km.
     

Distribuie pagina asta