1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Marius A4 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi A4 B8 CAHA 170cp an 2009
    Da asa este am simtit-o cand a facut regenerarea si nu am oprit-o.Multumesc
     
  2. Sova Liviu

    Sova Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 Diesel 2009
    Va salut, din păcate am și eu o problema cu mașina mea ( A4 B8 CAGA DIESEL 2.0 cutie CVT) din păcate m-i s-a înfundat filtrul de particule de câteva zile, mașina nu mai trage, și a apărut eroarea in bord, am încercat regenerare și cu testerul și din mers, din păcate îmi da eroare, pun poza, credeți ca mai am vreo șansa sa îl curat cumva sau singura soluție a rămas eliminarea și resoftarea
    Mulțumesc pt atenție ai sper sa ma ajutați, eliminarea costa 1200 RON am înțeles.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Regenerare se face cu VCDS. Cauta si elimina cauza infundarii filtrului nu promovam aruncatul de piese de pe masina. Iti cumperi DPF nou daca cel de pe masina este "decedat"
     
  4. Sova Liviu

    Sova Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 Diesel 2009
    Mulțumesc pt răspuns, cauza o știu, din păcate am mers o săptămâna cu debitmetrul de aer defect, fără sa știu, am crezut ca am o bujie arsa
     
    AudiChr. apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu spun sa verifici in primul rand injectoarele si senzorul de presiune diferentiala!
    Ce valori ai pe DPF si binenteles ce eroare ai pe motor.
     
  6. Sova Liviu

    Sova Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 Diesel 2009
    Am încercat regenerare forțată, am 47g mizerie in filtru și am înțeles ca nu se mai poate face nimic cu filtrul după 43g.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai inteles prost, din pacate. Nu mai repeta mesaje care sunt deja mentionate si au raspuns scris pe forum. Tu acum vad ca descoperi masina asta si modul ei de functionare. Mesajele care se repeta sunt sterse direct si fara explicatii. Citeste toate topicurile de pe acest forum despre DPF si alte topicuri de pe alte forumuri despre DPF ca sa inveti. Nu ne repetam cu aceleasi explicatii mereu ca voi nu vreti sa cititi. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
    pronet apreciază asta.
  8. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Cristi are perfecta dreptate. Se poate face regenerare fara pb. Doar daca ai pb cu pres diferentiala sau vreun senzor de temp defect sa nu iti intre in regenerare fortata. Cauta in aria de prestari servicii si gasesti sigur colegi care te pot ajuta cu vcds.
     
    AudiChr. apreciază asta.
  9. Jipa Marius

    Jipa Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 2.0 170cp, CAHA
    Va salut, am si eu urmatoarea eroare, ma poate ajuta cineva?
    EGT S1B1.jpg
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste senzorul de temperatura 1
     
  11. Jipa Marius

    Jipa Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 2.0 170cp, CAHA
    Din cate am inteles sunt 3 senzori, senzorul 1 este cel din turbina ?
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
  13. Jipa Marius

    Jipa Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 2.0 170cp, CAHA
    Multumesc pentru ajutor !!
     
  14. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut! Am cumparat de curand un audi a4 b8 2.0TDI 143cp 105kw cod motor CAGA si uitandu.ma ieri pe la motor am gasit un furtun liber neconectat niciunde ... pe vcds n.am nicio eroare si masina merge bine ...
    De cand am masina am mers aproximativ 1000km cam 90% oras si mi se pare ciudat ca nu si.a facut nicio regenerare dpf.ul...

    Atasez poze cu zona furtunului neconectat...poate ma ajutati cu o idee la ce ar trebui sa fie conectat

    Multumesc anticipat !!!
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In zona aceea ar trebui sa fie senzorul de presiune diferentiala, ca la tine se pare ca lipseste cu desavarsire. Acel furtunas este unul dintre cele doua conectate la senzorul de presiune diferentiala. Este posibil ca acesta sa fi fost eliminat si din acest motiv sa nu-si faca regenerare DPF-ul. Cel putin in pozele tale nu se vede senzorul de presiune diferentiala, care arata asa:
    dpfsensor-059906051A.270.jpg
     
    Ultima editare: 6 Apr 2018
  16. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Pe interiorul furtunului pare sa fie negreala de la fum ... merg sa vad si incerc da fac mai multe poze din zona aia si poatez aici :)

    Edit:

    Am mai facut poze si se pare ca am acel senzor da are o iesire in care este un furtun si iesirea cealalalta pare ruptă si probabil nu a mai avut unde sa conecteze acel furtun. .. chestia e ca am mai observat o chestie dpf.ul pare sa aibe sudura...sa fie oare anulat? Daca e anulat se poate vedea pe vcds? Cum imi dau seama exact? Si am mai observat ca toata zona ai e înnegrită de negreala din aia de fum....

    https://ibb.co/kkWLgc
    https://ibb.co/furLgc
    https://ibb.co/gpUHSH
    https://ibb.co/gGiNux
    https://ibb.co/bRgaEx
    https://ibb.co/fGhyZx
    https://ibb.co/mTO5Ex
    https://ibb.co/d38GMc
     
    Ultima editare: 6 Apr 2018
  17. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    In a treia poza, postata de tine, ai mufa de la senzorul de presiune diferentiala scoasa. Banuiesc ca ai scos-o tu ca sa poti face pozele. Tot in acea poza se vede cel mai bine ca al doilea furtun, de pe stutul mai subtire, lipseste. Probabil e furtunul pe care l-ai gasit tu.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    zyzutopboss data viitoare ataseaza pozele direct cu formatul forumului nu cu alte site-uti de host pentu poze pentru ca daca nu faci asta mesajele vor fi sterse direct si fara explicatii.. Prima data ti-am corectat eu pozele sa se vada direct aici.

    Nu stam noi sa deschidem fiecare poza in parte pentru ca tie iti este lene sa atasezi poze direct aici. In plus o sa te trezesti intr-o zi ca acest site = host extern care iti gazduieste pozele o sa-ti ceara bani ca sa vezi pozele care le ai acolo asa cum s-a intamplat cu Photobucket.
     
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna ziua! Am rugat pe un cunoscut care are VCDS sa intre și să îmi citeasca filtrul de particule. Rog pe cei care pot să-mi dea un răspuns dacă este bun, conform fotografiei atașate.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valorile sunt bune.
     

Distribuie pagina asta