1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Mulțumesc!
     
  2. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Buna tuturor,
    Ce parere aveti de valorile mele, A4, B8, 2008, CAGA
    Inainte de regenerare si dupa regenerare.

    Completez ca e posibil, ca in timpul regenerari, intrucat nu am stiut, laptopul a intrat in sleep mode...
    Cand m-am intors masina era inca turata... dar laptopul era cu display-ul inchis... era in sleep mode...
    Conform setari si HDD-ul se inchidea in 10 min

    Cand s-a redeschis display-ul an observat ca masina s-a oprit, iar valorile in Advanced Maesure Bloc erau cu N/A.
    Dupa restartarea softului, au reiesit valorile din poza... dupa regenerare.

    Voi ce ziceti?
    Ce ma sfatuiti?
    Sa repet regenerarea ?

    Multumesc,
    Victor
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Din cate vad ai o problema cu senzorul de presiune diferentiala. Valorile sunt mult prea mari.
     
  4. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    paulkf In rest totul e ok, chiar daca a fost faza cu sleep mode la laptop ?
    Din cate am evaluat, de la Start regenerare pana cand s-a oprit - turatie revenita la normal (moment in care am vazut ca laptopul e in sleep mode) - au trecut 30 min.

    Legat de senzor, deocamdata nu am nici o eroare... Sa mai fac cateva scanari dupa ce parcurg 50--100 km?

    Multumesc anticipat
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Crede-ma ca la ralanti valoarea raportata de senzorul de presiune diferentiala nu ar trebui sa fie mai mare de 4-5 hPa. Tu ai in prima poza 27 hPa iar in a doua 184 hPa. Pe baza informatiei de la senzorul de presiune diferentiala, sau mai bine spus si pe baza informatiei de la senzor, ECU comanda regenerarea DPF-ului. Eroarea la diagnoza sau in bord, apare cand senzorul ,,crapa" sau apare o intrerupere pe circuit intre senzor si ECU. Pentru citiri eronate/valori raportate eronat nu apar erori dar regenerarea nu se mai face cand si cum trebuie.
     
    ghergut apreciază asta.
  6. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Inainte sa plec, voi reciti aceste valori si voi scana din nou masina de erori.
    Daca presiunea e tot mare...indiferent de prezenta sau nu a erorilor (in bord nu am... doar sa le citesc cu VCDS) ... atunci schimbam senzorul.

    Multumesc,
     
  7. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Update: am recitit valorile dupa cca. 60km de mers urban...
    Ai dreptate: presiune diferentială acum (seara) 550hPA (RPM 829.5). Am atasat poza ...

    Acum, surpriza... am si 3 erori pe VCDS
    1. 5182 - Particulate Trap Bank 1
    P2002 00 [096] - Efficiency Below Threshold
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    2. 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2452 00 [032] - Elect. Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    3. 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [101] - Implausible Signal
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Ce ma sfatuiesti sa fac?
    Dacă este senzorul, cum il identific ca si piesa pentur al comanda?
    După montaj, trebuie facut vre-o adaptare, setare cu VCDS-ul?

    Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Victor chiar descoperim apa calda ? Crezi ca mai este ceva de spus dupa 10 ani de la paritia DPF-ului pe masina ta ? Mergi si comanzi senzor nou original sau Bosch de la magazin. Ce atatea intrebari si discutii. Nici macar nu ai citit integral topicul asta ca sa afli ce tot intrebi.
    Si nu inteleg de ce nu mergi la un profesionist in electrica mai ales ca esti in Bucuresti si sunt niste profesionisti in aria de prestari servicii care iti pot spune exact ce are masina ta.
     
  9. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Da, ai dreptate, nu am citit toate 34 pagini, inca mai citesc la ele chiar si acum. Scuze de repetarea intrebarilor dar unele erori, desi sunt similare, mai au si cauze diferite. Prefer studiul in paralele cu discutiile, asa nu "mananci" tot ce zbora
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cod senzor presiune diferentiala 059 906 051 A.
     
  11. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Multumesc !
     
  12. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Revin cu rezolvarea problemei...
    Am schimbat senzorul de presiune diferențială, cu unul produs de Bosch.
    El era vinovatul, asa cum am fost sfătuit aici!

    Mulțumesc celor care m-au ajutat cu informații și implicit sfătuit.

    Ce ziceți de valoarea parametrilor măsurați acum?

    Mulțumesc,
    Victor
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai facut si adaptarea noului senzor ? Pocedura este in acest topic dar o mai postez odata sa fie mai usor de gasit.
    Key ON, Engine OFF
    01 - Engine
    [Basic Settings]
    Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    Select Resetting of learned values of difference pressure sensor
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    [Done, Go Back].
     
    DeViAnS și stelian_pop apreciază asta.
  14. victor84 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2020
    Bună #Paulkf,

    Mulțumesc pentru info, e făcută adaptarea !!
    Pe la pagina 7, post 126, mai e procedura scrisă odată și am urmat-o de acolo !

    Ce a fost interesant, e ca cineva a pus un tester pe mașină (nu știu ce furnizor), iar opțiunile la el cu referire la adaptare, erau înghețate.
    La VCDS-ul meu (v. 11) nu erau înghețate, totodată făcându-le!

    Mulțumesc,
    Victor
     
  15. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut, imi puteti spune va rog daca este ok dpf-ul sau sa ies pe autobanda ?Merci mult. O zi bună.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da-i pace !
     
    Ratiu gabriel apreciază asta.
  17. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Seara buna!
    Asta seara in timp ce veneam spre casa mi sa aprins semnul de dpf in bord masina mergea normal.
    Am ajuns acasa si am urm eroare (mai jos in poza)
    Pregatesc alt senzor?:))
    Am realizat ca de cateva zile bune masina facea regenerare încontinuu nu se mai termina.
     
    Antonio doru apreciază asta.
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da. Dupa inlouirea senzorului, faci adaptarea acestuia. Ai procedura mai sus.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  19. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am inlocuit senzorul cu unul nou bosch am facut adaptare resetare si pe urma am mers cu ea vre.o 15km.
    Sunt ok acum valorile de mai jos?
    Turometrul e la 950 turatii.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Si totusi diferenta de presiune indicata de senzorul de presiune diferentiala este foarte mare. Ar trebui sa fie de 4-5 hPa la ralanti. Scoate ambele furtune din senzor si verifica ce valoare raporteaza senzorul ... evident cu motorul oprit. Valoarea raportata ar trebui sa fie 0. Daca valoarea este mai mare decat 0, refa adaptarea senzorului si verifica sa nu fie strangulat/obturat furtunasul subtire (dinspre sofer) din senzor. Daca acela este obturat valoarea raportata creste enorm.
     

Distribuie pagina asta