1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am oprit am repornit motorul acum il am 16hpa
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Tot mare. Repet ... cu motorul oprit trebuie sa ai 0-1 hPa, iar cu el pornit, la ralanti 4-5 hPa, mai ales ca nu ai decat 10 km de la regenerare.
     
  3. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Cu motorul oprit este -1hpa
    O sa incerc si varianta sa scot furtunasele dar cand se mai raceste motorul :))
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    A mea incepuse sa faca regenerari la intervale de aprox. 150 km ceea ce m-a pus pe ganduri. Cand am verificat ... surpriza - 89hPa la ralanti. Am demontat furtunasele si am verificat senzorul si aveam 0 hPa. Am verificat furtunasele, iar cel subtire, care este la iesirea din DPF era obturat. L-am curatat cu o sarma otelita si si-a dat drumul. Acum am la ralanti 4-5 hPa cand DPF se apropie de regenerare. Imediat dupa regenerare am 0-1 hPa. Intervalul dintre regenerari a urcat la aprox 450 km in regim mixt.
     
  5. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Cu furtunasele scoase doar mufa in senzor am -1
    Am bagat sarma pe ambele furtune ,obturate nu au fost.Repun senzorul la loc fac adaptare iar si vad cat am cu motorul pornit
     
    Ultima editare: 7 Mai 2018
  6. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    11hPa dupa procedura cu curățat-ul.
    Am ajuns cu sarma pana la imbinarea cu teava metalică
    Alte idei?
     
  7. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Dupa 35km si 10 min de regenerare fortata am urm valori.
    Problema e ca nu reusesc sa scad acel hPa la relanti..
    Dupa 5 min 10 asteptat la relanti a scazut la 26hPA
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca problema ta este pe circuitul conductei subtiri, in conducta metalica. E greu de patruns in ea. Poti face un test scurt cu furtunasul subtire scos din senzor ca sa vezi ce valoare ai la ralanti.Daca ai o valoare indicata mare s-ar putea sa fie o problema cu senzorul, in plus daca traseul conductei/furtunasului subtire nu este infundat ar trebui sa se vada sau sa se simta cum evacueaza gaze prin furtunas.
     
  9. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Cu furtunasul subtire scos, cel mare si mufa senzor bagate.(poza de mai jos)
    Furtunasul subtire nu e infundat fiindca cu motorul pornit am pus putina "saliva" pe gura lui si are o tentativa sa o sufle afara.
    Sa fie senzorul defect?
    Senzorul nou are un cod 0 281 006 005 iar cel de la magazin de piese a zis ca acesta e pt masina mea dupa seria caroserie.
     
    Ultima editare: 8 Mai 2018
  10. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Merci
     
  11. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am schimbat senzorul cel nou cu altul tot nou :)) pe bosch si am aceleași valori la relanti am 18-22hPa.
    Nu mai stiu ce sa ii fac..
    Niste poze mai jos cu senzorul desfăcut:)
     
    Ultima editare: 8 Mai 2018
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sufla cu aer comprimat pe ambele furtune.
    Mai comanda un senzor, de control, sa fii sigur ca toate dau aceleasi valori. Dupa ce te elucidezi il poti returna. Sau imprumuta un senzor de la un cunoscut, a carui masina se comporta ok.
    Cu ajutorul diagnozei, intra in basic settings pe motor si reseteaza valoarea senzorului de presiune diferentiala.
     
  13. Antonio doru

    Antonio doru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audia4 2000 2011
    Buna ziua,
    Am un audi A4 B8 din 2011si am doua nelamuriri : ultima data cand am mers cu masina am observat putin fum iesind de la toba de esapament si era zona esapamentului foarte incinsa/calda. Sincer este a doua oara cand se intampla asa si nu stiu de la ce poate fi. Mergand cu alta masina asemanatoare dar din 2008 am observat ca masina aceasta consuma parca mai puțin adica un 8 in oras si 6.7 afara iar a mea un 9-10 oras si un 8 afara. Masina estecadusa recent din Germania si este automata cu 143 cp. Multumesc
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
  15. Antonio doru

    Antonio doru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audia4 2000 2011
    Bogdan123 Multumesc pentru raspuns. Vă mulțumesc, acum m-am conectat la net si am citit. Sunt pe mare plecat. Mulțumesc
     
  16. @nicolae@ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Târgu Ocna
    Masina:
    Q7 4L 3.0TDI 211CP
    Bună ziua . Rog o părere despre aceste valori ale DPF -ului cu motorul pornit la ralanti. Mulțumesc
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valorile sunt bune ... presiunea diferentiala cam mare. Ar fi trebuit sa fie in jur de 4-5 hPa.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca ultimii 321 km au fost facuti mai mult in oras atunci presiunea diferentiala e normala
     
  19. @nicolae@ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Târgu Ocna
    Masina:
    Q7 4L 3.0TDI 211CP
    Aprox 200 km sunt in oraș sau trasee scurte in afara.Urmarind topicul m am sesizat la valoarea relativ mare a presiunii diferențiale la ralanti pentru care am cerut un sfat.Urmează să i prind valorile imediat după o regenerare. O zi frumoasa in continuare , mulțumesc .
     
  20. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    Am facut azi un test la masina ( A4 B8 2.0 cod motor CAGA an 2009) si mi-au aparut 2 erori respectiv:
    P2453 - Diesel Particle Filter Differential Pressure Sensor: Implausible Signal si
    P2454 Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit Low.
    Spuneti-mi va rog valorile din foto atasat sunt ok sau trebuie schimbat senzorul ? multumesc
     

Distribuie pagina asta