1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valorile par in regula. Trebuia sa bifezi si canalul nu numarul de km parcursi de la ultima regenerare.
     
  2. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok am selectat si nr de km parcursi. Ce parere aveti.
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Aproape 1016 km de la ultima regenerare ... ceva e in neregula :think:. Incearca o regenerare fortata, desi incarcarea DPF nu pare prea mare. Este ca si cum ai avea o gaura in DPF si gazele scapa in atmosfera fara sa fie ,,contorizate". In mod normal, in functie de cum mergi cu masina, urban sau extraurban, o regenerare se face cu aproximatie in intervalul 350 - 450 km. Evident diferente sunt si intre anotimpuri. Iarna motorul se incalzeste mai greu, iar filtrul de particule se incarca mai repede decat vara, cand ajunge rapid la temperatura normala de lucru. In DPF se depune cam 1g de funingine la 20 km pacursi (din observatiile mele), iar regenerarea incepe la 20g acumulate in filtrul de particule.
     
  4. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Am masina din februarie 2017 si pana acum nu mi s.a aprins niciun martor in bord. Banuiesc ca in momentul in care.si face regenerarea se aprinde ceva in bord te atentioneaza nu???
     
    Ultima editare: 27 Iun 2018
  5. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Nu se aprinde nici un martor luminos în bord. Va crește turatia motorului la ralanti.

    s8
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    doruu manualul masinii, cel de utilizare, l-ai citit ? pentru ca dupa cum intrebi nu l-ai citit si deja unele intrebari sunt puse aiurea rau. Cam tot ce vrei tu sa intrebi s-a mai mentionat pe forum de zeci de ori. Esti membru vechi pe forum si ar cam trebui sa stii cu ce se "mananca" masina asta. Bafta.
     
  7. Razvan Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 143cp, 2008
    Salut!
    Ma puteti ajuta cu interpretarea acestor valori? Audi A4 B8, Caga, 298000km
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valoarea negativa pe senzorul de presiune diferentiala este aiurea. Cu motorul oprit trebuia sa fie 0-2 hPa, iar cu motorul pornit, la ralanti ar trbui sa fie undeva la 4-5 hPa, mai ales ca abia si-a facut regenerare DPF-ul. Ai o cantitate de aproximativ 6 g de cenusa care se pare ca nu mai poate fi indepartata prin ardere :)
    P.S. - Pe viitor incearca sa faci o poza mai de aproape, mai de calitate, ca sa nu stam sa ne chioram.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cand este negativa, care sunt cauzele? Acum si eu am tot negativ.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valori negative am avut si eu inainte ca senzorul de presiune diferentiala ,,sa o ia razna". Mie imi indica -02 hPa cu motorul oprit si la scurt timp dupa a ajuns sa-mi indice 98 hPa, tot cu motorul oprit iar DPF isi facea regenerare la intervale de aprox. 150 km. Dupa inlocuirea si adaptarea noului senzor valorile sunt normale, iar regenerarea se face in jur de 400 - 450 km la mers in regim urban.
     
    Cipoc apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Atunci trebuie sa inlocuiesc si eu senzorul. Cu motorul pornit am -5, iar regenerare isi face cam la 200 km maxim. Mai fac o verificare maxim luni, si daca tot asa face, il inlocuiesc.
     
  12. Razvan Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 143cp, 2008
    WhatsApp Image 2018-06-30 at 22.04.27.jpeg

    Revin cu poza, in ideea ca se vede mai clar in formatul asta!
    Eu am si check-ul aprins, cu eroarea :
    5120 - Oxygen (Lambda) Sensor O1 S1
    P2196 00 [237] - Signal to high (Rich)

    Si nu ii dau de cap deloc... la nici un service nu am reusit sa rezolv
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Inlocuieste senzorul de oxigen.
     
  14. Razvan Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 143cp, 2008
    Din ce am inteles, sunt mai multe cauze care ar putea duce la eroarea asta. Cei de la servie-ul unde am fost au zis ca ar inclina sa creada mai mult ca e de la filtrul de particule decat de la senzorul de oxigen. De asta am intrebat de interpretarea valorilor de la filtru, as vrea sa stiu daca ma mai duce sau trebuie schimbat! Multumesc!
     
  15. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Adaptarea senzorului de presiune diferențială se face cu motorul oprit sau pornit la ralanti ?
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Contact pus, motor oprit.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  17. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Motor oprit.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  18. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna ziua! Vă rog să mă lămuriți cu o problema, programul citește doua valori de cenusa/ulei. Mentionez că mașina nu prezintă nicio problemă. Ar trebui sa pregătesc banii? Nu stiu sa interpretez codurile, nu e bun programul?
     
    Ultima editare: 3 Iul 2018
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ai valoarea exprimată în litri și în grame.
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    A folosit cineva tipul ăsta de senzor ? Este ok?
     

Distribuie pagina asta