1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este ok ca si marca. Tu il cumperi conform codului echivalent cu cel OE care il ai pe masina. Daca nu ma insel il ai pe cel Made un USA. Bafta
     
    gabi_74 apreciază asta.
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pe mașină momentan este senzorul din foto.Exista și o varianta made in USA?
     
  3. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    E aceasi marca ca si originalul .
     
    gabi_74 apreciază asta.
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    E bun acel cod. Poti sa-l pui fara probleme.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am întrebat pentru că am văzut pe piesa originala codul Bosch 0 281 006 006,iar pe piesa căutată după codul original, codul diferă 0 281 006 005.
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este codul echivalent cu cel OEM, deci este bun. Eu si multi alti colegi am inlocuit senzorul original cu acesta 0 281 006 005.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    0281 006 006 nu o sa il gasesti aftermarket pe Bosch, decat cu inscriptia VW AG, deci OE.
    Daca vrei Bosch aftermarket pui 0281 006 005.
     
    gabi_74 și paulkf apreciază asta.
  8. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    De cateva zile masina are un comportament ciudat (isi face regenerare foarte des si a aparut filtrul cu check owners manual) si suspectez senzorul de presiune diferentiata. Acum intrebarea mea este 4.16 g soot mass arata o incarcare mare sau acceptabila? Astept niste sfaturi va rog!
    Deja am dat comanda de senzor.
    In urma unei scanari cu vcds au reiesit urmatoarele:

    Address 01: Engine (03L 906 022 MR)
    19:47:57
    IDE00427 Particle filter: difference pressure 366 hPa
    IDE00428 Particle filter: offset for differential press. 73 hPa
    IDE00430-ENG104207 Particle filter: field regeneration request status-Bit 0 00000000
    IDE00431-ENG104207 Particle filter: field regeneration lock status-Bit 0 00000000
    IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 0 s
    IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.16 l
    IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 4.16 g
    IDE00435 Particle filter: soot mass measured 4.14 g
    IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 0 m
    IDE01407 Particle filter: fuel consumption since last regeneration 0.00 l
    Friday,06,July,2018,19:55:11:00001

    Cu cele 2 erori stocate

    2 Faults Found:

    5188 - Diesel Particle Filter
    P2463 00 [032] - Excessive Soot Accumulation
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 200514 km
    Date: 2018.07.06
    Time: 18:05:32
    Engine speed: 1266.00 /min
    Normed load value: 63.9 %
    Vehicle speed: 6 km/h
    Coolant temperature: 79 °C
    Intake air temperature: 42 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 13.620 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 1266.0 /min
    Vehicle speed: 6.34 km/h
    Particle filter: difference pressure: 271 hPa
    Field regeneration status-Bit 0: 00000000
    Field regeneration status-Bit 16: 01000011
    Field regeneration status-Bit 24: 00000000
    Field regeneration status-Bit 8: 00000000
    Surface temperature of filter: 238.1 °C
    Exhaust gas vol.flow particulate filter: 104.4 m³/h
    Particle filter: kilometers since last regeneration: 0 m

    5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [237] - Implausible Signal
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 200425 km
    Date: 2018.07.03
    Time: 18:59:10
    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 82 °C
    Intake air temperature: 41 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 12.460 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Vehicle voltage terminal 30: 12460 mV
    Particle filter: difference pressure: 472 hPa
    Particle filter: offset for differential press.: 1 hPa
    Exhaust gas vol.flow particulate filter: 0.0 m³/h
    Intake air temperature: 41.8 °C

    Numai bine tuturor!
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    4g este cantitatea de cenusa ce nu mai poate fi eliminata prin regenerare. Inlocuieste senzorul dupa ce-ti vine, fa-i adaptarea si monitorizeaza o perioada intervalul dintre regenerari.
     
    Bandog apreciază asta.
  10. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    Sa înțeleg că nici la o regenerare forțată nu se mai curata cele 4 g?
    Aștept luni să-mi vină senzorul și tot atunci îl și schimb.
    Mulțumesc pentru răspuns!
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai inteles bine. Procedura de adaptare a noului senzor o gasesti in acest topic.
     
    Bandog apreciază asta.
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Contact pus,motor oprit:

    In modulul Engine:

    [Basic Settings] :

    Select:Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]

    Apoi:

    Select:Resetting of learned values of difference pressure sensor
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    [Done, Go Back.

    Cam asta este procedura de adaptare a senzorului presiune diferențială.
     
    Bandog și stelian_pop apreciază asta.
  13. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna ziua! Am o curiozitate: exista diferenta la filtrul de particule de pe o masina cu cutie automata si o masina cu cutie manuala? Este construit altfel? La ce ma refer: la cutia manuala schimbul vitezelor este recomandat sau obligatoriu dupa 2300-2500r/min, cutia automata schimba la 1400-1800rot/min. Cutia manuala o pastrezi turata la 3000, cutia automata sta turata la 1800-2000. Adica sunt totusi niste diferente de valori si cantitati de trafic a noxelor prin aceste filtre (particule si catalizator). Si inca ceva, inteleg ca procedeul de regenerare este destul de important, nu era normal sa apara un martor cand aceasta activitate este in desfasurare? Tind sa cred ca masinile germane sunt doar pentru autostrazi nicidecum pentru ambuteajele din Romania.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu era normal sa puna martor deoarece au gandit preventiv.
    Sunt multi "habarnisti" care ar fi rupt portile service-urilor si reprezentantei odata ce ar fi vazut acel martor aprins.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  15. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Unde scrie Audi ca la cutia manuala e bine sa se schimbe la 2500-3000? Din cate am vazut eu pe la 1600-1800 masina deja iti sugereaza sa schimbi in treapta superioara
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Turatia optima de schimbare a treptei de viteza este in plaja cuplului maxim al fiecarui motor. In general, in cazul motoarelor 2.0TDI, ar fi intre 2.500-2.800 rpm.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  17. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Corect, eu schimb la 3000ish, doar ca ma refeream la ceea ce iti afiseaza masina in bord, si anume ca la 1600 sa schimbi viteza
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Turatia respectiva este ,,orientativa'' in scopul obtinerii unui consum mic si teoretic a unei cantitati mai mici de noxe, numai ca in practica situatia sta altfel. Mergi subturat, scoti un consum mai mic, dar te injura DPF-ul, mergi mai turat , scoti un consum mai mare, dar DPF-ul ... si buzunarul iti va fi recunscator :).
     
    stelian_pop și gabi_74 apreciază asta.
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Domnule MDU nu scrie nicaieri la manuala sa schimbi dupa 2300rot/minut dar schimbi dupa ce intra turbina in functiune, cel putin asa simt ca este nevoie sa fac, ideea era alta si consta in modelul de costructie al filtrului de particule, daca este diferenta intre cel de pe automata si cel de pe manuala. Atat am intrebat. si rog un raspuns, daca este posibil, Se citesc de calculator alte valoriin functie de modelul cutiei? Intreb asta deaorece circuland numai pe modul "D" (Drive) pe cutia automata (nu "sport" si nu "manuala" in traficul din Romania iminenta mortii unui filtru de particule este si rapida.
     
  20. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ideea ta domnule stefrac era ca DPF la automata ar trebui sa fie diferit de DPF la manuala, argumentul fiind cel de mai sus. Insa argumentul de mai sus este o presupunere falsa; tu presupui ca la cutia manuala o sa schimbe toti vitezele la peste 2000rpm, insa nu e cazul pentru ca multi efectiv nu fac asta; chiar masina iti zice sa schimbi viteza pe la 1600rpm (din motivele de fuel economy mentionate mai sus); in concluzie, de ce ar fi DPF diferite cand Audi presupune aceleasi regimuri de functionare pt ambele c.v?
     
    gabi_74 apreciază asta.

Distribuie pagina asta