Filtrul de Particule / DPF la A4 B8 - curatare - inlocuire - eliminare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4,B8,2.0 TDI,170 CP,CAHA, 2010
    O presiune de 3 hPa,cu contact pus nu se încadrează în normalul de 0-2 hPa,dar este problematica? Am dat jos sa verific un pic senzorul de presiune diferențială,conductele erau curate,țevile senzorului la fel curate fara depuneri,însă aveam valori de -1,-3,cu contact pus.Dupa aceasta verificare valorile sunt intre 1 și 3 hPa cu contact.Nu am niciun fel de problema cu filtrul,fara martori aprinși sau altceva,masina se comporta perfect,doar că parcă s-a miscorat un pic distanta intre regenerari.Poate totuși sunt eu prea perfecționist.
     
    Ultima editare: 10 Iul 2018
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    0-2 hPa ar trebui sa fie valoarea imediat dupa regenerare. In functie de gradul de incarcare al DPF, valoarea oscileaza, putand atinge chiar si 5-6 hPa la o incarcare de 14-15g, cand DPF se apropie de o noua regenerare. Ideea este ca valoarea raportata de senzorul de presiune diferentiala sa nu fie cu mult mai mare decat cea normala, adica undeva peste 18-20 hPa la ralanti.
     
    bobalex18 și gabi_74 apreciază asta.
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4,B8,2.0 TDI,170 CP,CAHA, 2010
    La ralanti după regenerare valoarea este undeva sub 4hPa,când se apropie de regenerare am văzut și valoarea de 9 hPa care m-i se pare destul de normala.Cred că deocamdată este ok senzorul.Multumesc Paul pentru precizări.
     
    paulkf apreciază asta.
  4. Common Joe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Tg.Jiu,Gorj
    Masina:
    Audi A4 B8.5 CJCD 2014
    Salutare,mi s-a aprins si mie astazi martor motor,iar pe un tester(nu dispun de vcds si nici nu cunosc pe nimeni cu asa ceva) mi-a dat ceva legat de exhaust gas,mentionez ca masina are 136 000 km.Am sters eroarea,dar intrebarea mea este eroarea asta are legatura cu nivelul de incarcare al filtrului de particule sau e altceava?si ar trebuii sa merg cu ea o perioda cu a 4-a la 2500 sa fortez o regenerare? Multumesc frumos!
     
  5. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da poate sa aiba dar fara niste teste si fara o diagnoza obligatorie cu VCDS suntem la ghicitoare. Intai fa tot ce este de facut legat de asta (regenerare in mers, iar diagnoza, etc., etc.) si pe urma intrebi pe forum. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  6. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    In ceea ce priveste problema mea, mentionata anterior, am schimbat senzorul de presiune diferentiala si am facut adaptarea cu vcds dupa cum a spus gabi_74 (multumesc!).
    De aproape 2 saptamani nu a mai aparut nimic in bord. Am facut si un drum de 300km totul ok pana acum. Urmeaza sa pun vcds-ul sa vad ce valori mai da acum.
    Numai bine tuturor!
     
  7. XDany 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2013 143cp CJCA
    Salut. M-am uitat și eu de curiozitate la senzorul de presiune diferentialași am observat ca un furtun (cel gros) vine de la dfp iar cel subțire care pleacă din senzor este neconectat (e doar o bucata de max 7 cm). E ok sa fie asa? Dacă nu unde ar trebui sa fie conectat?
    Mulțumesc.
    IMG_20180721_223016.jpg
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4,B8,2.0 TDI,170 CP,CAHA, 2010
    Pai se vede acolo locul unde trebuie conectat.Cel puțin așa reiese din poza,vezi că ai o conductă acolo jos.
     
  9. stelian_pop

    stelian_pop 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca/Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012,Cod Motor CJCA,2.0 L,143 CP.
    Salutare.Stai linistit XDany e in regula.Nu trebuie conectat niciunde,asa e si la mine si la multi alti mai nou.
    Sunt noile variante montate,m-am uitat pe internet legat de asta crezand ca e o problema si am vazut ca arata la fel la A4,A6 etc.
    Am intrebat si reprezentanta si au confirmat la fel.
    Bafta
     
  10. XDany 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2013 143cp CJCA
    Ok. Mulțumesc frumos.
    Toată dimineața am stat sa caut de unde ar fi ieșit. Ce se vede în poza e gaura de la suportul de plastic care tine furtunurile.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  11. Akacsos Akos 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0tdi 2010
    Salut,
    Am patit-o si eu cu senzorul de presiune diferentiala. Am schimbat senzorul cu unul nou, adaptat, reinvatat, furtunul e ok, teava nu e rupta, curent primeste, dar tot imi apare eroarea P2452 care nu o pot sterge. Oare ce mai pot face ?
     
  12. flawyl31

    flawyl31 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA 10.2008
    Salut, pe scurt ce am patit azi, am pornit masina am mers 10km am lasato pornita cu Ac pe viteza 6, revin acasa, opresc ac, srau 2 minute oprewc masina o inchid , si incepe sa pornească electroventilatorul. Pornesc masina electroventilatorul se opreste. Opresc din nou masina si iar porneste ventilatorul dupa ce e blocata si se invarte 5 minute apoia se opreste. Pe vcds aseara am verificat toata masina masina si nu avea decat pe drl o eroare.
    Ce ar putea fi?
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Regenerarea DPF-ului ?
     
    flawyl31 apreciază asta.
  14. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Era DPF-ul in regenerare si ai oprit motorul in timpul regenerarii.In tipul regenerarii DPF ajunge la temperaturi f inalte si nefinalizand procesul pornesc ventilatoarele pt a raci sistemul
     
    flawyl31 apreciază asta.
  15. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    flawyl31 s-a scris de atatea ori despre simptoma mentionata de tine pe acest forum in mai multe topicuri dar voi tot intrebati aiurea si inutil. Chiar nu vreti sa cititi nimic ? Tu de la o vreme pui intrebari care se repeta. In plus am stat eu sa-mi pierd vremea ca sa iti mult mesajul in topicul pe care trebuia intai sa-l citesti fara sa intrebi nimic. Va suparati ulterior pentru ca vi se sterg mesajele fara explicatii. Ei bine asta este unul din motive: repetarea intrebarilor.
     
  16. flawyl31

    flawyl31 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA 10.2008
    Mna imi cer scuze, am citit cat am putut de fiecare data cand am avut vreo problema. O sa fiu mai atent pe viitor. Weekend placut.
     
  17. cristianccc1 1st Gear Member

    Înscris:
    Luni
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Salut,

    Vin si eu cu o problema. Am un Audi A4 B8 2009 2.0 TDI CAGA. Acum aproximativ 2 luni mi s-a aprins becul de bujii si facea intermitent. Intrase in regenerare. Nestiind ce inseamna am oprit motorul si l-am pornit, martorul disparuse. Pana ieri seara nu s-a mai aprins absolut deloc. Intre timp aflasem ce inseamna si cum s-a aprins am tras pe dreapta, am scos cartea si m-am uitat ce trebuie sa fac in caz de regenerare. Ideea e ca m-am plimbat vreo 30 de minute si nu se stingea. Intr-un final am oprit motorul si l-am pornit din nou. Martorul disparuse, totul merge ok. Astazi am fost la un service sa o puna pe tester. La test a iesit valva EGR - eroare. Cei de la service mi-au zis ca trebuie sa schimb EGR-ul, sa pun unul nou, doar pe baza a ceea ce au vazut pe VCDS. Din ce am mai cautat eu pe net si ce am mai citit, EGR-ul ala se mai curata. As vrea un sfat, ce sa fac, are rost sa il schimb?

    Va multumesc!
     
  18. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici in acest topic nu se discuta despre EGR si da trebuie inlocuit cu unul nou si original. Nu intrebam pe forum daca schimbam piese mai ales cand apar defecte la diagnoza. Se schimba automat fara intrebari si alte explicatii pentru ca asa trebuie. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca nu au nici o legatura cu acest topic.
     

Distribuie pagina asta