Filtrul de Particule / DPF la A4 B8 - curatare - inlocuire - eliminare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut.Am schimbat azi senzorul de presiune diferentiala si am facut adaptarea si resetarea exact cum este mentionat in posturile anterioare. Am facut apoi test atat cu motorul oprit cat si la relanti. Sun normale valorile??? ( log 1 este facut cu senzorul vechi cel defect) .Mentionez ca dupa schimbarea senzorului nu am rulat cu masina.
     

    Fișiere atașate:

  2. Razvan Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 143cp, 2008
    Salutare din nou colegi! Cei care ati avut presiunea diferentiala la DPF negativa, cum ati rezolvat? am in continuare Check engine aprins si pe diagnoza imi da urmatoarea eroare:
    5120 - Oxygen (Lambda) Sensor O1 S1
    P2196 00 [237] - Signal to high (Rich)

    Zilele acestea as vrea sa trimit filtrul la Odorheiu Secuiesc sa ii fac o curatare (cica este o firma buna care se ocupa cu asta acolo). Ma gandesc ca e prea plin filtrul si face vacum cumva... ceea ce ar putea duce la uzura turbinei. Acum ma gandesc sa nu fie si senzorul de presiune diferentiala dus.
    Audi A4 B8, CAGA, 2008, manual, 302.000km

    Presiune diferentiala negativa.v2.jpg

    Multumesc!
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.O TDI - 2OO9 - S-line Avant ~ max torque @ 430Nm
    Sfatul meu este sa rezolvi mai intai erorile. Faci o regenerare programata in mers, dupa tragi concluziile.
     
  4. Razvan Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 143cp, 2008
    Se pare ca eroarea asta este generată de filtrul de particule!
     
  5. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Spuneti-mi va rog la valorile de mai jos nu ar trebui sa - si faca regenerare?
     

    Fișiere atașate:

  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Se pare ca ai o problema. Ai demult masina ? Este posibil ca DPF sa fie dezactivat din soft si din acest motiv sa nu mai faca regenerare.
     
  7. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Masina o am din februarie 2017 ..de curand i.am schimbat senzorul de presiune diferentiala dar am urmat pasii pentru adaptarea acestuia cu vcds. I-am facut ieri test cu vcds nu imi atata sa aiba erori. As putea sa vad cu vcds daca regenerarea este anulata sa cum o pot activa????
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pe 01 Engine verifica in codari (Long coding) daca este bifat DPF installed.
     
  9. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Este bifat...cred ca la asta te refereai
     

    Fișiere atașate:

  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da, la acel bit ma refer. Totusi peste 1.000 km de la regenerare, este mult. Poate totusi nu ai facut adaptarea noului senzor cum trebuie.
     
  11. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Voi relua procedura de adaptare a senzorului
     
  12. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    paulkf am facut din nou procedura de adaptare a senzorului de presiune.
    1.Pus contact fara sa pornesc masina
    2.Am intrat in engine 01
    3.Am intrat in Setare de baza( 04)
    4.Selectat " adaptare senzor presiune diferentiala filtru particule"
    5.START
    6.Dupa ce apare mesajul "Terminat corect/sfarsit. Sistem in regula" am apasat STOP
    8.Am selectat apoi "resetare valori invatate senzor presiune diferentiala" si am apasat start
    9.dupa ce a aparut mesajul "terminat corect...sfarsit sistem in regula " am apasat stop
    10. Apoi am apasat "GATA INAPOI".
    Cred ca am procedat corect..
     
  13. stefrac

    stefrac 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic (tiptronic), CGLC, Quattro,2013
    La motorul meu nu creste nicio turatie atunci cand intra in regenerare filtrul de particule. Am urmarit de multe ori acest aspect. Nu folosesc startstop, il decuplez pentru a proteja turbina si am urmarit si fiecare oprire de la semafor Ajung uneori in parcare dupa un drum de 3-4-5 kilometri si ventilatoarele nu se opresc, daca pornesc imediat si continui drumul turat dupa 5 minute se opresc ventilatoarele dar tot dupa aceasta perioada se opresc si in parcare. Nici acel norisor din toba care ar aparea la unii (specific la unii) nu imi apare. Pur si simplu sunt pornite ventilatoarele si atat. Nu tine cont deloc daca inainte cu 20 km ammers cu ea pe manual, turata, Nimic. Cand are sa isi faca damblaua si-o face si atat. Sta lipita de 880rot/minut
     
  14. dreiutz

    dreiutz 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAHA 2010/Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    La cutiile automate nu e atat de evidenta cresterea turatiei cand se face regenerarea. Am observat si eu asta. Am si manuala si automata si e diferenta la regenerare intre ele. La manuala imi dau seama imediat, la automata doar cand opresc motorul si aud ventilatoarele, semn ca am intrerupt regenerarea.
     
    stefrac apreciază asta.
  15. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Intrebare... Daca merg cu masina in treapta a treia turata 2500--3000 ture cu viteza constanta ar trebui sa inceapa regenerarea.( am cutie automata )
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Raspuns ... S-a mai mentionat de N ori cum trebuie sa procedezi, in cele aproape 40 pagini.
     
    lowlife apreciază asta.
  17. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    O parere despre valori va rog.
     

    Fișiere atașate:

  18. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Valori bune, in limite, dupa valoare de ash 0.20 as zice ca ar trebui sa aiba in jur de 270k km.
     
  19. dorru

    dorru 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia , judet Caras Severin
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    242k pe bord
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4,B8,2.0 TDI,170 CP,CAHA, 2010
    0.20 valoare ash si la mine.Masina are 254.000km.
     

Distribuie pagina asta