1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Staniu Catalin

    Staniu Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2010
    Salutare baieti,

    Dupa un scan cu VCDS-ul, am observat un lucru ce m-a ingrijorat. Masina are ~170 000 KM iar la Particle filter: kilometers since last regeneration am 292243. Din cate am vazut pe VCDS, unitatea de masura este m. nu km.
    Cum este, defapt? Masina are 292000 km+ ?

    Merci!
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu! Acolo sunt afisati metri, iar distanta aia este de la ultima regenerare... adica 292 km.
     
  3. Staniu Catalin

    Staniu Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2010
    Multumesc. Ai idee, cu aproximatie, cat ar trebui sa fie incarcat un DPF la o masina cu 170.000 km ? Nu am stiut la ce valori sa ma uit cand am pus VCDS-ul, iar momentan nu am unul la dispozitie. O sa-l pun iarasi in urmatoarele zile, dar vreau sa stiu la ce valori ar trebui sa ma astept.
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cam 0,11 - 0,12 L
     
    Staniu Catalin apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin sunt mentionate canalele in topic. Nu mai intreba ceva ce exista ca si raspuns. Citeste inainte de a pune intrebari pentru ca sa nu adaugam pagini inutile cu aceleasi intrebari si raspunsuri. Multumesc pentru intelegere.
     
  6. tomalya1972

    tomalya1972 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    AUDI A4 Sline 2012 2.0 TDI 143 cp
    Salut colegi! Este posibil ca in doi ani de cand am masina sa nu se faca regenerarea?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este exclus asta. Nu ai observat tu asta. Bafta.
     
  8. tomalya1972

    tomalya1972 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    AUDI A4 Sline 2012 2.0 TDI 143 cp
    este posibil sa nu fi sesizat eu,nu stiu ce sa zic!
     
  9. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
    Salutare. Cum aflu dacă tigaia mea are filtru de particule? Audi a4 2014 2.0tdi 88kw. berlina.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fabrica i-a montat 100 %. Acum daca mai are...trebuie sa verifici. Lasa seria de sasiu.
     
    andrei alexandru11111 apreciază asta.
  11. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
    Am verificat cu un VCDS și nu îmi arată nimic. Îmi arata tot înafară de filtru de particule. La decodare serie de şasiu tot așa nimic. Fara filtru de particule. Asta imi scrie la verificare win Aktivkohlebehälter / Ottopartikelfilter:Without activated charcoal canister.

    Serie: WAUZZZ8K0EN024622
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aia e altceva. Asa e cum ti-am zis mai sus.
     
    marian344, DeViAnS și andrei alexandru11111 apreciază asta.
  13. andrei alexandru11111

    andrei alexandru11111 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2018
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4 b8.5 2.0 tdi (CJCC) 2014
    Mulțumesc frumos .
     
  14. Staniu Catalin

    Staniu Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2010
    @paulkf, vezi te rog poza atasata. Presupun ca acolo e valoarea care ma intereseaza pe mine, nu?
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da, 0,11 L.
     
  16. Alberto98 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2013 facelift 2.0 tdi 177cp
    Salutare !
    Am fost acum 2 luni la Midocar Vitan si le am zis sa imi verifice si dpf-ul.
    Mi-au dat fisa asta si au zis ca la 50 de grame se aprinde martorul dpf, iar la 60 e mort dpf-ul.
    Problema este ca in ultimul an am pus aproximativ 20 de testere pe masina (preventiv) si toti imi spuneau ca dpf-ul este in stare impecabila, dar cu toate astea , pe toate testerele "speciale" pentru VAG nu am vazut la nimeni sa imi arate la dpf optiunea: oil_ash_mass, ci doar oil_ash_volume.
    Intrebarea este : ori testerele "de cartier" sunt mai slabe si nu au functia de a citi anumite valori ale filtrului de particule cum ar fi spre exemplu oil_ash_mass , ori au si testerele "de cartier" functia dar nu pun accent pe valoarea aceea pentru a calcula viata dpfului , ori cei de la reprezentanta vor sa ma stoarca de bani.
    Mai mult, dupa ce am fost la cei de la Midocar am fost la cineva si i-am dat si o regenerare fortata.
    Va atasez poza mai jos.
    Mentionez ca masina trage bine, nu are erori.
    Mersi!
    AUDI A4 B8 2013 2.0 TDI 177 HP
    COD MOTOR: CGLC
    KM: 166.000 (150.000 rulata in germania, iar restul pana in prezent in Romania)
    WAUZZZ8K5DN014604
     
  17. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Nu inteleg faza cu "i-am dat-o regenerare fortata". De ce? Era nevoie? Sau...asa de control?
    My 2 cents: reprezentanta are tot interesul sa inlocuiesti dpf-ul. Stai linistit. Nu e cazul de stres la valoarea ta. Iar aspectul cu 50...60...mai curge apa pe Dunare. Nu e chiar asa cum zic ei. Intre 40 si 45 se face regenerare in stationare..peste fortata.
     
  18. Alberto98 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2013 facelift 2.0 tdi 177cp
    De control. Multumesc pentru raspuns.
     
  19. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @Alberto98 tu ai o valoare de 0,12 l pe filtru ceea ce ar însemna aproximativ fara sa iau în calcul km tai din bord undeva la 170.000, iar acel filtru duce până la 600.000 adică un volum de 0.40 l. Când mai mergi la reprezentanta sa îi înveți un scurt calcul matematic și anume 0,40 (volumul maxim cât duce un filtru) - 0,12 (cât ai tu actual) .....adică mult și bine și nu trebuie schimbat. Eu am in momentul de față 0.15 l și în bord am 191.000 km.
     
  20. Alberto98 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2013 facelift 2.0 tdi 177cp
    Mersi frumos. :)
    M-a speriat valoarea aia de la oil_ash_mass. Din spusele lor eu mai am 10 grame si adio DPF :)
    Oricum, am luat in considerare ce mi-ai zis si ma simt mai linistit. Dar totusi, oil_ash_mass nu are treaba cu viata filtrului ?
     

Distribuie pagina asta