1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Daca nu greșesc e cam același lucru cu ce am zis mai sus, doar ca odată îl ai exprimat in l și odată în gr. Din ce îmi amintesc la ultima scanare la mașină personala era 61-62 ca valoare.
     
  2. Alberto98 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2013 facelift 2.0 tdi 177cp
    Am inteles. Mersi frumos. Seara frumoasa iti doresc.
     
    Reviver apreciază asta.
  3. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Motor 90°C la relanti, presiunea diferentiala nu e cam mare ?

    IMG_20181213_195639.jpg IMG_20181213_195735.jpg
     
  4. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna seara,
    Am citit ca regenerarea nu e bine sa o faci fortat, cu masina stand pe loc pentru ca este posibil ca datorita temperaturii mari ceruta de regenerare (600`C) zona se poate incalzi foarte mult si exista o posibilitate (inca neintamplata) ca sa se aprinda masina.
    Am si eu o intrebare: cat de corecta este aceasta temperatura din regenerare ? La ce temperatura arde motorina si cum se dezvolta in DPF aceasta cerinta de 500`C-600`C ? Stiu ca temperatura de autoaprindere a motorinei este de 210`C, pana la triplul acestei valori e cale lunga.
     
  5. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Pentru asta este nevoie sa cunosti si sa intelegi cinetica arderii si ca in procesul de ardere (reactie exoterma in prezenta oxigenului) sunt necesare doua elemente principale: combustibil si aer-oxigen. Temperatura de autoaprindere a diferitilor substante nu intra in ecuatia de bilant termic al procesului de ardere, ecuatie care stabileste in final temperatura de ardere si randamentul procesului.
    Daca temperatura de autoaprindere este considerata constanta, temperatura de ardere poate fi controlata in principal prin variatia aportului de aer-oxigen.
    Fosforul alb se autoaprinde la doar 34 de grade (sursa Wikipedia). Nu cred ca vrei sa-l tii in mana cand arde.
    De la temperatura de autoaprindere la temperatura de ardere e cale lunga., foarte lunga. Unii taie metal cu acetilena care se autoaprinde la 400 de grade si ajunge la peste 3000 cu aport de oxigen.
     
    marian344 și Cristi apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doctore, sah-mat. :) Eu nu am avut rabdarea ta. :)
     
    biju2000 apreciază asta.
  7. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Este corect domnule Biju2000, am gasit intre timp un referat in care spune ca motorina poate ajunge si la 2450`C prin ardere, dar nu am mai putut sa sterg postarea sau nu stiu eu cum se poate sterge, oricum multumesc de raspuns.
     
  8. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Acum ca tot a venit perioada rece si temperatura la lichidul de racire, ajunge cu greu la 90 grade, isi mai face regenerarea cum trebuie?
     
  9. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    Da, dacă temperatura apei trece de 80.
     
  10. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Salut. La mine Soot Mass a ajuns aproape de 23g, nu l-am vazut niciodata atat de mare.
    Folosesc masina doar extraurban si nu am nici o eroare la scanare.
    Nu trebuia sa-si fi facut regenerarea pana acum? Ar trebui sa-mi fac griji, sau nu inca?
     
    Ultima editare: 23 Dec 2018
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    De regula cam la 16g isi face regenerarea. Este posibil sa nu fi fost indeplinite conditiile pentru regenerare si cea mai importanta dintre ele este temperatura motorului. Daca temperatura motorului nu sare de 75 de grade, DPF nu va face regenerare.
     
    Ultima editare: 23 Dec 2018
    marian344 și ador13 apreciază asta.
  12. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    AlPacino13,Da, dacă temperatura apei trece de 80.
    La masina mea, o regenerare neterminata porneste imediat dupa prima pornire a motorului chiar daca apa nu arata sa fi trecut de 50`C si chiar de mai multe ori pana se duce la indeplinire. Afirm asta deoarece pana la serviciu am pana in 4 km iar la oprire o regenerare neterminata este confirmata prin prezenta activitatii ventilatoarelor.
    .
     
  13. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    Stefrac, eu m-am obisnuit sa urmaresc, mai ales iarna, cand isi face regenerarea.
     
  14. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salut, am intrat la dpf și am aceste valori. Sunt ok? Mulțumesc
     
  15. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Destul de mare presiunea diferentiala la numai 35 km de la ultima regenerare. Are ceva km masina... Incearca s-o mai scoti la drumuri lungi.
     
  16. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Fac mereu drumuri afară, zilnic. Însă de când a venit frigul creste greu la 90grade după scade și tot asa, probabil asta influențează. O sa încerc sa schimb termostatul sa vad dacă se rezolva ceva.
    Valorile celelelate sunt ok, e încărcat? As putea face ceva concret sa scad presiunea de care ziceai? Am înregistrat aceste valori cu temperatura la 90 și clima pornita, poate influențează cu ceva clima
     
    Ultima editare: 3 Ian 2019
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    pentru a grabi incalzirea motorului in perioada rece, pune un carton intre radiatoare. Sunt sanse de 99% ca termostatele sa fie bune, n-ai fi primul care le schimba si nu se incalzeste motorului la 90. Ceva concret nu prea ai ce face... Varsta isi spune cuvantul. Masina ta are in jur de 280.000km, nu?
     
    Banica Cosmin apreciază asta.
  18. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Cred ca da, în bord am 200k o am de 3 ani... Posibil sa aibe km mai mulți. Nu am avut probleme cu ea și se mișcă bine
     
  19. Voicu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 cnha, quattro, 2.0 tdi, 190cp, 2015
    Sper ca postez unde trebuie, nu am gasit un topic despre adblue pe aria A4B8. Se poate citi nivelul de adblue daca pun tester-ul pe masina? Am pus circa 7l de adblue prin iunie, cand am luat masina (euro6), intrucata avertiza sa completez in maxim 500 km, iar apoi dupa vreo 3 luni am pus si restul de 3 litri. Am facut vreo 6000 km cu aproximatie, cu acel bidon de 10 litri. E posibil sa se fi stricat vreun senzor, sa nu mai indice nivelul? Sau asa putin adblue consuma?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Voicu Sorin apreciază asta.

Distribuie pagina asta