1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Adelin lasa-o asa deocamda, pune motorina buna si fa un drum mai lung. Ultima regenerare a facut acum 480 km, deci urmatoarea este +/- peste 300 km.
    Fa o noua scansiune dupa si vezi ce valori ai.
     
  2. adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A6 4F multitronic ,2.0 TDI 170CP,2010
    Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa incerc sa citesc periodic valorile si sper sa-si faca singura treaba.
    In ce priveste regenerarea cu VCDS, dupa cum am spus sunt destul de nou in acest domeniu si prefer sa nu ma aventurez prea mult din prima. Daca masina isi va face regenerarea singura consider ca e mai bine asa si sincer sunt si putin temator dupa ce am vazut cateva videoclipuri cu regenerare fortata. Daca o sa fie nevoie de regenerare prefer ca prima data sa o fac la un service asta ca sa pot invata de la cineva care a mai facut.
     
  3. adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A6 4F multitronic ,2.0 TDI 170CP,2010
    [MarianMaxx, mihaicristian] ati avut dreptate. Astazi cand am venit de la serviciu am observat pe drum ca masina statea turata in jur de 1500, chiar daca o accelerarm si viteza crestatea, iar cand am parcat acasa turatia a ramas in jur de 1000 in loc de 900, asa cam am plimbat-o vre-o 10 km in manual la 3000 ture . Masina si-a facut regenerare dupa cum apare in log. As mai avea cateva intrebari daca ma puteti ajuta:
    1. E bine sa tin turatia la 3000 sau trebuie turatie mai mica (rosstech spune intre 1500 si 2500, dar am luat in calcul unele posturi de aici care spun 3000) ?
    2.Volumul de cenusa in ulei (oil ash volume) ramas constant dupa regenerare se refera la impuritatile din uleiul motorului, iar daca da peste ce valoare trebuie facut schimbul ?

    Multumesc, mai jos e logul dupa regenerare.

    17:41:24
    075 Particle filter; difference pressure 15 hPa
    076 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 00000000
    077 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0.34 l
    078 Particle filter; kilometers since last regeneration 4558 m
    079 Particle filter; offset for differential press. 10 hPa
    080 Particle filter; oil ash volume 0.23 l
    081 Particle filter; soot mass calculated 3.13 g
    082 Particle filter; soot mass measured -1.02 g
    083 Particle filter; time since last regeneration 715 s
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Turatia optima este intre 2000 - 2500. La 3000 rpm ii creste consumul si incurca procesul de regenerare.
    Cantitatea de ulei in cenuse se refera la filtru de particule. Aia nu o sa scada decat daca il cureti manual sa cu regenerare fortata.
    Schimbul uleiului din motor il faci cand este timpul, sau daca a crescut cu mult nivelul din cauza motorinei ajunse in ulei.
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Turatia optima este 1700-2200 ture(trepta 5 manual 70-80kmph...cat mai constant)..nu 2500 nu 3000...nu mai aberati daca nu stiti concret. Cand masina isi incepe regenerarea o lasi in pace ca stie ce are de facut, nu tragi pe ea si nici nu o opresti.
    Nu respecti regulile astea,ai o regenerare defectuoasa si intr.o buna zi vei fi nevoit sa iti regenerezi contul.
     
  6. adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A6 4F multitronic ,2.0 TDI 170CP,2010
    Multumesc pentru raspunsuri. Un lucru e clar, am gresit cu turatia. Cert este ca in momentul in care a inceput regenerarea, asa cum am spus isi tinea turatia undeva in jur de1500-1700.Eu am iesit cu ea pe centura si am mers cam 10 km (intrerupt in 3 locuri de sens giratoriu) pe pilot cu o viteza de 55 si 3000 ture. Din pacate pe aici nu prea am posibilitatea sa merg asa mult constant si cu atat mai putin la viteza asta (din cauza traficului si chiar a politiei ). Acum si-a facut regenerarea, data viitoare o sa am grija la turatie si o sa incerc sa cresc putin si viteza. Multumesc mult.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Data viitoare foloseste vcds la tine in parcare...mai simplu si fara riscuri de limita de viteza...
     
  8. Gavril 13 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    Audi a6 2008
    Salutare,
    Sunt nou pe forum si am un audi A6 C6 an 2008 motor 2.0 BRE iar problema e urmatoarea: pana acum cateva zile m-a tot enervat DPF-ul iar ieri l-am comandat nou, l-am montat, dar doar dupa dupa 200 km mi s-a aprins iar in bord martodul DPF. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am mers turata cu ea aproximativ 15 min si s-a stins dar nu mi se pare normal ca dupa 200 km sa se aprinda. Multumesc pentru eventualele raspunsuri.
     
    nae77 apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca te-a enervat asa tare nu ai pus VCDS pe el sa vezi in ce stare e ? Poate ai senzorul defect si ai inlocuit DPF-ul degeaba.
     
    Danny nicula danny și Kosmyn_aurel89 apreciază asta.
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pune testerul si verifica senzorul de presiune diferentiala, senzorii de temperatura de pe esapament si valorile legate de DPF.
     
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    salutare, imi spune cineva si mie unde e pozitionat exact senzorul de presiune diferentiala. am aceeasi problema si ma gandesc sa-l schimb singur
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pe cutia de viteze , cu acces prin partea dreapta a acesteia,
     
  13. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salutare colegi. Pe un Audi A6 C6, motor 3.0 cod BMK, fabricat in 12/2004, am DPF? Banuiesc ca nu, insa mai bine intreb, sa nu ma trezesc cu vreo surpriza...
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si da si nu. Adica verifici singur in cartea service unde ai un stiker cu dotarile masinii si seria de sasiu care arata daca ai DPF si/sau te uiti daca exista fizic pe masina. Dupa catalizator, se vede DPF-ul daca exista.
     
  15. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Cam asa arata la mine sub masina. Ala e DPF sau catalizatorul? Carte Service... n-am...

    [​IMG]
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    stiker trebuie sa ai si linga roata de rezerva
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Austin, acela este catalizatorul. N-ai DPF.
     
  18. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Multumesc pentru confirmare MihaiCristian
     
  19. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Las aici poza din manualul C6 legat de regenerare, ca referință. Văd că s-au perindat mai multe variante de ajutor regenerare și cred că ideal ar fi să facem cum zice constructorul. Nu știu dacă diferă metoda în funcție de model motor. Manualul ăsta este de la 2.0 CAGB (136CP)
     
    Ciprian.Mod apreciază asta.
  20. marius79 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    baile herculane
    Masina:
    audi a6 3000 2006
    Am si ieu aceeasi problema dar la putin dupa regenerare s-a aprins din nou spira si iarasi aceeasi problema.

    Poate sa-mi spuna cineva ce as mai putea face ? Multumesc
     

Distribuie pagina asta