1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    eu, va anunt cu maxima tristete ca filtrul meu si-a dat sfarsitul. a inceput evident cu eroarea pe senzorul de diferenta presiune. schimbat senzor, 3 regenerari fortate cu VCSD, si...in final cred ca s-a colmatat pentru ca nu reusesc sa fac nici un fel de regenerare. cred ca prostia am facut-o atunci cand la schimbarea senzorului si la ultima regenerarea fortata am setat DBF-ul ca fiind nou. intrebare e...stie cineva sau a facut concret curatarea filtrultrului la cei de la Targu Secuiesc? Cata incredere sa am caci din ce am citit parerile sunt destul de variate.
     
  2. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Stie cineva cu ce interfata as putea rescrie valoara cenusei la DPF deoarece din greseala am resetat-o la zero? Am incercat cu VCDS dupa formula care apare in balonasul ala dar nu o memoreaza , ramane tot pe zero.
     
  3. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    inteleg ca nimeni n-a mai curatat dpf-ul la astia....
     
  4. Florinddu

    Florinddu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6 2.0TDI
    Salut,
    Am si eu o intrebare, ma pote lamuri cineva daca am sau nu filtru de particule la masina mea, unde exact este specificat acest lucru ? Masina este un A6 C6 2.0tdi cod motor BRE, an fabricatie 2005 luna 6. Multumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o poza la stickerul din porbagaj sau cere fisierul PDF in topicul Vin Decoder.
     
  6. Florinddu

    Florinddu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6 2.0TDI
    Acesta este stiker-ul meu din portbagaj si stiker-ul din carte de service. Am facut o poza si la evacuarea mea. Ce aste acel cilindru metalic, sa fie doar catalizator fara DPF ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai DPF.
     
  8. Florinddu

    Florinddu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 C6 2.0TDI
    Multumesc
     
  9. carabulea

    carabulea 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6/2 L, BRE/2008

    Sub nici o forma sa nu faci curatare DPF la Tg. Secuiesc! Am facut eu la cei de la Tg. Secuiesc. Zic ca iti ofera garantie insa trebuie sa faci instalarea intr-un service autorizati si sa schimbi senzorul.
    Eu am facut operatiunea intr-un service bun, am schimbat si senzorul, in zadar. Dupa 800 km s-a infundat la loc si masina a intrat pe avarii. Aveam 2 solutii, schimbat cu unul nou OEM care costa in jur de 7000 lei sau anumare si resoft. Am ales cea de-a 2-a varianta si nu am nici un regret. Nu scoate gram de fum iar consumul este acelasi. Singurul inconvenient este mirosul usor intepator care il simteam la inceput. Acum m-am obisnuit eu cu el sau nu mai este atat de intepator.
    Toata operatiunea cu demontare, montare filtru, senzor, curatare si asa mai departe m-a ajuns in jur de 1000 lei, bani aruncati aiurea.
     
    albert2018, Boban_spc și mare_hotz apreciază asta.
  10. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    carabulea...prea taziu. am facut-o deja. am 1000 k de atunci. pana acum vad ca nu mai face. pana cand? dracu stie... in prezent am presiune diferentiala 0 la relanty ceea ce nu erau. dar repet nu stiu la ce sa ma astept.
     
  11. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara. O cunostinta de a mea detine un Audi a6 c6 din 2010 (nu este inscris pe forum). Acum doua seri s-a aprins martorul corespunzator filtrului de particule. In urma scanarii s-a gasit urmatoarea eroare:
    5253-Exhaust Presure Sensor 1 (G450)
    P0473 00 [047]-Signal too High
    Confirmed-Tested Sice Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status:0000001
    Fault Priority:2
    Fault Frequency:22
    Mileage:162171 km
    S-a sters sters eroarea, s-a mers circa 40 de km cu turatii peste 2500, la o noua scanare - acceasi eroare.

    080 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 0.2 l
    081 Particle filter; kilometers since last regeneration 648 m
    082 Particle filter; offset for differential press. 5.65 hPa
    083 Particle filter; oil ash volume 0.15 l
    086 Particle filter; time since last regeneration 217 s
    De mentionat ca in momentul in care a pornit regenerarea, fiind in stationare, a oprit motorul.
    Ajutorul pe care va rog sa-l dati, este vizavi de eroare. Va multumesc anticipat. O seara buna!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu se schimba senzorul cand se stie ca acest senzor original este cu probleme din fabrica ? De ce nu citesti toate topicurile de pe forum despre DPF ? Asta ca sa vezi despre ce vorbesc.
     
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna dimineata Cristi.
    Multumesc pentru informatie. O sa-i transmit sa schimbe senzorul.
    O zi buna tuturor.
     
  14. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Uitându-mă în istoric, la mine a fost schimbat odată în DE și apoi iar de mine 3 ani mai târziu - de fiecare dată OEM :)
     
  15. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Salut
    Am si eu un audi a6 2.7 tdi din 2007 si de o luna mi sa aprins becul de la de DPF urmat de spirala incandescentă si lipmode
    Am făcut diagnoza si mi-a dat eroarea p242f si din câte am inteles am filtrul full
    Imi poate confirma careva din datele astea? IMG_4325.JPG IMG_4326.JPG IMG_4327.JPG
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa diagnoza/scanare cu VCDS. Scrie acolo ca e supraincarcat, dar poate ii mai poti initia procedura de regenerare .
    Cred ca si AutoCom-ul are ceva de genul, poti incerca .
     
  17. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Am încercat sa ii fac regenerare dar nu merge. Dispun doar de autocom si locuiesc in Germania si aici la service-uri te ustura. Am comandat si senzorul acela de presiune de la DPF
    Acum nu prea dispun de bani pentru investiți mari, ce rezolvare ieftină, deocamdată, as putea sa ii fac ?
     
    nirolfes apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te supara dar cand ti-ai cumparat masina nu te-ai gandit ca se poate strica ? Nu exista solutii ieftine pentru reparatii la Audi, din pacate. Trebuia sa-ti cumperi masina care iti permiti sa o intretii, nu doar sa o cumperi. Diagnoza se face cu VCDS-ul. Cauta garaje cu angajati romani ca sunt destule si avem colegi chiar pe forum care lucreaza la garaje auto in Germania
     
  19. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    ionutpop86 eu am avut exact aceeasi problema ca a ta, am fost la service la Audi si a costat 116 euro.Dute la service la Audi doar nu e o suma fabuloasa.Tu personal nu mai ai ce sa i faci asa.
     
    Ultima editare: 28 Mar 2017
  20. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    e discutabil daca faci ceva si cu VCDS-ul. in sensul in care accepta regenerare fortata. depinde de gradul de incarcare a filtrului. si chiar daca merge, in 1000k o iei de la capat. cred ca ai 2 variante, ori il schimbi ori il dai jos si incerci sa-l cureti. varianta 2 tine de sansa. asta in cazul in care nu-i faci DPF OFF.
     

Distribuie pagina asta