1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    La mine s-a aprins de 6 ori in 3 ani filtrul de particule, m-a avertizat pe BC sa citesc manualul. Numai pe timp de vara cand faceam opriri dese si drumurile scurte. De cinci ori am reusit sa il regenerez din mers numai ca a 6 a oara s-a stins informatia de pe BC dar mi s-a aprins check engine, pompa acea galbena. Am fost la un service si mi-a resetat martorul respectiv dar la a doua pornire mi s-a aprins iar check engine. Am si toate bujiile inactive. Intai vreau sa le schimb si sa vad cum se comporta, masina trage bine, urca repede in turatii, tinuta de drum normala
    La service ala mi-a zis ca a bagat un cod ,001 ca sa imi vada calculatorul filtru de particule nou dar cum am zis mi s-a aprins iar martorul.
    nu stiu daca operatiunea asta s-a numit sau nu regenerare fortata, din ce stiu eu aia trebuie sa se faca cu mortorul la o anumita temperatura si din mers. Ce ma sfatuiti ?
    1. sa dau jos DPF sa spal la o spalatorie cu ceva solutie de curatare
    2. sa il dau jos sa il tai cu un flex, sa il curat bine si apoi sudat la loc
    3. in cazul cand nu s emai poate face nimic sa il anulez si sa schimb softul cu unul din 2005 fara DPF
    Mai am o intrebare: stie cineva daca pe/in DPF este vreun senzor ? banuiesc ca acel senzor ii da informatie calculatorului ca este infundat si daca la vreuna din operatiunile pe care as vrea sa le fac trebuie sa schimb si senzorul ala ?
    Masina este un Audi A6 4F din 2007 motor 2.7 180 Hp, cutie multitronic. Nu stiu codul la motor, o sa ma uit pe stick-erul din portbagaj
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2013
  2. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Daca o sa l speli cu jet o sa se aprinda iar dupa un timp...cati km are masina? Dupa 150 mi cam toate filtrele de particule se duc...Altu nou nu are rost ca te rupe la bani...Singura solutie e sa i faci DPF OFF...
    1)I ti pune alt soft
    2) I ti da jos filtru ca sa sparga toata ceramica din el si dupa il sudeaza si monteaza la loc
    3) Trebuie pus ca nu merge fara ca are 2 sonde sau ceva de genu...
    4) Masina o sa scoata fum (Aici trebuie sa ma crezi ca am dpf off si cunosc foarte multi cu dpf off la care fumega)Nu trebuie sa te speri ca nu e ca un tractor dar nici ca una cu dpf...
    5) Masina o sa mearga super libera fara dpf si nu o sa mai ai batai de cap cu regenerarea...
    Scz daca am gresit la scris dar sunt pe tel..poti sa ma suni si i ti explic exact tot despre dpf...Inca o chestie, undeva la jumatatea esapamentului ii poti monta un catalizator original si mai opreste din fum, la itp nu o sa fie probleme...la mn nu au fost..singuru lucru urat ramane fumu dar asta e...
     
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut , cum se face procedura cu vag-ul ca sa pot vedea valorile DPF, si cum se face regenerarea fortata cu vag-ul daca se poate , merci.
     
  4. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Salut

    uite aici, regenerare n-am facut...inca
     
    Dan Ser și Chivu 06 apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Auras, aici ai procedura de regenerare. Succes.
     
    cca apreciază asta.
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    merci , sefu"
     
  7. alexfunm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6, 3.0 tdi
    Buna,
    am incercat sa verific DPF-ul cu Vag Com 11.11 si pe canalul 104 nu am nici o valoare. Stiti cumva de ce?
    Va multumesc si sarbatori fericite!

    PS. Motorul e BMK
     
    Nesli apreciază asta.
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Din ce an este masina? Daca este 2005 nu are filtru de particule.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici eu nu am DPF, uitate in portbagaj pe stickerul acela si trebuie sa scrie EU4-DPF daca ai si EU4 daca nu ai.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2013
    stosh17 apreciază asta.
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Mai sunt și cu... :)
    Atunci începeau sa le pună...
     
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Lasa, sa fie fericit ca nu are...
     
  12. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dacă as sti ca motorul de pe a mea nu scoate fum, as vrea și eu sa nu am. :)
    Chiar astăzi am văzut plecand din parcare, o minunăție de prin 2010, era în tranzit, alb, cu jumătate de bara de pe spate (de fapt pana pe la portbagaj) neagră. Știi ce urat ii stătea? Păcat. E buna doar de făcut "faleza". Nici nu știi cum e mai bine.
    Eu am mai spus-o, după cum sunt cheltuielile la mașina asta (numa' în ianuarie, cu impozitul și RCA-ul m-as apropia de valoarea unui filtru) , la motorul de 3 litri, 1000 de E pentru un filtru, merita. E opțiunea mea... :)
     
    Ultima editare: 21 Dec 2013
  13. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu am vazut una cu DPF off saptamana asta si nu da cu fum aproape deloc. Si crede-ma ca sunt si eu cam paranoic cu fumul...
     
  14. alexfunm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6, 3.0 tdi
    Prima inmatriculare e 2005. Conform VIN 2006. M-as bucura sa ai dreptate.
     
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    A, știu, stai liniștit...
    Crezi ca eu nu am avut diesel fără DPF?
    Pana la filtrele astea oare toate mașinile diesel erau ca locomotivele cu aburi?

    @alexfunm:
    Eu îl am scris in talon. Dacă îl ai și nu l-au trecut, înseamnă că și la taxele de înmatriculare ai plătit un pic mai mult. (nu mai știu la care)
    Sunt obligați sa-l treacă în talon deci, nu ar trebui sa mai cauți prin alte părți.
    Poate doar sa verifici dacă nu ești sigur de corectitudinea lor...
     
  16. alexfunm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2013
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6, 3.0 tdi
    G@bryel Masina e inmatriculata in Germania dar am sa caut datele din portbagaj.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2014
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ultima editare: 14 Mai 2014
  18. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Poate ca nu se infoaca chiar asa de tare dar ceva de genu....
    Acela a avut infundat filtrul destul de tare daca asa de tare sa incis...
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pai da, cred că da,...
    Mai dai foc mașinii. Dacă o fi, parca as face-o, când/dacă o fi cazul, la reprezentanta, sa-i dea ei foc... :)
    Mi-au propus prima dată, așa, să fie, desi nu era nevoie. Trebuia s-o scoatem afară, totul era vreo...300 lei, ceea ce mi-a părut mult fata de ce făceau ei efectiv.
    Acum mă gândeam la siguranță, dar poți opri procesul de regenerare și să dai fuga la reprezentanta, daca-i "groaă".
     
  20. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Dupa cate stiu eu DA, poti opri procesul.
    Dar dupa cum aud eu in video masina nu este turata,....procesul de regenare trebuie efectual la turatia de 3200 - 3500 t/min timp de 20-30min.
    Masina trebuie sa fie pe elevator sau in mers unde poti mentine aceasta turatie timp de 30 min.
     

Distribuie pagina asta