1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - eliminare - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Se pare ca nu au.
     
  2. Nefuziroza 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună ziua,
    Mi-a fost anulat filtrul de particule la Audi A6, C6, 2.7 TDI Quatro (si fizic și din soft) și, când ajunge pe la 2000 turații, se aude un sunet aiurea ca un fluier (a "tunel gol" să zic așa).
    Este normal acest sunet sau operațiunea nu a fost executată bine?
    Cu mulțumiri!
     
  3. Constantin TEODOREANU 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 C6 4F 3.0 TDI QUATTRO
    Buna ziua\

    Am de ceva vreme (cam 1 luna) probleme la AUDI A6 C6 4F 3.0 TDI QUATTRO CDYA cu urmatoarele erori date de VCDS si anume:

    2 Faults Found:

    009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
    P242F - 000 - Restricted/Clogged
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 160068 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.08.28
    Time: 06:56:49

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    (no units): 1.0
    (no units): 4.0
    Mileage: 0 km
    Time: 0.00 s
    (no units): 1.0

    001025 - EGR System
    P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 160070 km
    Time Indication: 0
    Date: 2018.08.28
    Time: 07:00:49

    Freeze Frame:
    RPM: 1827 /min
    Speed: 49.3 km/h
    (no units): -27.0
    (no units): 180.0
    Inj. Quantity: 12.0 mg/str
    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
    Temperature: 31.5°C

    Am schimbat EGR cu unul nou si dupa 1 zi de la schimbare tot erorile de mai sus apar, inainte de schimbarea EGR-ului tot aceleasi erori le-am avut si am facut 2 regenerari fortate din VCDS care au fost cu success si valoarea a ajuns pe ZERO, asa mi-a spus mecanicul.

    Problema este ca nu stiu de la ce poate fi si nu prea mai am chef sa dau cu banii in stanga si in dreapta incercand diverse piese scumpe ca sa vad ca tot persista erorile.

    Masina trage bine, nu am martori aprinsi in bord ......

    Sa fie de la soft sa trebuiasca un soft mai nou?

    Masina este din 2011, luata din Germania la 1 an vechime si atunci avea 60000KM

    Va multumesc si astept parerile voastre.
     
  4. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    Salut , detin Audi a6 c6 4f 2004 luna a 9a , as dori sa stiu daca are filtru de particule sau nu , pentru ca pe la mijlocul masinii la evacuare am o țeavă de juma de metru sudata ca si cum lipseste ceva de acolo . M-am gândit că poate cel dinaintea mea a facut dor off dar egr-ul nu la anulat . Ma puteti ajuta cu un raspuns? Este 3.0 tdi
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Uita-te pe sticker-ul din portbagaj. Daca scrie doar EU4 sau EU4 DPF.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niciodata acolo nu a fost montat DPF-ul la masina ta. La mijloc este toba intermediara si un colier obligatoriu care desparte esapamentul in 2 bucati, nimic altceva. DPF-ul se vede imediat. Daca nu te pricepi mergi la orice service cu rampa de vizitare si/sau elevator. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori inclusiv ce ti s-a raspuns mai sus. Citeste toate topicurile despre DPF existente pe forum, ca sa inveti.
     
  7. GeorgeFanea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 3.0 tdi
    audi66
    Mersi, o sa ma uit.
     
  8. alexvelicu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2013
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    a6 3.0, 2009
    Salut, inca te mai tine dupa ce l-ai curatat la cei din Odorhei? ai mai avut probleme? Am si eu filtru infundat si nu stiu ce varianta de curatare sa aleg, cea cu substante chimice si apa sau varianta termica si cu aer. Mersi
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niciuna nu alege, inlocuieste-l direct cu unul nou. Vezi ca exista firme care vand DPF-uri noi la un pret de pana in 1000 Euro cu toate ca atunci cand ti-ai cumparat masina asta trebuia sa prevezi la cheltuieli si inlocuirea DPF-ului (in caz ca se strica) cu unul nou si OE. Asta pentru ca nu aruncam piese de pe masina si/sau nu cumparam anumite componente pentru masina adica "piese noi de la gunoi" = SH
     
  10. ExcesDude

    ExcesDude 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Buna seara,
    Am si eu o problema cu DPF-ul. De câteva zile tot imi scoate fum masina doar prin oras. M-am pus sa ma uit la cenușă în ulei si ca sa vad ca este la 0.59 si din cate am citit se pare ca este peste limita. Incerc sa imi dau seama daca fumul provine de la DPF sau sa fie injectoarele.
    Sincer, de cand am masina nu mi s-a aprins nimic in bord pentru DPF. Masina are 320.000 km. Atasez starea si o poza de pe vcds cu DPF-ul. Va multumesc.
     

    Fișiere atașate:

  11. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Astăzi după un drum scurt am băgat masina in garaj si am observat pentru prima dată ca fara AC consumul instant era 1.1 (normal 0.7-0.8)si nu era chiar turata, cred ca era undeva pe la 700 rot/min(De obicei sta putin mai jos).
    Mi-a trecut prin cap o secunda ca face regenerare dar am zis nuuuu...ca trebuie mai turata si am oprit . Cand cobor mirosea puțin a gaze in garaj si tobele sfătuiau ca sa zic asa-clar facea regenerare!
    La următoarea pornire se reia procesul de regenerare sau trebuie sa treaca alte câteva sute de km?
    Cat de mult am gresit ca am oprit motorul?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se reia la pornire. Despre tot ce ai intrebat exista raspuns pe forum in mai multe topicuri.
     
  13. Audiquattro6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Multumesc.
    Am cautat si nu am găsit, probabil nu am cautat bine.
    Credeam ca numai aici este vorba despre Dpf fiind topic dedicat
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre DPF exista mai multe topicuri pe forum si trebuie si alea citite integral obligatoriu adica asa cum am mai repetat este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala.
     
  15. Blessed_spammer 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 190 CP 2009
    Salutare tuturor,
    La VCDS, pe ce canal se gasesc valorile DPF ? Am o clona chinezeasca versiunea 17.1 sau ceva asemanator. Am cautat in Engine, Measure block-08, si am incercat pe canalul 75, dar singurele valori care apar in casutele alea sunt ca asa: 2 ms, 1 ms, iar sub casutele acelea scrie Time corr. Stie cineva exact unde as putea sa gasesc valorile DPF ? Masina este un A6 C6 facelift 2009 2.7 190 cp. Va multumesc.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Pe Adv. Measures Blocks ai incercat?
     
  17. Azlat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, ASB
    @GeorgeFanea la mine la masina din semnatura am avut DPF si era situat undeva la mijlocul masinii, are DPF OFF masina acum. Cristi, posibil sa fie la alte modele de C6 altundeva?

    Asa era la mine.

    [​IMG]
     
  18. nica_ro

    nica_ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Da, evident. Depinde de motorizare si daca e quattro sau nu. La tine ala era DPF, iar undeva in fata aveai convertor catalitic (catalizator).[/user]
     

    Fișiere atașate:

    Azlat apreciază asta.
  19. Virlan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2011
    Este racitorul egr infundat! Trebuie schimbat pentru ca nu se poate curata.


    Azlat ai ceva miros in masina fara DPF ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur, de peste 1 an, a rezolvat problema. Multumim oricum pentru raspuns.
     

Distribuie pagina asta