1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    In primul rand fa o scanare a erorilor de pe motor si pune-le aici, plus toate valorile legate de filtru de particule de pe canalele 100-104.
     
  2. FlorinM_IS

    FlorinM_IS 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI, Quattro, 2008
    Va salut. O intrebare am. Din cauza nenumaratelor erori pe DPF am decis anularea lui si in acelasi timp si un soft de putere ( este dusa acum la 210 CP )... Masina merge mult mai bine acum, insa a inceput sa scoata fum la turatii mai mari sau acceleratii bruste. Stiu ca e normal acum ca nu mai are DPF-ul, dar e posibil sa scoata din cauza softului ? ( desi e facut de o firma destul de renumita )... Aveam tobele impecabile ( fara gram de fum ) si acum cand le vad negre imi vine sa ii pun DPF la loc ... Am schimbat Petrom-ul cu Rompetrol si zic eu ca nu mai scoate asa mult fum, dar ...
    Multumesc pentru pareri .
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca iti scoate doar un puf in accelerare brusca, e normal.
    Daca problema e putin mai exagerata, undeva ai o problema.
    Da, poate scoate fum din cauza softului, poto face un log in mers si il postezi in aria dedicata, sunt cativa baieti priceputi in resoftari care pot arunca un ochi pe log-ul tau.
     
  4. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Salut.
    Informațiile despre dpf-ul meu sunt urmatoarele:
    Oil ash volume 0.09l
    Offset for differential press. 2 hPa
    Fuel cons. since last regeneration 109.34
    Km since last regeneration 1355.66

    De cand e masina la mine am făcut aprox 10.000 km și nu am simțit niciodată când face regenerare. Probabil nu sunt obișnuit cu ea.
    Ce valoare are trebui sa aibe ,,oil ash volume'' ca sa ma îngrijoreze...sau ca sa-i fac regenerare forțată?
    Mulțumesc.
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Valorile filtrului tau sunt foarte bune si nu are sens sa-i faci ceva, chiar daca se pare ca ultima regenerare s-a facut cam demultisor, asta in cazul in care unitatile de masura din logul tau sunt litrul si kilometrul...
     
  6. marius troaca 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6
    Salut. Detin un a6 din 2008 2.0tdi si cand am luat masina nu avea nici dpf nici catalizator intre timp leam pus dupa care am fost la reprezentanta audi sa imi puna softul de fabrica unde surpriza mi sa spus ca este softul de fabrica. Cei de acolo nu miau putut da o explicatie cum a mers masina ne resoftata fara sa reduca puterea motorului sau alte erori. Este posibil?
     
    Kosmyn_aurel89 apreciază asta.
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pentru siguranta, pune testerul si vezi daca-ti functioneaza toti senzorii (presiune,temperatura) de pe esapament.
     
  8. marius troaca 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a6
    Au verificat baietii si senzorii se temperatura si presiune de trei ori la intervale de 3-4 zile si au spus ca totul este ok. Nelamurirea mea este cum a fost posibil sa functioneze masina fara DPF nefiind softul modificat ?
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Pentru ca a functionat...nu este nevoie sa rescrii softul cand faci dpf off ci doar sa inveti softul ca dpf nu mai este.
    De asta se spune Anulare fizica si Anulare din soft....si bineinteles softul nu se altereaza...asa ca DA este foarte posibil.
     
  10. carabulea

    carabulea 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6/2 L, BRE/2008
    Salutare,

    Am facut si eu DPF off de cateva luni. Nu scoate fum negru nici macar cand accelerez brusc. Singurul inconvenient este mirosul care este destul de intepator, In masina nu se simte insa afara este destul de pronuntat.
    Din cate am inteles catalizatorul este in acelasi compartiment cu filtrul iar atunci cand l-au scos au fost nevoiti sa scoata si catalizatorul.
    Pot monta acum un catalizator simplu in locul filtrului?
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    @carabulea, poti monta un catalizator care are codul 8E0254201DX pe original sau poti gasi si after market, de ex : BOSAL - Catalizator cod 090-546 , pe la 250-300 Euro.
     
    Ultima editare: 27 Noi 2016
  12. carabulea

    carabulea 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6/2 L, BRE/2008
    Ar trebui sa dispara mirosul intepator?
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Da. Catalizatorul trateaza gazele iar filtrul de particule le curata de impuritati.
     
  14. carabulea

    carabulea 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6/2 L, BRE/2008
    BOSAL 090-546 are vreo sonda/senzor? Mai este necesara interventia din punct de vedere software, sau doar il iau/montez si gata?
    Multumesc de ajutor!
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Il montezi si gata.
     
  16. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    077 Particle filter; difference pressure 4 hPa
    078 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 0
    079 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 0
    080 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 9.27 l
    081 Particle filter; kilometers since last regeneration 108248 m
    082 Particle filter; offset for differential press. -2 hPa
    083 Particle filter; oil ash volume 0.15 l
    084 Particle filter; soot mass calculated 12.85 g
    085 Particle filter; soot mass measured 9.82 g
    086 Particle filter; time since last regeneration 17717 s

    Ce ziceți? Încep să mă pregătesc monetar? :) Nu reușesc să găsesc pe forum (sau poate citisem în altă parte) că dupa 15g soot mass începe să o dea în bărci.

    Am 207500 KM acum
     
    Ultima editare: 4 Dec 2016
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Fa una fortata si vezi cat scade cenusa. Cu cat este mai aproape de zero cu atat filtrul mai are ceva "viata"...
     
    deeJayOg apreciază asta.
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    deeJayOg , stai linistit deocamdata. Inca 50.000 km te mai tine fara probleme. Nu trebuie sa-ti faci probleme de "soot mass" deoarece acum ai 9.82g dupa 108 km parcursi. Cand va ajunge pe la 18-19g va incepe un nou proces de regenerare automata si valoarea va ajunge spre zero. Valoarea urmarita trebuie sa fie a cenusii de ulei (oil ash), care nu dispare la regenerare. Urmareste ultimele pagini cu datele masinii colegului adelin (tot un 2.0TDI) si vei vedea ca oil ash este de 0.23l, fara sa aiba eroare pe filtru.
     
    deeJayOg apreciază asta.
  19. Alexqwerty 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.7 2006
    Salut am si eu o mare mare problema

    Am un audi a6 an 2006 2.7 tdi quatrro cutie automata
    Problema : filtru de particule aprins, martor motor, spirala
    Rezolvare : mers la service dat jos, curatat, schimbat senzor montat inapoi totul ok

    1000km in 2 zile problema a reaparut
    Am incercat sa i fac regenerare pe autobanda ... nimic.

    Mentionez ca pt reparatie am platit 750€ (am schimbat si uleiul si filtru de motorina)

    Acum nu stiu ce sa ii mai fac intrucat luni vreau sa plec in tara ( in momentul de fata sunt germania)

    La service mi au spus ca am 1an garantie.....
    Intrebari:

    cat pot merge cu martorii astia aprinsi?
    Se poate ca filtrul sa se fi infundat iarasi, senzorul iarasi dus ? Ce mama masii o avea
     
  20. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    După o nouă regenerare, văd că au scăzut câteva valori.

    077 Particle filter; difference pressure 1 hPa
    078 Particle filter; field regeneration lock status-Bit 0 0
    079 Particle filter; field regeneration request status-Bit 0 0
    080 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 8.23 l
    081 Particle filter; kilometers since last regeneration 128493 m
    082 Particle filter; offset for differential press. -2 hPa
    083 Particle filter; oil ash volume 0.15 l
    084 Particle filter; soot mass calculated 12.05 g
    085 Particle filter; soot mass measured 4.90 g
    086 Particle filter; time since last regeneration 10049 s
     

Distribuie pagina asta