1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    La cei din Odorhei. Dar...pana nu face regenerare singura masina nu am siguranta pe ei. In ceea ce-i priveste parerile sunt impartite
     
  2. andrei12345 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 , 2,7 , an 2008
    Va salut,
    Ajutați-mă și pe mine. Am scos filtrul DPF si l-am anulat. Acum îmi scoate odată la doua trei săptămâni fum albastru, alb de zici ca e tractor. Acum s-a accentuat problema de la zi la zi. Am schimbat și EGR ca așa au zis meseriașii si tot scoate fum. Am pus pe tester și îmi arată asta.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    L-ai dat jos si fizic si din soft ?

    Daca unul ti-a luat banii folosind programul "ecu safe" sa nu-ti fie de mirare ca patesti asta. Softul daca e facut cum trebuie NU mai trebuia sa recunoasca sondele de pe DPF.
     
  4. sal_min 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 3.0,2007
    Am schimbat de curand DPF-ul la un Audi A6 avant si nici nu am facut 2 km si a aparut din nou spirala pe bord.Am revenit la service, au facut o diagnoza si au spus ca a fost o eroare de injector si ca este ok acum. o zi mai tarziu, a aparut iar. am facut o diagnoza si mi-a aparut eroarea
    008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold.
    P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

    partea interesanta este ca acelasi tip de eroare l-am avut si inainte de schimbare.
    am facut operatia la Porsche si habar nu am ce au facut.
    o sa merg sa ii intreb, am cele 2 diagnose, inainte si dupa schimbare DPF.
    aveti vreo idee ce este?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce DPF ai pus, OE sau aftermarket ?
    Eroarea aia poate aparea si din cauza senzorului de presiune.
     
  6. sal_min 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 3.0,2007
    Am montat original, a fost schimbat si senzorul de presiune, totul piese de origine audi. Inainte pe diagnoza aparea si senzorul in cauza, acum doar filtrul
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci incepi prin a verifica mufa/firele senzorului.
    Daca totul este ok te indrepti catre motor/turbina.
     
  8. sal_min 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 3.0,2007
    Eroarea de pe tester nu se refera strict la DPF ? Ma gandeam ca fiind unul nou, ar trebui sa fie in regula. Alte defecte motor/turbo ar "activa" alte coduri de eroare. Dilema mea este sa nu fie ceva legat de DPF si sa fi platit degeaba la Porsche.
     
  9. sal_min 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi A6 3.0,2007
    atasat am pus cele doua diagnoze, inainte si dupa reparatie
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Sterge eroarea P2002 ,altfel poti pune si filtru nou OE si tot nu o sa mearga
     
  11. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    dupa ce am curata filtru la odorhei...prima regenerare s-a facut la 2200 km. ce ma nedumereste e ca valoarea la Oil ash volume e tot 0
     
  12. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Ce parere aveti de starea DPF-ului?
    CAGB 180k km reali
     
  13. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    la 1300 km cu incarcarea asta stai foarte bine. presiunea diferentiala e foarte o.k.
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  14. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    poate va dati cu parerea...prima regenerare dupa ce am curatat Dpf-ul la 2200 km. de atunci am mai facut 900 km numai extra urban si incarcare de 25. vreau sa dau o fuga pana in Austria si ma gandesc sa nu-mi dea batai de cap pe acolo. voi ce ziceti...sa risc? am la mine VCSD-ul dar daca il apuca ....pot avea sanse sa nu mai faca nici regenerare cu el.
     
  15. dani4AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2017
    Locație:
    arad
    Masina:
    A6 2.0 TDI CAHA 2010
    buna seara.Mi s-a aprins martorul cu filtru de particule si mi-a scris in BC sa consult manualul masinii iar cand am oprit masina si am repornit-o s-a aprins martorul acela cu motorul si sta tot aprins.Pot merge cu masina asa?in sensul ca nu stric altceva la masina ?se mai regenereaza daca s-a aprins martorul cu motorul sau este gata filtrul?va multumesc si ma scuzati daca am intrebat aiurea dar nu ma pricep la mecanica.
     
  16. robertutz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a6,2500,1995
    Salutari .. Am un a6 2010 . deabia cumaprat si ma uitam cu delphi ( momentan nam VCDS ) la filtru de particule.. si zice ca ultima regenerare a fost facuta in urma cu 562861 METER..
    adica 56 281 km ?

    mersi !
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, 562 de km. Este bine deocamdata ca nu este un interval foarte lung... urmeaza in curand sa faca o alta regenerare.
     
  18. robertutz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a6,2500,1995
    Salut,
    Iti multumesc pentru Raspuns. Am avut mai demult un E class si la ala arata la cati KM a fost facuta ultima regenerare. :) era super. Asta vad ca e mai pretentios.
     
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. Conform diagnozei filtrul meu e plin cu 0.36 Cenușă si ultima regenerare acum 250 km. Stie cineva cat e maximum? Adica 036 grame din cat?
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Copakbana, sunt 0.36 litri . Limita este de 0.46 litri.
     

Distribuie pagina asta